Japans (zonder goede reden). Kan nu wel redelijk soepel hiragana en katakana lezen maar wat woorden betekenen is een volgende lol
O cool! Wat goed dat je hiragana en katakana onder de knie hebt. Mijn vriend is Japans en hij heeft GENKI I en II voor me gekocht (een aanrader!)
Voor de woordenschat leer ik daarnaast de meest voorkomende 1000 woorden (bv. zoals hier https://learnjapanesedaily.com/most-common-japanese-words.html). Iedere dag tien nieuwe opschrijven en oefenen
Qua grammatica zou ik inderdaad les nemen, of zelf leren met een boek, maar ik denk dat les een stuk sneller gaat. Als je wilt kan ik vanavond als ik thuis ben even kijken welke grammaticaboeken ik heb?
Ja zou fijn zijn! Genki heb ik idd ook, en ik was van plan om (online) les te nemen. Mijn erwten brein reageert alleen zo goed op duolingo dat ik die stallen eigenlijk nog niet gemaakt heb waarom hard werken als je ook leuke geluidjes kan horen
Hahaha ja het is echt de fastfoodversie van een taal leren, pure dopamine rush. Is goed, zal je vanavond iets doorsturen!
Ik kwam deze vreselijke website tegen:
www.mannenspeeltuin.nl
Met allemaal STOERE activiteiten voor ECHTE mannen. Maar niet getreurd! Als vrouw ben je ook welkom. Je moet er alleen tegen kunnen om continu vrouwonvriendelijke humor aan te horen.
Omg je kunt zelfs een striptease huren als aanvulling op een echt mannelijke dag?!
Janken dit.
Is toch superleuk dit! Zou het in gedachten houden voor een kinderfeestje van je zoontje.
GRAPPIGE AANVULLING staat er ook nog eens🤮
Thanks voor de tip!! Ik vind kanji echt mega lastig, het enige wat me bij blijft is watashi aangezin dat zo ontzettend vaak voorkomt. In Duolingo heb ik romanji uit gezet maar bij kanji blijf ik toch standaard naar het hiragana erboven kijken
fucking hoogwerker al dagen voor mn raam met de fucking radio aan de heeeele tijd rot op
Heeft een beest dit opengemaakt?
Herrie die nooit ophoudt.
Een thee verslaafde denk ik
Niet wat je bedoelde maar die ijsjes zijn er hier al even niet meer, ik wil ze ook!!!
Ohja die zijn wel lekker he! Vooral de kers vind ik weer eens wat anders
Snel ik MOET nu een shot passievrucht thee
Dat ik dit zakje nootjes van de hema gedachteloos bij het pijltje (ongeveer dan) heb opengescheurd en die dichtdrukstrip nu niet meer kan gebruiken
Wel roestig wellicht?