Waar erger je je aan? #16

stage beëindigen als hij zich niet aanpast?

25 likes

Bij mij is het nu een week geleden! Ik spuit eigenlijk heel vluchtig met dat spuitje omdat er iedere keer zoveel stond over die bloedstolsels en dat dat spuitje die wond weer open kan maken, dat ik er een beetje bang voor was :sweat_smile: Het is me eigenlijk ook helemaal niet zo goed uitgelegd dus ik kloot maar wat aan haha. Ik weet ook niet of het nou de bedoeling is dat je dat spuitje helemaal in dat gat doet of het er een beetje boven hangt. Ik kauw idd ook aan die andere kant maar er zijn van die super slome momenten dat ik het vergeet en dan haat ik mezelf zoals gisteren :sob:

1 like

Bloedstolsels kan, maar na een week heb je geen/ niet veel kans meer op een nabloeding. Ik deed 'm zelf zo ver mogelijk erin maar niet laten leunen op je tandvlees, wel net iets er boven.
Ik deed het zelf 3 x per dag na de grote maaltijden en er was altijd wel iets verstopt daar hahaha hoe zorgvuldig ik ook at.

2 likes

Ik ging echt ruim 2 weken door de grond van de pijn door dat spuitje

1 like

Echt? Ik had de eerste week wel napijn maar niet door de grond gaan. @Otzi sorry als ik je verkeerd voorlicht, ik was even vergeten dat de verhalen erg uit elkaar lopen met verstandskiezen trekken.

2 likes

Doorsturen naar HR (en daar zelf ook bij zitten).

Edit: en contact opnemen met de stagebegeleider vanuit school.

12 likes

Aan m’n vloerverwarming die een halve dag de tijd nodig heeft om op te warmen. Geef me gewoon een radiator die een ruimte instant verwarmt en waar ik tegenaan kan zitten. :triumph:

2 likes

Jammer maar hij bepaald die grens dus niet. Ik vind het advies van @Bakkes goed om te doen! Ik heb ook wel eens een rare stagiair in m’n schoenen geschoven gekregen en achteraf had ik dat zeker moeten doen!

5 likes

De hoeveelheid mensen die de gordel onder hun oksel doen!
Zit in auto met 3 collega’s en echt allemaal die gordel op de verkeerde manier. De bestuurster, bij wie ik vaker in de auto zit, zei wel dat ze de gordel op ‘mijn’ manier zou doen omdat ze weet dat ik het vervelend vind.

Zie het zo vaak ook in vlogs, voornamelijk reality programma’s, video’s op insta/tiktok etc :angry:

9 likes

Waarom?! Anders is het niet fashion? Nee het is wel fashion als je met je hoofd door de vooruit knalt omdat je gordel niet goed zat.

16 likes

Mensen zien zichzelf als onschendbaar. Tot ze eens een ongeluk hebben en deels voor de eigen kosten opdraaien omdat de gordel fout werd gedragen. Net als mensen die met hun poten op het dashboard zitten: succes daarmee als je een ongeluk hebt.

11 likes

Ik heb het wel eens in een tiktok live gevraagd. Antwoord was: ja met gordel om heb je ook kans op zware verwondingen net als zonder gordel.
Dan ben je mij kwijt hoor :joy:

7 likes

Mijn vader deed dit als bijrijder op vakantie, en ik zei ook tegen hem dat hij boven de schouder moet. Toen werden we even staande gehouden door de Duitse politie. Geen boete, maar ik kreeg wel gelijk.

4 likes

Ik kan daar pislink om worden, ook als ze zeggen “ik betaal de boete wel”
Het gaat niet om een boete, maar om je leven!
Ik heb een heel zwaar auto-ongeluk gehad, in een auto zonder gordels achterin. Voor het leven getekend. Ik mocht willen dat ik alleen een boete hoefde te betalen.

21 likes

Dit vind ik ook altijd zo gevaarlijk! Naast dat ik het ranzig vind

1 like

Volgens mij doen veel realitysterren (v) dit omdat ze hun borsten vergroot hebben en de boobs die klap niet khnnen hebben oid :woozy_face:

Die eerste paar dagen nadat je powder brows hebt laten zetten. Mijn wenkbrauwen zijn zo intens aanwezig nu. :zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face:

3 likes

Daarom moet je je vloerverwarming ook dus niet veel lager zetten, maar gewoon constant op dezelfde temperatuur houden. Is uiteindelijk zelfs zuiniger in gebruik

7 likes

Broodje aap.

5 likes

Ik heb al 2 dagen hoofdpijn en paracetamol helpt niet :weary:

1 like