Waar erger je je aan? #16

Waarom eigenlijk?

Ik vind het echt super naar voor je @Espoir. En al helemaal als je er zoveel moeite mee hebt en er voor in therapie bent (super knap!).
Maar dat je een grote (ik zeg niet dat dat zo is maar ik reageer op wat je collega zei) broek aan moet is niet slechter dan een kleine broek en zegt niks over wat voor leuk en slim mens jij bent. Ik hoop dat je het een beetje los kan koppelen en alsnog een fijne avond hebt :kissing_heart:

28 likes

Lief van je, dankje! :kissing_heart:

ASOS heeft maar 14 dagen voor retour!?!?!?!?!?!

Ja gratis, als het later is dan betaal je zelf de retourkosten.

4 likes

Ik zie alleen dat ze na veertien dagen geen retouren meer accepteren.

1 like

1 like

Ik zie het al, ze geven de lamzakken binnen de EU extra retourtijd.

5 likes

Vanuit Nederland is het wel 14 dagen

2 likes

Oh wauw, 14 dagen is wel kort.

3 likes

Ja ik ben helaas tatta

1 like

Eten laten bezorgen valt altijd tegen op de een of andere manier. Nou ja, op een handvol restaurants na. Maar ik wilde iets nieuws proberen vandaag, dat was niet geslaagd :pensive:

4 likes

Of als ze de lichten verkeerd om doen. Dus rood aan de voorkant en wit achter. En breek mij de bek niet over joggers die in donkere kleding over het fietspad waggelen

6 likes

Ik zit in de stiltecoupe en nu zitten er 3 vrouwen voor me keihard te lachen😭

1 like

Mn kat heeft weeeer op bed geplast en nu heb ik vanavond geen schoon dekbed meer waardoor ik onder zon flut bankdekentje moet slapen gvddddd

1 like

Goede vraag en je hebt helemaal gelijk in wat je als vervolg schrijft. Ik ben zelf dik en mijn ervaring is dat dit soort opmerkingen eigenlijk altijd minstens een beetje gemeen bedoeld zijn, en ik zou dat zeker op mijn werk heel erg rot vinden (omdat ik daar op mijn capaciteiten beoordeeld wil worden).

14 likes

Berichten in het Pakketjesirritaties-topic zijn ook áltijd hetzelfde:

• Forummer 1: In de app staat mijn pakketje als afgeleverd maar ik heb nog niks gehad.
  • Forummer 2: Wacht het af, vaak komt het dan 1 of 2 dagen later.

:yawning_face:

10 likes

Duidelijk en bedankt voor je antwoord, daar heb je ook gelijk in!

1 like

Jezus ik had dit dus net met 2 gasten die op een rotonde op de baan voor auto’s aan het fietsen waren. Ook helemaal zwart zonder licht, kon echt net op tijd remmen. Ben je levensmoe ofzo :angry:

7 likes

Sinds ik begonnen ben met haar weg te laseren, mag ik alleen nog maar scheren. Ingegroeide haren en stoppels op m’n gezicht vind ik zo lelijk. Gezicht scheren is lastiger dan ik dacht. :smiling_face_with_tear:

Twee mannen die samen in de broek van een vrouw passen zijn ook gewoon victoriaanse tuberculose wezen; ook niet bepaald geil.

Jij hebt wel vaker gepost in wayrwt en er is echt niks opvallend groots aan jouw figuur, like at all.

26 likes