Ja I know maar ik dacht dat rauw terugsloeg op (ook) architectuur, dus bijv heel industrieel in geval Rotterdam. Pakhuizen die als discotheek dienen a la Berlijn. Minder “gezellig”.
Niet dat het (indirect) op inkomen van de bewoners terugsloeg! Maar zo kun je het ook opvatten
Dan heb je nog een goedkope. Ik zie tegenwoordig heel vaak carpaccio voor 18-20 euro op de kaart staan bij zaken.
En ook soep voor 9 euro ofzo.
En een gewoon colaatje is bij mij vaak al 3.50-4 en van een kopje koffie schieten de prijzen ook de lucht in
Sowieso boodschappen ook. Waar ik vroeger 20 euro kwijt was zit ik nu makkelijk aan de 40.
Vroegâh was het moeilijk om aan de 50€ te komen voor de bezorgdrempel. Totaal geen moeite meer mee nu
Ik heb vandaag 50 euro gepint maar ben in alle haast het briefje vergeten te pakken iemand heeft een hele leuke dag denk ik
Wat kut zeg. De automaat slikt het geld wel weer in. En met de camera kan je ook zien of jij het geld pakt. Zou even contact opnemen met je bank!
Als er een te lange tijd tussen zit dan slikt het apparaat het weer in!! Misschien even je bankrekening controleren? Ik heb dit ook een keer gehad.
Ik heb net ergens 7 euro pér stukje sushi betaald en het was niet eens lekker.
Ja 30 sec las ik, maar misschien ook wel langer want het geld is niet teruggestort op m’n rekening. Ga morgen nog wel even bellen voor de zekerheid
Ik ben nog steeds in bed aan het lezen ipv slapen en ik heb mijn vriend beloofd om 6 uur op te staan om samen te sporten. Ik ben hier veel te oud voor en ga echt spijt krijgen. Maar wil toch eigenlijk doorlezen.
Sorry… ik ben echt een gymrat maar om 6 uur?! Doe even normi.
Enige voordeel is dat ik nog half sliep dus op ongeveer de helft van het filmpje de pijn pas voelde.
Dat ik weer vergeten ben de huisarts te bellen voor iets kleins. Zo onhandig dat dat alleen van 8-10 kan.
Je bent strafbaar als je dit pakt. Je bank kan wel een onderzoek starten.
De nieuwe Buren zijn flink aan het verbouwen en die teringherrie blijft in elk geval tot december. Daarnaast zetten ze de halve straat af over een paar dagen.Er staan al meerdere wegsleep borden voor die dag.
Het zullen best aardige mensen zijn. Maar dit is gewoon schijtirritant.
Wat rot dat je je zo voelt. Kijk je uit dat je niet te streng voor jezelf bent? Ik denk dat iedere vrouw wel iets heeft waar ze onzeker over is. En al kan je de perfecte eyeliner zetten (ik heb nog nooit een vrouw gezien die het echt kan zoals op social media) dan lost dat niks op.
Genoeg vrouwen met acne, striemen, rollen en pluizig haar. Anders zou je hier op het forum niet over lezen.
Er zijn ook vrouwen die jaloers zijn op jouw uiterlijke kenmerken. Al voelt dat misschien niet zo. Misschien heb jij wel de meest prachtige ogen of leuke sproeten
Potgrondvliegjes.
Ze waren weg en ineens zijn ze er weer. Waar komen die pokke beesten vandaan.
Ik las dat als een soort gecensureerde vloek
Potgrondvliegjes nog aan toe!
Ik ben super verkouden en dat slaat altijd zo op m’n stem, vreselijk. Ik wil gewoon weer praten ipv fluisteren