Mensen die gewoon niet komen opdagen tijdens een afspraak en niks van zich laten horen Nu heb ik weer 3 no-shows achter elkaar van participanten die eigenlijk zouden deelnemen aan een onderzoek, ik had mijn dag veel beter kunnen plannen als ik wist dat deze sessies niet door zouden gaan.
Volgende keer dat jij ziek bent, gewoon keihard in zān gezicht niesen
De woningmarkt is de grootste boosdoener (al zorgt die 30%-regeling voor nog meer ongelijkheid), maar maar ik denk dat de verhuurder (vrije sector) op zich best wel ervoor kan zorgen dat de samenstelling wat diverser wordt. Daar heeft iedereen baat van bij. Modale tweeverdieners kunnen het vaak wel ook nog wel bolwerken.
Maar dit heb ik sowieso nooit begrepen. Dat je enkele jaren in het buitenland gaat wonen en volledig blijft zitten in je eigen bubbel.
Ik zit met dit weer het liefst met mn halve gezicht in mn jas. Maar dat kan met mn bril niet want dan beslaat mn bril. Daar gaat mn veilige coconnetje.
Misschien komt er nog een actie binnenkort? Ik weet niet of ze aan black friday doen. Maar meestal komen merken met allerlei acties rond kerst.
Dat klinkt als teringveel moeite voor een besparing van vijf euro.
tram deze keer. als er een politieke partij zou pleiten voor stinkende mensen beboeten zou ik gelijk stemmen ookal is het kerrolain (nee grapje maar het verpest wel mijn humeur). sowieso kan ik niet tegen stank, mensen die scheten grappig vinden zijn ook echt per definitie kut
Ik heb in juni een occassion met 12 maanden bovag garantie gekocht en daar waren twee problemen mee. Dat fixen is in principe gratis ivm de garantie maar nu lijkt te gebeuren waar ik bang voor was, namelijk dat ze helemaal geen zin hebben om problemen echt op te lossen
Auto vanmorgen naar de garage gebracht en kon 'm vanmiddag al ophalen, op zich chill zo snel! Maar ze hebben gewoon helemaal niets gedaan met ƩƩn van de twee problemen die ik meldde. Over het ene probleem zeiden ze wat ze er aan hadden gedaan toen ik het vraag, maar toen ik vroeg naar het andere zei hij āja dat heeft daar mogelijk ook mee te maken! even aankijken of het is opgelost!ā
Nou ik start te motor en hoor exact hetzelfde rare geluid waarmee ik was gekomen dus als ze zelf überhaupt die motor gestart zouden hebben zouden ze dat ook hebben gehoord. was alleen echt te kapotgesloopt om er nu meteen wat van te zeggen dus moet van de week weer bellen en dan wéér langs en al dat gezeik zo fucking irritant fucking autoverkopers!!!
Doe je er een in een buitenwijk van Groningen?
Het is mega leuk, technisch uitdagend en een goede hobby om wat meer uit het hoofd te komen. Je maakt ook nog eens iets tastbaars dus ik snap de populariteit wel. Ken eigenlijk geen nederlandse grote influencers die dit doen trouwens. Denk dat het vooral iets is dat als je een hobby zoekt al snel boven komt drijven
Denk dat Romy B hier in haar eentje een hele grote invloed op heeft gehad. Het lijkt mij trouwens ook leuk! Vooral glazuren.
Wie is Romy B? Ik vind glazuren echt de living hell. Ben te lui om het echt te doorgronden (vrij scheikundig), het is rommelig en tot de oven open gaat heb je nul clue of het een succes was
Boomsma
Oh en dat kan ik me trouwens ook wel weer voorstellen, dat het vooral leuk lijkt met al die kleuren enzo maar ook heel ingewikkeld is.
Ik voel me deze week echt gespannen op de een of andere manier, merk het aan mijn lichaam (moe, hoofdpijn, nek die vastzit, snel geĆÆrriteerd) en komt denk ik ook door drukte op werk. Wou dat ik daar gewoon even op de reset knop kon drukken soms. En daarom ook twijfel of ik misschien moet solliciteren naar iets anders
Ik zit elke woensdagochtend 6:30u in de trein met een groepje vrienden/studenten die echt teveel en te luid praten en overdreven lachen.
Ik doe dit ook af en toe maar woon het zuiden van het Noorden. We waren deze keer in Marrum en dat is eigenlijk voor iedereen in Nederland ver weg (ook voor ons). En toen vertelde zij dat ze eigenlijk gewoon de hele week vol werd geboekt door mensen van āver wegā, was tijdens onze cursus ook zo. Toen ik vroeg waarom ze toch in de goedigheid hierheen kwamen was het heel simpel; āheel de randstad zit tot het nieuwe jaar volgeboekt dus komen mensen hier maar heenā. Voor sommigen echt 2.5 uur rijden.
Ik ga zo uit huis en vliegen en ik heb een heerlijk comfortabele jurk aangetrokken maar heb er watervlekken in gemaakt omg. Ziet er niet uit echt grote kringen. Maar hij zit zo lekker dus wil hem gewoon aanhouden. Hoop dat die vlekken er over een week nog uitgaan als ik thuis ben
Droogt dat niet gewoon als het water is?
Nee op sommige stoffen helaas niet! Blijf je echt zoān kring zien.
Owh wat irritant! Hopelijk gaat het er nog uit dan en anders gewoon doen alsof t hoort haha