Is toch superleuk dit! Zou het in gedachten houden voor een kinderfeestje van je zoontje.
GRAPPIGE AANVULLING staat er ook nog eens🤮
Thanks voor de tip!! Ik vind kanji echt mega lastig, het enige wat me bij blijft is watashi aangezin dat zo ontzettend vaak voorkomt. In Duolingo heb ik romanji uit gezet maar bij kanji blijf ik toch standaard naar het hiragana erboven kijken
fucking hoogwerker al dagen voor mn raam met de fucking radio aan de heeeele tijd rot op
Heeft een beest dit opengemaakt?
Herrie die nooit ophoudt.
Een thee verslaafde denk ik
Niet wat je bedoelde maar die ijsjes zijn er hier al even niet meer, ik wil ze ook!!!
Ohja die zijn wel lekker he! Vooral de kers vind ik weer eens wat anders
Snel ik MOET nu een shot passievrucht thee
Dat ik dit zakje nootjes van de hema gedachteloos bij het pijltje (ongeveer dan) heb opengescheurd en die dichtdrukstrip nu niet meer kan gebruiken
Wel roestig wellicht?
Ik heb net twee uur file gereden met nieuwe sneakers. En het zijn echt van die hele grove dikke sneakers dus heb helemaal pijn aan m’n rechtervoet
gebleekte wenkbrauwen
Dat ik mijn satisfyer nergens meer kan vinden?! Hoe dan? Ik heb 1 laatje waarin alle sekszooi ligt maar hij is weg.
Ik heb vanochtend gekano’d en heb nu al zieke spierpijn in mijn hand-pols-onderarm-elleboog. 🫠 Ben echt zo’n slap persoon wat niks gewend is qua sportieve inspanningen haha vreselijk toch.
Oh ik heb hier ook eens slapeloze nachten van gehad. Zou maar snel een pijnstiller nemen