Waar erger je je aan? #16

hahaha dit vind ik altijd zo tenenkrommend

18 likes

Waarom zit er in bijna alle nieuwe verspakketten van de AH chorizo… blugh

Ik krijg vol een elleboog tegen mijn jukbeen van een overenthousiaste Jeroen :sob:

2 likes

Jaa precies en dan heb je een heel beeld bij die persoon achter die naam. En dan op een dag zie je die partner en dan… totaal ander mens dan dat jij dacht

Ja wth wat is dit? Ik durf er nu niet bewust voor te kiezen dat ze mijn gegevens dan maar als betaalmiddel gebruiken dus vanaf vandaag ga ik zonder insta door het leven

2 likes

He, wel apart. Normaal moet degene die de inklaring verzorgt, in dit geval DHL het bezwaar maken bij de douane. Waarom moet jij dit eigenlijk doen? Ik vraag me ook af waarom die kosten zo hoog zijn, klinkt alsof ze een verkeerde artikelcode hebben gebruikt met een hoger % invoerrechten. Sorry voor de vragen, ik ben douanedeclarant voor een logistiek bedrijf dus dit is zo een beetje waar ik me 40u per week mee bezig hou haha

3 likes

Ik had contact gehad met de douane en zij gaven aan dat ik ook zelf bezwaar kan maken. Nooit echt goede ervaringen met dhl dus wilde het liever zelf doen. (Extra kosten terugvragen voor uw pakket uit het buitenland)

Ik moet nu 21% btw betalen en invoerrechten, terwijl de douane vooraf aangaf 9% btw en 0% invoerrechten. Hopelijk idd een kwestie van een code aanpassen oid.

3 likes

Ik zag er vanavond iets van 4 liggen. Kan niet exact herinneren wat het was maar iig één met orzo en één met zoete aardappel.

Maar die moet je er dan los bij kopen en is meestal prima te vervangen door een (vega) alternatief

3 likes

Begrijp ik, maar de chorizo is vaak wel de smaakmaker.

Ik kan echt geen goede vega chorizo vinden, echt groot gemis. Deze is qua smaak redelijk maar hij wordt niet knapperig en blijft een beetje mushy van binnen. Om het nog maar niet over de prijs te hebben :cry:

7 likes

Ja er is weinig dat ik mis qua vlees maar chorizo is er wel een van

3 likes

Heb je die van Heura al geprobeerd? Is te koop bij de Jumbo. De kip variant hiervan is echt fantastisch, dus misschien de chorizo ook wel.

Het is een Spaans merk, dus daar wordt het veel verkocht.

2 likes

Joke Boon heeft in haar boek de vega optie een recept voor Spaanse worstjes. Misschien is dat een goede vervanger?

2 likes

Ughhhh ik zit echt in zo’n fase dat mijn huid mega droog is, mijn haar vet, mijn gezicht puistig en mijn humeur donker. Love herfst/winter

16 likes

Ben al mijn skincare vergeten mee te nemen op vakantie :broken_heart: huid is droger dan de sahara.

4 likes

uhh irritant! Herkenbaar en heb zo ook nog een bruiloft. Buiten in een tuin. Fuck my life.

4 likes

Helemaal homemade worstjes zegmaar? Klinkt ingewikkeld :sweat_smile:

@Parasol Oja die vind ik ook wel decent, maar mist wat mij betreft ook nog de bite!

Mijn Jumbo heeft ook nog deze, die ziet er wel interessant uit, maar dat ding is 6euro! Wel veel om even te proberen

image

5 likes

Ik vond deze heel erg tegenvallen echtheid geld niet waard

Nee, ga ik eens proberen!