Waar erger je je aan? #16

Droogt dat niet gewoon als het water is?

4 likes

Nee op sommige stoffen helaas niet! Blijf je echt zo’n kring zien.

2 likes

Owh wat irritant! Hopelijk gaat het er nog uit dan en anders gewoon doen alsof t hoort haha

2 likes

ik word de laatste tijd echt veel gebeld door van die random bedrijfsnummers en als ik dan opneem is er niemand, zo irritant

3 likes

Ik erger me aan het feit dat autos niet op vrouwen verhoudingen worden gemaakt. De klote gordel die in je nek snijdt. :expressionless:

10 likes

Dat de bakker bart hier geen servetten meer meegeeft als je vraagt om je bestelling mee te nemen. Zo irritant, nu zit ik met vette handen van mijn superkipcorn broodje in de auto

Herinnering van Klarna dat je moet betalen, 2 dagen nadat je iets hebt besteld. Vriend heb de bestelling nog niet eens binnen, waarom zou ik nu opeens wel willen betalen

10 likes

Starre bibliotheekmedewerkers die mn pas hebben geblokkeerd vanwege 6 euro boete. Ik kan alleen betalen in de bibliotheek met mijn pas. Of online nadat ik in de bibliotheek bij de balie een nieuw wachtwoord aanvraag. :zipper_mouth_face:

1 like

Ik wil één maand m’n NS Flex op een ander abonnementtype. Dat leek ook helemaal de bedoeling van dat NS Flex. Maar nu kan het niet volgens de medewerker en moet ik het maar volgende maand weer proberen. Wat een fucking gedoe, want ik had een maand dus de trein genomen en heb íedere keer vertraging gehad dus ik was er wel een beetje klaar mee.

Huh ook niet als je vraagt/staan er geen losse dispensers bij de koffie counter?

Dat de stoof tijd in een recept altijd 2,5 uur is maar dat is echt complete bullshit
Dat vlees moet minstens 10 uur op het vuur staan.
Trap er altijd in. Kan morgen pas eten

5 likes

Nee ik vroeg om een servetje en toen zei ze dat dat enkel was voor daar opeten en niet voor meenemen ivm milieu :face_with_raised_eyebrow: mja dit is totaal niet handig en de bakker bart in de stad een paar km verderop geeft wel gewoon servetjes mee dus beetje raar dat de een het niet doet en de ander wel. Is toch juist veel “to-go” daar

Wat een onzin, volgende keer aangeven dat je niet met vette handen achter het stuur wil zitten of gewoon zeggen dat je het daar op eet en dan weglopen. :smiling_face_with_tear:

Heb je het ook online al geprobeerd via mijn NS? Ik wissel in periodes van vakanties ook van abonnement, en dan moet je idd een maand lang het abonnement aanhouden voordat je weer kan wisselen (van traject vrij naar korting/basis).

Als het dan niet lukte gaf Mijn NS aan vanaf welke datum het wel zou kunnen.

2 likes

Haha ja maar na een half uur wachten zei de medewerker inderdaad van “probeer het volgende maand nog een keer”, vandaar mn frustraties

Hahaha jongens alsof ze die servetten van mensen die daar eten niet gewoon weggooien.

3 likes

Maar een servet is toch gewoon van papier…

Ik weet niet waar ik me druk om maak ik heb letterlijk overal tissues mee naar toe maar goed.

2 likes

Haha ja jongens tis geen wereldramp verder hoor, zo zwaar til ik er niet aan maar vond het op het moment gewoon ergerlijk om met vieze handen te zitten en niks om ze aan af te vegen.
Maar blijkbaar is dat raar dan ofzo

5 likes

alleen maar gore mandarijnen :cry:

4 likes

Nee! Ik heb steeds van die verschrompelde exemplaren de laatste tijd, echt een teleurstelling als je zin hebt in een lekker mandarijntje. :smiling_face_with_tear: Zal die van jou eens uitproberen