Waar erger je je aan? #16

Wacht maar tot de kortsjes en velletjes loslaten :smiling_face_with_tear: ook een charmante fase haha!

2 likes

Ik snap ook echt niet dat iemand liever vloerverwarming heeft dan radiators?? Mn man is al jaren campagne aan het voeren voor vloerverwarming maar ik ken weinig groter plezier dan smorgens in een koude woonkamer komen en dan lekker de kachel hoogzetten en dat je dan direct warmte voelt

22 likes

Ik vind dit ook heeeerlijk en vond het vroeger thuis ook altijd fijn om er tegenaan te zitten. 🥹
Maar volgens mij is vloerverwarming wel zuiniger.

2 likes

Wij wonen ‘groen’ en we hadden nergens zelf keuze in. Hier is ook vloerverwarming en ik vind er niks aan, gevoelstemperatuur blijft maar koud terwijl de thermostaat anders aangeeft.

6 likes

Ja, dit vind ik dus zo stom! Als ik bij mensen binnenkom met radiatoren voelt t zo lekker warm en bij ons met vloerverwarming (zelfde temperatuur op de thermostaat) voelt het gewoon fris.

4 likes

Ja alleen die drie tellen van buiten naar binnen denk ik altijd even oh het is hier toch wel lekker maar daarna is het weer koud, echt jammer.

5 likes

Kan niet wachten. :melting_face:

Ah ja vroeger hadden mijn ouders speciaal voor mij een heel groot kussen gekocht en daar zat ik dan op en dan met m’n rug tegen de kachel en dan daar uuuuuuren lezen, soms wil ik echt weer even zo klein zijn

31 likes

Omg jaaa ik zat vroeger ook altijd in ‘het hoekje’ tegen de radiator op de grond voor de tv :heart:

11 likes

Ik val de afgelopen week steeds bijna in slaap in de middag omdat ik zo weinig energie heb :weary:
Geen daglichtlamp of vitamine d die me nog kan redden blijkbaar

6 likes

Een collega had een pak van mij geleend en die had ze op mijn bureau gelegd. Pakt een mannelijke collega die broek en zegt tegen een andere collega: ‘‘ZO, hier passen wij gewoon samen in!!’’

Heb al wel tegen hem gezegd dat ik het echt een kutopmerking vind en hij heeft z’n excuus aangeboden, maar ik zit echt tegen m’n tranen te vechten nu. Heb al een heel verleden qua onzekerheid en loop ook bij een psycholoog hiervoor en dit soort grapjes kan ik gewoon echt niet hebben.

31 likes

Wow. Ik snap heel goed wat je bedoelt, ik zou me ook echt vernederd voelen. Wat een kutopmerking.

2 likes

Thats it ik ga in winterslaap. Zoek het allemaal maar uit.

28 likes

Ja, krijg best vaak zulke opmerkingen of commentaar als ik iets eet. En ik heb niet eens overgewicht, maar blijkbaar willen mensen me (weer) een eetstoornis aanpraten ofzo.

4 likes

Ik heb cannoli gehaald op de markt. Eigenlijk al veel te veel betaald, maar ik dacht dat het vers en lekker zou zijn. Toen ik al had betaald vroeg ik hoe lang het lekker blijft, zegt die man ‘vier weken’.

Nou dat klinkt al lekker vers, maar het is dus ook echt niet te eten. Van die kant-en-klare supermarktcannoli.

Had op de markt wel wat anders verwacht :cry:

5 likes

Zieke tijdstress ivm spits maar vriend kan niet weg door problemen met werk. Allebei bloedje chagrijnig, happy weekend.

1 like

Wat ontzettend kut van je collega. Is dit dezelfde die vaker opmerkingen over wat je eet heeft gemaakt? Je bent ongelofelijk veel afgevallen en draagt een maat die nota bene kleiner is dan het Nederlandse gemiddelde, dit klinkt als bewust pesten en niet als een onhandig gevallen grappige/flauwe opmerking die er per ongeluk uit is gefloept.

In welke wereld???

11 likes

Ik wens je dan alvast een gelukkig nieuwjaar. We zien je wel maart/april weer verschijnen

1 like

Sssst ik probeer te slapen!

7 likes

Jezus wat een domme kutopmerking.
Wat knap dat je dat ook tegen hem hebt gezegd!!
Word gewoon plaatsvervangend boos. Wat bezielt sommige mensen?

3 likes