Dat bij mijn huisartsenpraktijk de assistente haar spreekuur/administratieve werkzaamheden altijd direct na de lunchpauze plant. Ik snap echt dat dat werk ook moet gebeuren, maar het is gewoon heel lang als je 1,5-2 uur de huisarts niet kunt bereiken met een heel ziek kind, maar niet ziek genoeg voor de spoedlijn.
Voor kinderen mag je altijd op spoed drukken
Oh dat wist ik niet! Het is uiteindelijk gelukt, konden ook al snel langskomen gelukkig dus eind goed al goed
Ik heb het echt nodig om naar buiten te gaan en een wandeling te maken, maar het wordt blijkbaar nooit meer droog!!
Nu heb ik bedacht dat ik een regenbroek moet kopen zodat ik toch kan wandelen, maar dan moet ik wel eerst 10 minuten in de regen naar de winkel lopen, wat ik natuurlijk niet ga doen. Dus nu zit ik voor altijd opgesloten in mijn huis.
Oh nee wat moet ik nu
Ik ben relatief lang en iets kleinere mensen steken steeds bijna met hun paraplu in mijn ogen als ze langslopen! Ik word er bang van!! Let op met je prikapparaat! Mijn ogen hebben je niks misdaan
Net WEER autoschade gereden nadat mijn auto pas een week gerepareerd is Waarom ben ik zo onhandig
Kleine mensen kunnen wel echt heel eng ineens opduiken in je periferische blikveld, dat je ineens beneden je iets ziet bewegen.
soms denk ik dat ik een hond zie bewegen en dan blijkt het een kind te zijn
altijd jammer
Ik ben wel eens op die manier tegen iemand aangelopen. Ik keek gewoon straal over haar heen en liep als het ware gewoon door haar heen, want ze kwam tot mijn borst. Leg dat dan ook maar eens uit âja ik zag over het hoofdâ.
Absoluut maar niet iets wat mensen graag horen
Koop een loopband voor thuisđ
Ik heb precies toch meer last van mijn griepvaccin dan andere jaren. Ik wil er even lekker over klagen maar mijn ouders vinden dat ik me aanstel en mijn vrienden vinden het griepvaccin overbodig (is een bewuste keuze om het wel te nemen en heb geen zin in die discussie).
Ik zet hier en daar wel eens een highlight in mân haar en vanavond werd ik arrogant en dacht ik dat ik het allemaal wel kon nou niet helemaal dus
Ik heb eindelijk eens een zaterdag zonder man en kinderen in huis, blijkt over 15 minuten een fokking irritante timmerman op de stoep te staan om een klus in de woonkamer af te maken
Opstaan met hoofdpijn
Lichtjes op zonne energie leek zoân goed idee (en was het in de zomer ook), maar wat een treurnis nu in de herfstâŠ
Erger me aan de app van mijn bank die sinds gisteren een foutcode geeft. Moet nog twee betaalverzoeken betalen maar kan niet eens mijn saldo checken nu
Dat ik geen motivatie heb om een motivatiebrief te schrijven