Deze zijn lekker inderdaad! Echt van die Sinterklaas mandarijnen.
Hoe herken ik deze? Staat de naam eigenlijk op dat label met de streepjescode?
Aan Zara, al twee weken geleden is volgens hun mijn pakket verstuurd, maar PostNL heeft nooit iets ontvangen.
Zara heeft mijn zaak doorgestuurd naar “de relevante afdeling voor verdere revisie rechtstreeks met de vervoerder.”
Maar ondertussen hoor je weer helemaal niets en is mijn jack op de site uitverkocht.
Dankje ik ga eens kijken!
Ik heb een schilderij uit Engeland gekocht. Vooraf heb ik bij de douane geïnformeerd wat de btw en invoerrechten zouden zijn. Uiteindelijk heeft DHL véél meer in rekening gebracht. Nu moet ik bezwaar maken bij de douane en wacht ik al 7 weken op dhl die daar een machtiging voor moet afgeven. #paarsekrokodil
Bij de appie hadden ze ze vorig jaar ook heel even en dat werd wel vermeld. Bij de groenteboer of op de markt hebben ze ze ook wel.
Maar het is toch zijn vrouw?
Maar had je dit even irritant gevonden als hij gewoon vriendin had gezegd?
Ja oke, dat snap ik inderdaad helemaal. Uit je eerste bericht door ‘een van m’n collega’s is getrouwd en benoemt dat ook heel vaak’ lijkt het alsof de frustratie in het gebruik van het woord vrouw an sich zit maar dat valt dus wel mee.
Zijn ze pas kort getrouwd? Ik vind het ergens wat schattigs hebben, alsof hij zodanig trots is op zijn vrouw dat hij elke kans aangrijpt om het te benadrukken, maar ik snap ook wel dat het voor jou irritant is!
Mijn vriend zegt ook altijd mijn vrouw tegen mensen, terwijl we niet eens getrouwd zijn. Dat is pas irritant beetje opscheppen maar niet betalen
Had op mn eerste baan een 30 jaar oudere collega die het steeds over zijn vriendin had. Daardoor dacht ik altijd dat hij gescheiden was. Toen bleek de vriendin de moeder van zn kinderen en al jaren samen, haha.
En mineola’s! Duur maar altijd ok.
Ik had een ex-collega die het altijd had over z’n vriendinNETJE (hij ergens eind 40)
Echt zo weird en die vrouw was ook niet heel veel jonger of heel klein
Mwah als ik diens partner niet ken vind ik het juist gek als ze een naam zeggen. Dus dan snap ik ‘mijn vriend/vriendin/partner’ wel. Echt mijn ergernis dat veel mensen dit doen haha
Hahaha omg doet me denken aan een nieuwe collega die ik pas ontmoette ze zei “mijn lief” over haar man 🫣
Dit is ook de reden dat ik het vaak over ‘mijn vriend’ heb. Bij collega’s waar ik close mee ben/nauw mee samenwerk gebruik ik wel z’n naam maar ik ga echt niet van al mijn collega’s verwachten dat ze die gaan onthouden.
Meta hield zich niet aan de AVG-regels, dus nu doen ze het maar zo. Vannacht kreeg ik al melding op Instagram en nu deze. Rot op, 13 euro per maand ook echt. Doeiiii
Ik kan wel wat namen aan collega’s koppelen maar heb geen idee of dat dan hun man of kind is haha. Maargoed de verschillen zullen toch minimaal zijn
Mijn collega zegt ‘mama’ als ze het over haar moeder heeft. Ten eerste is haar moeder ook een collega van ons, dus ik ken dr gewoon en ten tweede is ze niet mijn mama. Zeg gewoon ‘mn moeder’.