Waar erger je je aan? #16

Ik zag net de tombol bij een oliebollenkraam :cry:

4 likes

Die was er vorig jaar ook. Best lekker haha ( toen was ik nog geen hater)

1 like

Het retourbeleid van Uniqlo :face_with_spiral_eyes: Wat een kafkaƫsk doolhof is dat zeg, overal verschillende linkjes waar je op moet klikken maar kan dat hele retour portal nog steeds niet vinden. Heb bijna de neiging de broek dan maar te houden.

3 likes

Ik ben onderweg naar Ierland en ik ben zo slecht voorbereid. Ik was helemaal in de war dat ik naar vertrekhal 3 moest op Schiphol en door de paspoortcontrole enzo. Ik had gewoon geen idee dat Ierland wel in de EU zat maar niet bij Schengen. Had natuurlijk ook weer alleen m’n ID bij en geen paspoort waardoor ik in die lange rij moest met niet EU-paspoorten. En nu heb ik nog een halfuur over om uit te zoeken hoe ik straks in de stad kom vanaf het vliegveld Ć©n of ik wel het hostel in mag zonder creditcard (heb wel al betaald, maar uiteraard ook die thuis vergeten). Word echt moe van mezelf.

5 likes

Ik heb een printer die ik eigenlijk alleen maar heel af en toe gebruik maar hij doet het nooit goed :triumph:
Waarom moet je ook nog zelf retourlabels printen, zo irritant.

3 likes

Mijn cv-ketel was 31 oktober irritant aan het doen met een foutmelding. Is toen een monteur bij geweest en die heeft genoteerd dat bij de volgende keer dat die foutmelding komt, iets vervangen moet worden. Nou, dat moment is nu dus. Het is alleen niet zeker of ze dat onderdeel op voorraad hebben of dat het besteld moet worden. Ik heb dus geen verwarming of warm water. :cry: Lekker ook, zo vlak voor het weekend. De monteur komt tussen nu en 17 uur, dus ik hoop echt dat ze nog zo’n ding op voorraad hebben. Anders wordt het een koud weekend en een koud bezoek (want ik krijg zo ook nog bezoek en ik kan niet daarheen nu helaas)

7 likes

Oh dat heb ik al een hele tijd niet hoeven doen. DHL niet Post-NL ook niet.
Kan niet printen namelijk

2 likes

Doe dit altijd op werk :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik lig in bed en ruik een brandlucht. Nu hebben best veel buren met een houtkachel (sowieso al een ergernis op zich), dus de kans is heel groot dat dat t is, maar toch lig ik nu niet heel ontspannen. Ben net al wel even naar de badkamer geweest en zodra ik onze slaapkamer uitloop ruik ik het al minder.

Dat ik soms comments onder nieuwsartikelen op insta open en dan blijf lezen en me dus kapot erger aan de oliedomme mensen.

Nu bij een filmpje van NOS over een gezin met drie kinderen waarvan de vader is afgekeurd. Ze hebben een inkomen van 3000 euro netto en houden 200 euro over. Nou, nieemand snapt hoe ze 2.800 euro aan vaste lasten hebben. En waarom werkt de vrouw niet fulltime? En hoezo heeft ze nepwimpers? Waarom kan de man niet voor de kinderen zorgen? Had ik maar een inkomen van 3000 euro!

Blijkbaar moet je bij zoiets meteen maar je hele kasboekje publiceren, pff.

16 likes

Dat ik mijn pakketjes niet meer kan volgen in de PostNL app, omdat ik nu woon op een huisnummer met een toevoeging en blijkbaar begrijpt die app dat dan niet :face_with_spiral_eyes:

2 likes

Ik vond deze ook heel erg
Of die ā€œzn ongeluk was 7 jaar geleden en ik zie een kind dat jonger is dan 7 dus WAAROM HEBBEN ZE DAT KIND dan deze mensen verdienen 0 supportā€
Of ā€œstuur de kinderen naar de opvang dan kan die vrouw fulltime werkenā€ maar daar hebben ze dan toch ook geen geld voor??

3 likes

Lekker makkelijk praten van de zijlijn hĆØ, zo bizar dat je dat soort dingen ook online durft te zeggen.

Mensen die dingen mogen op LinkedIn

ā€˜ik mag vertellen dat’
ā€˜ik mocht een presentatie geven’

Weet niet waarom maar vind het zo irritant, zeg gewoon ā€˜ik heb een presentatie geven’ :grimacing: :sweat_smile:

45 likes

Omdat je dan niet kunt lezen hoe dankbaar en bescheiden iemand is :relaxed:

7 likes

Haha, doet mij denken aan dit filmpje dat ik van de week tegen kwam waarin de mevrouw het heeft over ā€œonze daklozen die hier in Breda op straat mogen slapenā€.

1 like

Ik mag vertellen dat ik blij ben niet de enige te zijn met deze ergernis.

hands-holding-green-happy-smile-face-paper-cut-good-feedback-rating-and-positive-customer

(Random stockfoto zoals bij LinkedIn hoort er ook bij natuurlijk)

32 likes

En alles

Met zoveel enters!!!

Wil je meer lezen over recruitment? Volg mij!!

Nee Lesley en Jesse

17 likes

Met zo’n linkedin trampstamp onder hun posts ook altijd.

4 likes

Bij mijn opleiding social work werd dat er ook echt ingestampt door een leraar. Als je bij verslagen schreef ā€˜voor dit vak moest ik…’ of ā€˜op stage moest ik…’ kreeg je daar ook commentaar op. Je moet niks, je mag :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes