Waar erger je je aan? #16

Pff zo vervelend he. We weten allemaal dat appartementen over het algemeen gehorig zijn, dus waarom niet wat meer rekening met elkaar houden qua volume. Ik ben nu ook een soort van genoodzaakt om de tv ook maar aan te zetten (niet zo hard dat het per se overstemt maar meer om het geluid op de achtergrond te vervagen), maar ik wil helemaal niet de tv de hele dag aan.

Heb jij je buren hier op aangesproken?

3 likes

Ja zo’n 10 keer maar ze wonen ook met veel kinderen die schreeuwen, harde muziek opzetten, met deuren slaan, weet ik het allemaal. Vaak genoeg aangesproken maarja zij zeggen dat het allemaal gewoon mag tot 10 uur. Ook een keer de complexbeheerder naar ze toegestuurd. Maar goed nu is het nog steeds soms irritant maar niet meer op dat level (behalve dan dat ze soms de muziek een half uur/uur aanzetten op level mijn vloer trilt ervan maargoed).

2 likes

Illegaal vuurwerk. Ik hoop dat iedereen die dat dit jaar afsteekt heel zn hand verliest. ( en dat niemand om diegene heen iets overkomt natuurlijk)

16 likes

Dit. The saga continues. Het kan ALTIJD erger :sob:

15 likes

Jammer dat @Soy.peor dit jaar niet meedoet aan Secret Santa. Want dat had ze dit zeker gekregen

5 likes

Precies de reden dat ik niet mee doe.

4 likes

Verveel me maar ook geen energie om wat te doen.

2 likes

Ik reageer elke dag op tientallen appartementen en studio’s en ik hoor gewoon NIKS. En hierover klagen heeft echt geen nut want iedereen weet dat dit zo is maar wow wat is het waanzinnig kut om hier middenin te zitten?!?

10 likes

Heb je wel al een tussentijdse oplossing gevonden?

Mijn schoonzus heeft allemaal vintage design meubels in huis, prachtig maar Jesus ik kan nergens lekker zitten.

8 likes

Had me zo verhoogd om vanavond de veggie McKroket te eten maar hij is al weer uit het assortiment gehaald :sob: :angry: :sob:

3 likes

ik zag gisteren tompouce tteokbokki en ik ben nog steeds boos

4 likes

Ik had laatst een pubquiz en ik wist als enige van 3 teams wat tteokbokki is (al schreef ik het anders) maar echt slay

omg echt?? zij missen iets in hun leven

1 like

Ik dacht vanochtend wakker te worden met een kater, wat later buikgriep bleek te zijn en ik ben zo ziek geweest de hele dag. Echttt vreselijk :sob::sob: en zo zonde van mijn vrije weekend

4 likes

Dat ik bijna alleen advertenties van Temu zie op Google. Opbokken.

17 likes

Wow ja, dat zei ik vanochtend nog tegen mijn vriend. Is dat een soort ali express ofzo?

1 like

Ja, maar ze leveren veel sneller en nog goedkoper/veel acties… daarom is het ineen keer zo’n hype.

Dat ik constant aziatische XXX videos advertenties krijg op mijn Instagram. Ik vertik het om abonnement te nemen voor ad-free Insta

1 like

We maken binnenkort een grote reis met overstap en ik ben overal zo stikzenuwachtig voor. Ben normaal wel van ‘we zien wel hoe het gaat’ maar nu ben ik bang dat ik niet de goede tickets/data heb geboekt, dat we nog een ander visum nodig hebben, dat de taxi ons niet komt ophalen, en natuurlijk dat we de (vrij krappe) overstap missen. Mijn ouders en kinderen zijn mee dus dat zal er wel aan bijdragen.

2 likes