Sint maarten.
Ben een limburger in noord holland ik ben hier niet mee opgegroeid. Ik haat kinderen.
Sint maarten.
Ben een limburger in noord holland ik ben hier niet mee opgegroeid. Ik haat kinderen.
Ik zie helemaal geen kinderen lopen hier helaas, vind het altijd wel gezellig maar niemand te bekennen
Kom naar Leidsche Rijn. Is een invasie gaande. Voelt alsof ik omsingeld ben door kleuters
Ga nog liever gezellig naar de Krim
Ik denk dat het hier nog net gezelliger is
Nou ik kan me dit nog heel goed herinneren uit mijn Limburgse jeugd. Maar misschien is het dan niet overal in Limburg.
Denk het, ik kom ook uit Limburg en bij ons gingen we niet langs de deuren. We hadden wel een viering via de kerk met lampionnen en mandarijnen, maar we gingen niet rond voor snoep.
Hoe dom ik soms ben. Ik heb vandaag een gigantische bos bloemen aangenomen van andere mensen die in dit apartementencomplex wonen zonder erbij na te denken dat ik veel van die bloemen giftig zijn voor katten. Hierdoor moet ik ze bewaren in de badkamer of op het toilet. Maar eigenlijk heb ik daar niet de ruimte voor en staan ze ontzettend in de weg. En de bloemen zijn nog steeds niet opgehaald.
Kun je het niet gewoon voor de deur zetten bij die mensen? Met zichtbaar dure pakketjes doe ik dat niet, maar ‘gewone’ dingen zetten wij hier in het gebouw altijd op de gang voor de deur neer.
Ik heb daar dus ook niet aan gedacht en hier kan dat eigenlijk wel zonder veel problemen.
Altijd stom wanneer ze dat uitdeelde. Geef mij gewoon snoep. De meeste mandarijntje zijn toch niet te vreten
Wij hadden altijd een soort optocht met lampionnen en aan het einde kregen we dan mandarijnen en chocolademelk, totdat ik leerde dat ze in andere dorpen langs de deur gingen met sint maarten wist ik niet eens dat snoep een optie was. Grappig hoe dat soort dingen kunnen verschillen!
Ja wij ook! Georganiseerd door de oranjevereniging ofzo hahaha die deden al die dingen
Mij lijkt het best gezellig maar dan in de zomer. Echt geen zin om nu elke x een paar minuten in die koude deuropening te staan.
Dan blijven ze maar langer op!
Ik stuurde een mail naar de klantendienst van Belgische steamingdienst Streamz over dit probleem:
En dit is wat ik terugkreeg:
Pardon, geen snelle oplossing? Vriend, dan moet het maar traag he.
Daar betaal je dan voor.
Ooooh dat is zooo irritant! Soms hebben ze dan nog de Nederlandse ondertiteling bovenin het scherm maar dan hou je zo weinig beeld over…
En ingebrandt ook, dat doet zeer aan mijn ogen
I know! Bij Prime kan je de kleur, grootte en achtergrond van de ondertitels aanpassen.
“Geen snelle oplossing” bitch please.
Mijn abo zou 6 december automatisch vernieuwd worden voor een half jaar, dat heb ik dus alvast geannuleerd.
Goede vriend van me vertelde ineens dat hij gisteren een date had. Het doet me toch best wel pijn ofzo? Soort van liefdesverdriet. Hij was eerst best wel met mij en het flirten.
Ik hoop heel erg dat er niks veranderd tussen ons, daar ben ik bang voor.
Maar uitspreken wat ik voel kan ik ook weer niet goed.