Ik zapte even langs het mooiste meisje van de klas. Sowieso een dom programma, maar waarom zitten ze altijd in het buitenland. Blijkbaar is Nederland geen leuk land voor mooie meisjes
Ik ben ook hardloper en deel je ergernis dat hardlopers niet op het fietspad náást de stoep moeten gaan lopen (en al helemaal niet tegen de richting in ). En ik ben ook van mening dat als hardlopers gaan miepen over bijv. de ongelijke stoep dat ze moeten werken aan hun techniek.
Anders kun je net zo goed op de loopband gaan staan, die is ook recht en vlak.
Behalve dan dat niet alle hardlopers professionele lopers zijn die uit zijn op het perfectioneren van hun loop. Loop gewoon paar keer per week een rondje voor de lol en het fietspad loopt lekkerder dan de stoep. Doen alsof je daar als fietser niet omheen kan zoals je ook om langzame fietsers, scootmobielers etc heen kan is echt aanstelleritus.
Daarnaast heel logisch om op welke weg dan ook tegen de richting in te lopen want dan zie je wat eraan komt.
Niet per se in relatie tot dit maar ik heb in het algemeen echt een hekel aan mensen die op een weg lopen waar geen voetpad is en dan niet tegen de richting in lopen!! Iedereen weet dat toch
Nee nee nee nog grotere ergernis dit Levensgevaarlijk al die hardlopers die tegen de richting in op 10k per uur op het fietspad lopen waar iedereen tegenwoordig met 25-30k per uur op fietst. Echt ga op de fucking stoep lopen als je tegen de richting in wilt lopen of loop op zijn minst met het verkeer mee, want als er tegenliggers aankomen dan kan ik afremmen voor ik je inhaal.
*uitzonderingen als er geen stoep of geen fietspad is maar de ergernis gaat over stoepen en fietspaden.
Op autowegen ja, maar niet op fietspaden. Die zijn te smal en daar is het gevaarlijker om niet met het verkeer mee te gaan.
Het is al laat want ik zou echt graag een situatie willen schetsen om te verduidelijken hoe gevaarlijk het is. Mijn ergernis gaat voornamelijk om fietspaden. Aparte fietspaden die niet verbonden zijn aan een autoweg zeg maar.
Als je 30km per uur rijdt heb je wat mij betreft echt niks op het fietspad te zoeken en wil ik al helemaal niet achterlangs door je ingehaald worden. Of ik nou fiets of loop
Edit; kun je doen alsof die hardloper de safety hazard is maar dan ben je dan toch echt zelf.
Waar moeten wielrenners dan fietsen?
Ik vind hardlopers op fietspaden inderdaad een safety hazard als ze aan de verkeerde kant van de weg lopen.
Die fietsen waar ze willen. Dat is een aparte ergernis.
Niet mijn probleem. Ik zou zeggen (zeker binnenstedelijk) gewoon langzamer dan dat op het fietspad. Als je zoveel harder fietst dan de gemiddelde weggebruiker is het echt aan jou om het veilig te houden en niet aan de rest. Op dat fietspad zit naast de gemiddelde fietser die half zo langzaam gaat en de hardloper die je hekelt ook de nog langzamere scootmobiel, het kind, mogelijk de rolstoeler. Die verwachten allemaal niet dat je met dat tempo langs komt racen. Prima dat jij je stoort aan die ene hardloper, maar als je argument dan is dat jij veel en veel harder gaat dan de rest en dan niet meer kan remmen ben jij het probleem. Dat ik met die snelheid van achter kan worden ingehaald is echt precies waarom ik in tegengestelde richting loop, dan kan ik me nog aanpassen op wat eraan komt.
Ik vind dat je tegenwoordig wel kan verwachten dat je wordt ingehaald door een elektrische fiets die 25 km/u gaat.
Waar heb ik gezegd dat ik niet meer kan remmen? En wie zegt dat niemand verwacht dat ze ingehaald worden? Ik bel vaak als ik eraan kom en als er tegenliggers zijn kan ik afremmen en wachten tot er ruimte is om in te halen. Maar inhalen wordt erg lastig als mijn voorganger op mij af komt lopen in plaats van van mij weg loopt. De snelheid waarmee je op elkaar af komt wordt extra vergroot doordat je beide voortbeweegt waardoor het gevaarlijk wordt. Ik snap niet hoe dat niet duidelijk is? Ik vind het juist enger om een fietser op mij af te zien komen rijden als ik links loop omdat het dus nog sneller oogt dan wanneer ik rechts loop en een fietser hoor aankomen van achteren.
Ja en dat vind ik niet zo normaal in een land waarin zo’n beetje iedereen boven de zes onbeschermd fietst. Dat toenemende snelheidsverschil op drukke fietspaden in de stad vind ik echt mega arelaxt.
@oliverqueen het is niet dat ik je niet begrijp he want ik zie het gevaar prima. Ik vind mezelf daarin gewoon een aanzienlijk kleiner probleem dan dat ik 30km op het fietspad vind. Jij vindt dat ik eraf moet omdat je het gevaarlijk vindt als ik je in tegengestelde richting aankomt, ik vind dat jij eraf moet of je snelheid moet aanpassen omdat ik dat snelheidsverschil hoe dan ook (fietsend, lopend, richting mee of tegen) gevaarlijk vind op de fietspaden die ik ken. Dan heb ik liever dat ik je zie en eventueel de stoep nog op kan, dan dat ik erop moet gokken dat ik je op tijd ga horen en jij veilig genoeg om mij heen gaat.
32 weken zwanger en de hele vloer moet eruit door een lekkage. Mijn beperkte stressbestendigheid kan dit niet aan.
Mensen die met hun smoel open eten.
Ik krijg daar echt moordneigingen van.
In hell
Ik had even een geluksmomentje toen ik zag dat de lidl ook ayran verkoopt, zodat ik dat niet meer in de turkse supermarkt 15 km verderop hoef te halen. Gelukkig kocht ik maar 1 bekertje want het heeft echt een smerige smaak.
Onze bezorgers maken veelal gebruik van een brommer of auto tijdens de bezorging. Dit komt vaak voor in grote wijken om overal op tijd te kunnen komen. Hierdoor is het niet altijd mogelijk om met de fiets te bezorgen. Al onze voertuigen voldoen aan wettelijke eisen.
Indien u aanhoudend overlast van het voertuig ondervindt, dan adviseren wij om contact op te nemen met uw wijkagent.
Ughhhhh niks aan te doen dus
Heb je zelf een krant? Misschien kan je een briefje voor hem ophangen?
Je kunt dat toch ook heel makkelijk zelf maken met yoghurt, water en zout? Moet je wel zorgen voor goede yoghurt.