Waar erger je je aan? #16

gewoon uit het niets? opeens in je volwassen leven? wat jammer

2 likes

Hij is door mijn hele leven steeds kleiner geworden (ik was Goofy als kind), maar de afgelopen jaren is het supersnel gegaan! Vind het echt heel erg kut en ik ben nu ook bang dat mijn tanden blijven verschuiven. :woozy_face: Straks moet ik als ik 40 ben een beugel omdat mijn voortanden over elkaar heenkomen lol

1 like

Aan mezelf. Waarom zeg ik altijd als er iets geopperd wordt: oh leuk doe maar bij ons en klinkt dit super gezellig. Maar… nu is het bijna en schiet ik weer in de stress om alles. Waarom klinkt het 2 maanden eerder leuker dan op het moment zelf en doe ik mezelf dit steeds aan en ben ik zo? (Waarschijnlijk omdat het dan die dag ook gezellig is maar god, ik straf mezelf steeds!)

6 likes

Eerste paar keer niet maar laatst wel keer die opmerking gemaakt dat ik dus chronisch ziek ben en dus zeker wel weet hoe en wat (was er echt klaar mee). Toen zei ze ‘ohja, ja dan wel’. Maar @ZusjevanJoost heeft gelijk hoor, als dat niet zo is, is het ook nog gewoon oke om je zo te voelen.

1 like

Ik kan echt niet tegen gekreukte kleding. Het liefst sjouw ik overal mijn stomer mee naar toe: Ik heb nu een spijkerbroek aan en daar heb ik 2 seconde een strijkijzer overheen gehaald maar de kreukels zijn er niet uit nu twijfel ik of ik of m’n broek zeiknat maak zodat de kreukels er uit gaan of dat ik in de pauze naar huis ga om een nieuwe broek aan te doen.
Zo irritant dat ik dat gewoon niet naast me neer kant leggen maar kreukels in mijn kleding kunnen echt mijn dat verpesten.

4 likes

Dat ik als ik een serie aan het bingen ben op NPO plus ik elke aflevering opnieuw de ondertiteling aan moet zetten.

7 likes

Ik word de laatste tijd door 06 nummers gebeld vanuit het buitenland. Ik neem elke keer wel op omdat ik ook op verschillende plekken solliciteer en het misschien iemand van HR kan zijn. En dan vragen ze: is this (mijn voornaam). Ik vind het wel eng.

Oh god ja dit heb ik op sommige dagen ook wel 4/5/6 keer per dag ofzo? Zo irri. Ik blokkeer ze altijd maar het zijn steeds andere nummers. Altijd klinkt het alsod ze in een supergrote loods met 1000 man zitten te bellen en vaak klinken ze een beetje paki/indisch ofzo.

1 like

Ik heb ze allemaal toegevoegd in mijn contacten als aaa bbb ccc etc. Maar het zijn altijd andere nummers. En deze klonken Spaans of Oostenrijks. De laatste zei ook zoiets: I am calling from Austria. Am I speaking with (mijn naam) En toen zei: What is this? daarna zei diegene niks maar hoorde ik wel op de achtergrond allemaal andere mensen praten alsof het een loods was inderdaad.

1 like

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een auto en kijk ook op marktplaats, maar dan krijg je echt 100 advertenties met auto’s voor €1 en dan denk ik al dit klopt toch van geen kanten dus dan stuur je een bericht van Joe wat is je echte prijs en dan is t “€24.500”. Ja gast, zet gewoon je echte prijs erbij ipv zo’n raar bedrag. Lijkt me ook mega irritant om continue berichten te krijgen met wat je prijs is. Ben nu alweer helemaal klaar met marktplaats en überhaupt auto’s.

7 likes

Ik had echt weer een goede vondst bij de kringloop winkel, een super leuke blouse van munthe.

Zit er een gat in, zag ik pas nadat ik hem gekocht had… moeilijk moeilijk met ruilen ook.

Nee in het midden! Maar heb hem al teruggebracht

Ik heb echt een slabbetje met opvangbakje nodig als ik eet joh ik kan kleding geen dag schoon houden. Alles moet na 1 keer dragen in de was, zo zonde.

5 likes

De beide schroeven zijn opeens uit de deur van m’n koelkast gevallen (en 1 ervan kan ik niet meer terugvinden ook) dus nu zit de koelkastdeur gewoon los in de koelkast. Mag hopen dat die schroefjes nog ergens te vinden zijn want heb echt even de financiële ruimte niet om nu ook nog een andere koelkast te kopen

Dat is vervelend! Als je een van de schroeven wel hebt mee naar de bouwmarkt gaan, mogelijk kunnen ze je daar helpen.

1 like

Bedrag aanpassen naar vanaf €100

2 likes

Dat ik m’n auto moest krabben

1 like

De crompouse hype

14 likes

Ik zag ze bij de Jumbo liggen, 2 voor 5 euro ook nog even

ik gebruik voor het eerst in jaren vinted en ik weet gelijk weer waarom ik het nooit gebruik. waar halen mensen het geduld vandaan jezus

9 likes