Serieus? Ik grapte net nog tegen m’n vriend dat ik Ibuprofen ging nemen voor de nacht, maar ga het nu dus maar echt pakken dan.
Ja serieus, kon ook echt geen houding vinden toen haha. Maar ik nam midden in de nacht pas wat in dus jij slaapt vast beter nu!
Ik heb ook geen goede controle over mijn hand hahaha zo treurig dit, maar ik wilde net de deurklink vastpakken, maar m’n hand deed het helemaal niet goed. Ik vrees voor morgen.
Sterkte!
Ik erger me aan mijn droge hoest, een zeehond is er niets bij en hoest mezelf de hele tijd wakker. Ben blij voor mijn vriend dat hij nooit ergens wakker van wordt maar ik snap niet hoe hij hier doorheen slaapt
Oh wow. Ik ben al zo lang zo nieuwsgierig wat dat Duolingo nou inhoudt!
Misschien tussen of onder je matras?
Ugh hoezo hanteren winkels een retourtermijn van maar 8 dagen?? Nu ben ik blijkbaar morgen met 1 dag te laat
Volgens mij mag dat niet. De wettelijke bedenktijd is 14 dagen. Dus dan zou je nog tijd genoeg moeten hebben.
Dat is bij online aankopen zo.
Dat ik klaar wakker ben.
Saaame, m’n nieuwe buurman vond het leuk om allerlei vrienden schreeuwend in en uit z’n appartement te laten lopen midden in de nacht
Wakker geworden met een dikke keel en pijn bij slikken.
Laat me gewoon slapen
Dat ik wakker ben omdat ik honger heb
Die app van de Etos. Wil je een product zoeken dan word je alsnog naar de website verzonden.
Dit zou ik kunnen zijn als ik geen geduld meer heb.
Dat m’n vriendin nog slaapt. Ik wil wel uit bed, maar dan maak ik haar wakker en dat vind ik ook zielig.
Hahaha ik lig dus echt døbbel om deze
Hallo,
Jammer dat je jezelf hebt afgemeld voor onze kortingen, bonusaanbiedingen en andere updates. Je zult vanaf nu geen updates via e-mail of pushberichten meer ontvangen.
Heb jij je niet afgemeld of is er iets misgegaan? Geen probleem! Klik hier om het terug te draaien.
Hier zitten zo veel agressie-opwekkende elementen in.
Dat ik 2 uur over het inpakken van koffers doe en manlief maar 10 minuten voor zijn spul.
Ik moest voor mezelf en voor onze dreumes…het weer is wisselvallig dus voor ieder weer wat mee…en medicijnen, beetje speelgoed, boekjes en omdat we in een vakantiewoning verblijven wil ik ook haar bordjes/drinkflessen etc mee…en luiers/ doekjes aaargh
Maar tis gelukt. En we gaan naar NL op vakantie maar wil zo min mogelijk kopen
Op de laatste dag van de maand om 23.30u een ontslagbrief ontvangen haha ja het mag en ik kan er helemaal niks van zeggen, maar: .