Waar erger je je aan? #16

Is toch minder lekker vind ik haha, dat mist iets

1 like

Dat is 6000 foto’s op mijn iPhone heb staan ofzo en nooit iets terug kan vinden. Want natuurlijk zoek ik nu die ene specifieke foto van maanden geleden. En nee, die mapjes werken ook kut.

1 like

Je kan zoeken op onderwerp, weet niet of de foto specifiek genoeg is om te zoeken op hond of auto ofzo, maar dat werkt bij mij altijd best goed.

7 likes

Over 2022 een paar tientjes teveel verdiend en nu kan ik €1200,- zorgtoeslag gaan terugbetalen :sob::sob::sob::sob:. Misselijk ervan.

5 likes

Ja kut ik heb dat dus ook. 1313 euro :weary::weary::weary::weary::weary:

2 likes

Deze vraagstelling :angry:

13 likes

Gaat dit echt om een paar tientjes of een paar honderd? Heb dit zelf gehad met huurtoeslag en weet hoe kut dit is. Ik had dat jaar meerdere werkgevers gehad waardoor ik het te laag had geschat.

Ik heb eten besteld en de bezorgtijd wordt steeds verlengd. Het zou een uur geleden 45 minuten duren en nu moet ik volgens de app nog 55 minuten wachten. Het zal wel druk zijn, maar nu zit ik in wachtmodus en kan ik niet alvast gaan douchen ofzo, want thuisbezorgd bezorgt ook wel eens onverwacht eerder. Ik heb hongerrrrrr.

1 like

Ja nou het was gewoon een inschattingsfout vorig jaar inderdaad, ik heb precies opgegeven wat ik had verdiend maar eigenlijk was dat al teveel voor huurtoeslag (en dat wist ik niet)

2 likes

altijd dat gezeik op wielrenners lol

autos zijn pas echt kut en gevaarlijk :smiley: :smiley: :cowboy_hat_face:

8 likes

Ik heb haat aan auto’s en wielrenners maar ben zelf een bestuurder van ook een behoorlijk gehaat voertuig; de bakfiets (niet elektrisch). Mijn verkeersergernis is dus momenteel een fietspad vlak bij het station waar het rond spitstijd heel druk is, met een verhoogde stoeprand ernaast. Ik moet op een zeker moment vrij strak links afslaan, maar omdat het vaak druk is op het pad en ik eerder rechts invoeg moet ik dan kiezen tussen óf snel proberen af te slaan van rechts naar links zonder iemand achter me te hinderen die rechtdoor wil (lukt niet altijd, zeker omdat de bakfiets wel een beetje een bocht nodig heeft, met vandaag flink gescheld richting mij tot gevolg) óf redelijk onverwachts stilstaan op het pad om te wachten tot ik links kan gaan, wat mogelijk nóg gevaarlijker is, want kan leiden tot een botsing met een achterligger. Vanwege de verhoogde stoep kan ik niet snel even rechts opzij schieten om de kudde fietsers af te wachten en preventief op de stoep fietsen lijkt me ook niet wenselijk. Wie heeft de tip om deze ergernis te verbeteren?

1 like

Ik heb chips gehaald voor de avond, maar dat ik toch meer zin heb in chocola…

3 likes

Je bakfiets wegdoen?

19 likes

Fucking opvliegers.

1 like

Nooit!

Samenvatting

Is serieus denk ik een van de beste aankopen in mijn leven als niet-autobezitter, ook voor marktplaats aankopen, etc. Bovendien kun je daarmee op het station miljoen keer sneller en makkelijker parkeren dan op een gewone fiets, dus ook het middel om mijn trein te halen

2 likes

Dankzij jouw post bedacht ik me dat ik nog een bakfietsabonnement in de fietsenstalling op het station moest aanschaffen voor als ik weer werk. Die zijn nooit beschikbaar want ik woon in een bakfietsstad dus ik moet het regelmatig checken. En nu was het ineens beschikbaar! Dus bedankt voor de herinnering haha.

Ik heb alleen geen oplossing voor je probleem. Ik ga vaak een stukje lopen op de stoep bij lastige situaties want je staat wel snel in de weg inderdaad, maar ik weet niet of dat mogelijk is.

6 likes

ftfy

2 likes

Echt? :open_mouth: Ik woon in een gebied waar de Urban Arrows je om de oren vliegen en ik heb nog nooit een gekantelde bakfiets gezien.

Of zijn het van die 3-wiel-bakken die jij steeds ziet kapseizen, want hier rijdt bijna iedereen op eentje met twee wielen.

3 likes

We hebben volgens mij nergens een max snelheid voor fietsers. Dat is ook waarom ik altijd moet lachen als supersnelle fietsers een ergernis hebben. Veel van die fietsers hebben bij gebrek aan regels totaal niet door dat het vooral onveilig is dat zij zo hard gaan.

3 likes

Aan winkels die de klantenkaart niet meer via stocard willen/kunnen scannen en je speciaal hun eigen app nodig hebt voor de klantenkaart. (Prxs Looking at you :eyes:)