Waar erger je je aan? #16

Dit!!! Ik heb al mijn planten 2 maanden geleden behandeld met aaltjes want had er echt enorm veel. Ze waren weg en vandaag zie ik er ineens weer een paar vliegen??? :rage:

3 likes

dat alle mango’s de laatste tijd zo lichtgeel en zuur zijn :angry:
en het is niet dat ze dan niet rijp zijn, ze zijn gewoon zacht en als je ze dan laat liggen worden ze bruin

3 likes

Je zou de gemeente kunnen bellen of ze daar wel een vergunning voor hebben :grimacing: dat mag namelijk niet zomaar

2 likes

Gemeente plaatst die borden toch juist?

3 likes

Hebben ze helaas 🫠
Het is maar voor een dagje

2 likes

Ah dat had ik niet goed gelezen. Ik dacht dat t een briefje was ipv een officieel bord. Ja nee dan heeft t geen zin @Schaakmat idd (en tbh je krijgt altijd uiteindelijk die vergunning hoor want voor sommige dingen is het gewoon echt nodig)

3 likes

Dat er nog muggen zijn. Opbokken, svp.

12 likes

Ik hou van Kevin (rapper) maar vind het irri dat hij de leven van sef opnieuw heeft uitgebracht.
Ookal is zijn versie ook wel goed het is niet dat nummer waarbij ik me nostalgisch voel haha.

5 likes

Een van de buizen van de cv maakte een heel irritant geluid als de verwarming aan stond, dus dat hebben we laten fixen (na een jaar), maar nu kan ik niet horen of de verwarming aan staat en eigenlijk vond ik dat wel handig :’)

13 likes

Dat iedereen is gaan pottenbakken😱 Het is ineens vrijwel onmogelijk om ergens in Utrecht een cursus of atelierplekje te krijgen.

11 likes

Ik heb vandaag weer training van deze man en na 10 minuten kan ik het al niet meer aan

1 like

Dat ik gewoon constant droom over oude crushes van jaren terug of gewoon dat ik een relatie heb met weet ik veel wie. Echt wat in the brainfuck is dit. Ik heb helemaal geen happy de peppy leven zoals in die dromen en om dan zo ook nog een keer met de neus op de feiten te worden gedrukt en compleet verrot wakker te worden elke ochtend hoeft ook echt niet hoor.

5 likes

Ik was van de zomer ook aan het kijken en toen kon ik pas in januari misschien ergens terecht haha

2 likes

Ik doe nu een cursus, en me aanmelden was echt alsof ik een populair concertkaartje probeerde te bemachtigen, niet te doen.

3 likes

Dat is in mijn stad met naailes, ik sta op drie wachtlijsten

3 likes

Echt bizar. Toen ik een paar jaar geleden begon kon ik na een workshop gewoon de dag erna de cursus in.

3 likes

Ik weet nog steeds niet of ik tweede kerstdag moet werken en het irriteert me zoooo. Ik wil plannen maken :unamused:

2 likes

Mijn vader kwam vrijdag thuis met corona. Deed hij grappend over, maar de rest vindt het niet zo leuk. Sindsdien heeft hij steevast in zijn handen gehoest/geproest/geniest en nu is mijn moeder aangestoken en voel ik keelpijn opkomen.
Ja, we zouden ook aangestoken worden als hij in zijn elleboog had geproest, maar doe iig een beetje alsof je om onze gezondheid geeft.

7 likes

Ik wil mijn moeder een agenda cadeau doen voor kerst, kost je naam laten bedrukken op een Moleskine nu 5 euro!!! terwijl het tot vorig jaar nog gratis was. Alsof die krengen an sich niet al duur genoeg zijn. :mad:

2 likes

Ik vind het zo jammer dat er steeds meer expats in de appartementencomplexen hier komen wonen die veelal ook totaal geen interactie hebben met andere bewoners en dat het voor de gemiddelde Nederlander niet eens is weggelegd om hier te kunnen wonen. Denk dat het al veel had gescheeld als het een mix was van mensen met verschillende nationaliteiten.

Leuk die 30% regeling-regeling, terwijl mensen die hier een veel groter deel van hun leven zijn gevestigd geen kant op kunnen, vooral als hun relatie op de klippen loopt. Laatst nog een leuk stel dat uit elkaar ging en nu weer bij de ouders moeten gaan wonen.

2 likes