Ja altijd een fiat 500!!
En ook altijd zo stom ver naar voren! Dat gaat ook vast wel eens mis dat iemand m toch indraait en tikkie
Ik heb een klein kutautotje maar ik deel je ergernis. Laatst had ik de bocht al ingezet en stond er toch weer mijn soort auto
Dat mijn rechter AirPod het vaak niet doet, en ik ze dan weer terug moet stoppen in het doosje. Daarna doet ie het ineens wel.
Door deze ergernis zet ik mijn kleine kut auto ook altijd zo dat je hem nog kan zien als je over de parkeerplaats rijdt. Vind het zo irritant dat je denkt een plekje te hebben en dan jammer joh toch niet.
Zo irritant ja
Het is ook altijd rechts he! Bloedirri.
Hier zou ik zo gestoord van worden Kun je niet gewoon zeggen sorry gerda ben eeeeeeven aan t werk kan dit een andere keer???
Mijn iphone oplader is er vannacht mee gekapt en uitgerekend nu moet ik laat doorwerken. Kan ik bin de AH to go een oplaadsnoer halen?
Ja volgens mij wel
De Albert heijn app die maar half werkt, dat bonusgedeelte geeft steeds foutmelding
Edit: ik moet vaker klagen want nu werkt t wel
Dat het zooo lang duurt soms voordat groentes koken, dan zet ik de kookplaat op 10 en dan kookt ie binnen 1 minuut keihard over omdat ik heel even niet oplet.
Er zit hier een mug van drie bij drie, echt ga uit mijn buurt
Bloedirritant dat het scherm van mijn telefoon zwart wordt + het geluid zachter gaat als ik een spraakbericht afspeel en mijn telefoon gewoon op tafel ofzo wil neerleggen:rage:
Vind het irritant dat ik bij amazon niet kan zien wat in de korting komt en wat niet. Wedden dat ik straks voor jan lul twee weken heb gewacht met een aankoop?
Mijn les kickboksen ging niet door en op dat tijdstip was ook yin yoga, dus ik ging daarheen. Maar met deze docent vind ik de les echt vreselijk, heb dr nu 2x een kans gegegeven maar heb me de volledige les zo zitten irriteren aan haar manier van lesgeven, praten, aan het feit dat we na 25 minuten alleen tenen hadden gestrekt. Ik ga echt liever verplicht opdrukken of burpees doen dan nog ooit naar die les.
Zo hè dat lucht even op. Heel jammer, want bij de vorige yin docent (en haar invaller) vond ik de lessen wel echt leuk.
Die collega die telkens zegt; ‘ wacht maar tot je kinderen hebt!’ (Bv als het om vermoeidheid gaat). 1) je weet niet hoe gevoelig dat kan liggen bij iemand 2) je weet helemaal niet wat ik voel. Chronisch ziek dus weet geloof ik wel aardig wat vermoeidheid is.
Poh dat zegt mijn vriendin ook heel vaak. Ja ze heeft een kind maar die slaapt gewoon door en zij slaapt 6, 7 uur en staat veel te vroeg op om haren te krullen. Ik slaap 4 uur max en zit aan de slaapmedicatie waar ik labiel van word, mag ik ook een keer klagen. Zeg jij dan wat terug? Ik niet, maar ben dan wel geirriteerd en prikkelbaar. Zou best wel willen zeggen dat ik zo zou ruilen als het kon.
Oh zo’n rotopmerking. En ook al ben je niet chronisch ziek, je mag en kan toch gewoon moe zijn? Het is geen wedstrijd hoor, jeetje.
Het spleetje tussen mijn voortanden is officieel dichtgegroeid tot een paar weken terug leken mijn voortanden na het flossen nog los van elkaar te staan, maar ook dat is echt voorbij. Het is echt snel gegaan en ik ben nu naast verdrietig omdat ik het leuk en heel erg van mij vond, ook een beetje bang, want ik besef dat ik al vier jaar niet bij de tandarts geweest ben (oeps).