Waar erger je je aan? #16

Heb je wel eens zo’n wenkbrauwmesje gebruikt? Ik gebruik die altijd voor m’n gezicht en vind dat best chill eigenlijk.

Deze

1 like

Heb je het toevallig over timothee chamamleyley?

5 likes

Dat er artikelen staan op de ‘banner’ van een specifieke sale op zalando lounge die helemaal niet worden verkocht.

Stomme clickbait. En nu wil ik deze gele lamp :money_mouth_face:

17 likes

Misschien een stomme ergernis, maar iemand in de trein zit al minuten lang te bellen en haar gesprek is continue: jaaa, jaa, jaa, jaa precies, jaa oké :weary:

6 likes

dat is heel vaak zo, :eek:

3 likes

Dat ik na 1,5 week sterk minderen met zuivel (van yoghurt bij iedere maaltijd + melk door de koffie naar niks meer bij de maaltijden en maar een heel klein scheutje door de koffie) er achter ben gekomen dat m’n psoriasis waarschijnlijk flink versterkt wordt door zuivel. Ik heb expres als test gister weer wat meer zuivel genomen en vandaag weer yoghurt bij 2 maaltijden, en gelijk begint m’n hoofd weer te jeuken. Balen want ik hou echt van yoghurt!

3 likes

Eigenlijk is de regel: alles wat op een banner van Zalando-lounge staat is nooit beschikbaar. :stuck_out_tongue:

12 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Pakketjesirritaties

Mijn vriend en ik zouden vandaag niksen en nu zijn we allebei onrustig en chagrijnig omdat we inmiddels eigenlijk wel iets zouden willen doen, maar niet weten wat. :woozy_face::woozy_face::woozy_face: Ben ook echt niet blij dat het zo ontzettend donker is op dit tijdstip, doe normaal. :woozy_face::woozy_face::woozy_face:

3 likes

of een spel spelen samen? bordspel of co-op game of zo?

4 likes

Ik heb het wel eens geprobeerd, vond die wel prettiger dan zo’n normaal mes over m’n gezicht. Wellicht moet ik nog wat oefenen? 🫠

1 like

Ik dacht zaterdag op zondag ga ik even goed slapen. Staat er iemand om 3 uur snachts keihard bij de buren op de deur te kloppen en hallo te roepen voor een half uur lang.
3x raden wie er nu de rest van de nacht wakker is.

2 likes

Restaurants die vragen of je water op tafel wilt en daar dan een fles van €6 mee bedoelen.

31 likes

Dat de prijzen voor hoofdgerechten enorm gestegen zijn én je de bijgerechten los moet bestellen! En dan geen frietje voor € 2,50 ofzo. Neuh, een skeer bakje voor € 5,00.

15 likes

Voorgerechten vind ik ook niet normaal meer
Capaccio voor 12 euro. Het zijn dan onegveer 3 plakjes vlees met wat rucola en kaas

1 like

en sowieso dat vaak friet het enige beschikbare bijgerecht is en niet goed bereide rijst/brood/gegrilde groenten oid

5 likes

Echt de grootste scam

2 likes

haat het echt als mensen zeggen dat een stad “rauw” is of dat ze andere steden niet leuk vinden omdat ze niet “rauw” zijn

is niets anders dan een armoedefetish

12 likes

Over Rotterdam wordt ook weleens gezegd dat het rauw is, vaak wordt daarmee bedoeld; geen pittoresk centrum, veel werkcentra etc, dus weet niet of het altijd een armoede fetisj is? Maar ik snap wel je punt

3 likes

Rotterdam is dan ook de armste stad van Nederland.

5 likes