Oh wow. Ik ben al zo lang zo nieuwsgierig wat dat Duolingo nou inhoudt!
Misschien tussen of onder je matras?
Ugh hoezo hanteren winkels een retourtermijn van maar 8 dagen?? Nu ben ik blijkbaar morgen met 1 dag te laat
Volgens mij mag dat niet. De wettelijke bedenktijd is 14 dagen. Dus dan zou je nog tijd genoeg moeten hebben.
Dat is bij online aankopen zo.
Dat ik klaar wakker ben.
Saaame, mān nieuwe buurman vond het leuk om allerlei vrienden schreeuwend in en uit zān appartement te laten lopen midden in de nacht
Wakker geworden met een dikke keel en pijn bij slikken.
Laat me gewoon slapen
Dat ik wakker ben omdat ik honger heb
Die app van de Etos. Wil je een product zoeken dan word je alsnog naar de website verzonden.
Dit zou ik kunnen zijn als ik geen geduld meer heb.
Dat mān vriendin nog slaapt. Ik wil wel uit bed, maar dan maak ik haar wakker en dat vind ik ook zielig.
Hahaha ik lig dus echt dĆøbbel om deze
Hallo,
Jammer dat je jezelf hebt afgemeld voor onze kortingen, bonusaanbiedingen en andere updates. Je zult vanaf nu geen updates via e-mail of pushberichten meer ontvangen.
Heb jij je niet afgemeld of is er iets misgegaan? Geen probleem! Klik hier om het terug te draaien.
Hier zitten zo veel agressie-opwekkende elementen in.
Dat ik 2 uur over het inpakken van koffers doe en manlief maar 10 minuten voor zijn spul.
Ik moest voor mezelf en voor onze dreumesā¦het weer is wisselvallig dus voor ieder weer wat meeā¦en medicijnen, beetje speelgoed, boekjes en omdat we in een vakantiewoning verblijven wil ik ook haar bordjes/drinkflessen etc meeā¦en luiers/ doekjes aaargh
Maar tis gelukt. En we gaan naar NL op vakantie maar wil zo min mogelijk kopen
Op de laatste dag van de maand om 23.30u een ontslagbrief ontvangen haha ja het mag en ik kan er helemaal niks van zeggen, maar: .
Waarom verdeel je het pakken voor jullie kind niet? Jij de kleding, hij de rest, of andersom?
Als ik muziek luister via mn telefoon en ik stop mn telefoon weg dan spoel ik heel vaak per ongeluk mn muziek terug/door en ik word daar zo agressief van meer mensen die dit hebben en die er een oplossing voor gevonden hebben?
Verder wat ov ergernissen:
- dat je bij station sloterdijk voor sommige sporen een heel eind via buiten moet omlopen
- sowieso het doolhof dat station sloterdijk heet
- altijd dat boute internetbereik in de spoortunnel van delft
- dat ik extra betaal voor 1e klas maar dat je daar niet in iedere trein stopcontacten hebt
- dat ik dit weekend al 8 uur getreind hebt en daardoor al een zinloze bestelling bij gymshark en bij zara gedaan heb (wel goede sale)
Ja hij heeft nu de medicijnen en de grote spullen ingepakt. En ik ben nogal een control freak dus ik maak het mezelf en hem ook nog eens moeilijkš
Ging vandaag ergens lunchen en had zoān populaire āCola light, oh het weegt niks!!ā kerel.
Had iets met zalm besteld en hij vond het hilarisch om het aan te kondigen als salade met goudvis, met zoān āKijk is hoe grappig ik benā gezicht.
Dat was mijn ergervis.