Waar erger je je aan? #16

We begonnen net allemaal de hoop te verliezen dat er iets spannends zou gebeuren bij XX vandaag en toen… gebeurde het!

Emily kwam mijn kantoor binnengevlogen, helemaal enthousiast en buiten adem! “Het is gebeurd,” zei ze. Nadat ze weer op adem was gekomen, flapte ze eruit: “XX heeft zojuist een bestelling bij ons geplaatst!” Op dat moment werd mijn glimlach groot en wist ik precies wat er stond te gebeuren!

De confetti viel uit de lucht, de muziek begon te spelen en op dat moment wist iedereen in het gebouw wat er net gebeurd was!

Heeft u ooit zo’n fragment gezien uit de show van Oprah waar ze gratis auto’s uitdeelt aan het publiek en iedereen uit zijn dak gaat? Dat is eigenlijk de reactie die uw bestelling net veroorzaakte!

Deze draak van een bestel bevestiging kreeg ik vandaag :skull:

19 likes

Ik zou m’n bestelling annuleren. Direct.

27 likes

Was deze van Burga van de telefoonhoesjes toevallig? Ik geloof dat dit me bekend voorkomt :expressionless:

5 likes

Jep :weary:

1 like

Mijn collega zuigt zo erg aan haar bidon, wordt er gek van. En dat vóór 8u ‘s ochtends 🫨

7 likes

Nee, niet eens. Gewoon zo’n sport ding.

2 likes

Mijn vriend en ik voeren altijd katten en/of honden op vakantie. En nu hebben we super veel katten in onze tuin maar ze laten zich allemaal niet aaien :face_with_symbols_over_mouth:

10 likes

Ik switch van ziekenhuis als werkgever, hebben ze me eerst bruto minder aangeboden dan bij mijn huidige werkgever (‘je houdt er netto meer aan over’). Ik ben toch niet achterlijk, vind het echt gewoon bijna beledigend.

8 likes

Wat heb je gezegd?

3 likes

Ik dacht heel veel maar heb gezegd dat ik niet akkoord ben, er dan niet kom werken en ik momenteel ook een prima werkplek heb (scheelt alleen reistijd voor mij).

26 likes

De fucking verbouwing hier. Zo klaar mee

1 like

Opstaan met hoofdpijn :rage:

3 likes

Hiernaast zijn ze ook aan het heien :confounded:

Ja ik kan iedere dag de woningbouw en aannemer bellen omdat dingen niet goed gaan, word hier zo agressief van

1 like

Dat ik zo’n fatass ben dat ik gisteren per se een kinder country moest eten. Daardoor ging er 1 van die harde stukjes uiteraard de verkeerde kant op lekker in dat vercrackte verstandskies tandvlees en nu heb ik er al de hele tijd last van :weary:

Ik heb een keukenweegschaal besteld die je op kunt laden met een usb-kabel. De weegschaal is binnen, maar nergens een usb-poort te bekennen dus ik mail de klantenservice en geef aan dat ik het op zich geen probleem vind (want zonde om terug te moeten sturen en een nieuwe te moeten ontvangen) maar dat ik dan wel verwacht dat de factuur wordt aangepast (zonder usb was een stuk goedkoper). Word ik eerst verzocht foto’s te maken van elke kant van de weegschaal, krijg ik daarna een mail met ‘na het controleren van de foto’s bevestigen wij dat de weegschaal niet oplaadbaar is’.
Ehhh ja, dat had ik ook al geconstateerd…

5 likes

Al met een spuitje eruit gespoeld?

1 like

Ja! Ik weet ook niet of ik dat eigenlijk wel goed doe haha, maar ik kauwde het zeg maar op dat tandvlees waardoor dat harde stukjes keihard in dat tandvlees kwam, waardoor het waarschijnlijk weer beschadigd is :sweat_smile:

2 likes

Beter aan de andere kant kauwen!! Bij mij is het nu 4 weken geleden en ik kauw nog steeds vooral met de andere kant. Met het spuitje moet je in het gat (de holte van waar de kies zat) en dan goed met druk uitspuiten. Spuitje vol en als je dan redelijk snel spuit zie je dat er etensresten uit komen (doe het boven de wasbak en je armen goed opzij :joy:).
Alleen bedenk ik me nu: wanneer is het bij jou gebeurd? Eerste 2 dagen mag je niet met spuitje omdat je dan de wond weer kunt openen en laten bloeden

mijn stagiair maakt vrouwonvriendelijke grapjes in de whatsappgroep en tegen mij :mad: ik heb laatst al een stevig gesprek met hem gevoerd over werktijden, efficientie en sociale grenzen en nu komt dit er weer bij. mijn (mannelijke) collega heeft hem er al op aangesproken maar hij vond niet dat hij over de grens was gegaan. en hij vond dat mensen (vrouwen) gewoon tegen een grapje moeten kunnen maar dat ze ‘helaas meestal niet echt gevoel voor humor hebben’. echt wat móet je ermee

edit: nog extra context, na dat gesprek zei hij dat hij zijn best zou gaan doen en het heeft wel verbroederend gewerkt. hij vindt het heel leuk hier en zet zich sindsdien heel erg in. ik denk dus dat hij zich nu lekker op zijn gemak voelt en wat meer risico durft te nemen

5 likes