Waar erger je je aan? #16

Hahah tering, dat is analfabetisme op het niveau @Soy.peor

Sgaam mij

25 likes

Ohja die doen dat ook inderdaad. Vooral die met soepeler leer. Bij die met het “originele” dikke leer is dat een stuk minder. Maar die zijn dan weer meer ellende met inlopen haha

@Westwood echt? Ik heb de pro versie, die hebben zowel aan de zijkanten dat de tong vastzit en dan ook nog zo’n lusje waar je je veters doorheen kunt halen. Dat is wel echt ideaal. En lijkt me ook niet dat dat zodanig meer kost in productie. Zitten toch een beetje in dezelfde prijsklasse als converse

2 likes

Oh dat is helemaal irritant want daar zit je dagelijks mee. Ik weet natuurlijk niet wat voor werk je doet maar zouden een koptelefoon of oortjes helpen? Dat zij visueel heeft oh nu even niet?

1 like

Omg, volgens mij hebben wij dezelfde woonplaats :joy:

1 like

Oh wat vreselijk! Maar die komt dan zelf toch ook niet aan werken toe.

(En hahaha dat is stiekem ook wel grappig 🫣)

2 likes

Omg dit zou een sketch kunnen zijn van Toren C.

8 likes

Dat mijn buren de zooi die zij niet willen in mijn brievenbus gooien. Ik heb al een tijd dat ik iedere keer dubbele reclamefolders en kranten in mijn brievenbus beneden heb. Ik wist niet wie dit deed. Maar afgelopen week lag er ook een reclamefolder van de makro(en die komt op adres). Ik dacht eerst oh misschien heeft de postbode dit fout gedaan en heb het bij het juiste adres in de bus gedaan. Maar vandaag lag precies diezelfde folder weer bij mij in de bus. Ze zijn dus gewoon te lui om hun eigen shitzooi op te ruimen en pleuren het dus maar in mijn brievenbus.

5 likes

Weer terug in hun brievenbus gooien.

20 likes

Heeft ze al gedaan toch en toen kwam hij weer terug

Echt belachelijk @Sazie ik zou aanbellen en vragen of ze dit doen en of ze kunnen stoppen.
Je kunt wel alles weer terugstoppen maar dan ontketen je echt zo’n passief agressieve oorlog.

14 likes

Ja ik heb al geprobeerd aan te bellen. Maar er is blijkbaar iedere keer niemand thuis.

1 like

Lezen blijft lastig.

Maar een briefje erbij doen met dat je al eens hebt aangebeld en of ze hun reclame bij zich willen houden?

3 likes

Ik zou heel passief-agressief een nee-neesticker op hun brievenbus plakken :grimacing:

29 likes

Haha dat is ook een idee :wink:

1 like

Automatische zonnewering op kantoor:
Donker en regen: zonnewering omlaag waardoor het binnen nog donkerder wordt.
Zonnig: zonnewering omhoog waardoor je niets meer kan zien door het licht dat naar binnen schijnt.
:face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Haha ja alsjeblieft doe dit :rofl:

4 likes

Haha ja, ze een handje helpen want zo te zien willen jullie die troep niet hè?

3 likes

Ik vind bellen in de auto het fijnste, want heb toch niks anders te doen en alle aandacht voor het gesprek. En net zat ik een uur in de auto en 4 verschillende personen gebeld die niet opnamen, en die gaan me dan natuurlijk dadelijk terugbellen maar dan ben ik weer thuis en heb ik er geen zin meer in :face_with_symbols_over_mouth:

46 likes

Dat ik mijn airpods case vaak thuis vergeet omdat ik ze dan binnenshuis al opheb voor ik wegga. Nu heb ik de komende twee dagen geen muziek pnderweg en ook vervelend met bellen.

Ik heb nog twee paar oortjes met kabel dus die ga ik in mijn tas stoppen voor het geval dat de volgende keer.

2 likes

Dat je op een druk parkeerterrein denkt een plekje gevonden te hebben MAAR NEE er staat zo’n klein kutautotje

57 likes

Ugh ja echt heel frustrerend. Mijn collega is ook zo en 9 vd 10 keer is het ook de meest nutteloze informatie ever :joy: Ik hoor ook vaak alleen maar een lift muziekje in mijn hoofd als hij praat.

2 likes