Waarom verdeel je het pakken voor jullie kind niet? Jij de kleding, hij de rest, of andersom?
Als ik muziek luister via mn telefoon en ik stop mn telefoon weg dan spoel ik heel vaak per ongeluk mn muziek terug/door en ik word daar zo agressief van meer mensen die dit hebben en die er een oplossing voor gevonden hebben?
Verder wat ov ergernissen:
- dat je bij station sloterdijk voor sommige sporen een heel eind via buiten moet omlopen
- sowieso het doolhof dat station sloterdijk heet
- altijd dat boute internetbereik in de spoortunnel van delft
- dat ik extra betaal voor 1e klas maar dat je daar niet in iedere trein stopcontacten hebt
- dat ik dit weekend al 8 uur getreind hebt en daardoor al een zinloze bestelling bij gymshark en bij zara gedaan heb (wel goede sale)
Ja hij heeft nu de medicijnen en de grote spullen ingepakt. En ik ben nogal een control freak dus ik maak het mezelf en hem ook nog eens moeilijkđ
Ging vandaag ergens lunchen en had zoân populaire âCola light, oh het weegt niks!!â kerel.
Had iets met zalm besteld en hij vond het hilarisch om het aan te kondigen als salade met goudvis, met zoân âKijk is hoe grappig ik benâ gezicht.
Dat was mijn ergervis.
ook even mijn ov ergernis
mensen die geen stoel reserveren :///// (in de trein)
maar eigenlijk ook vervoerders die je laten betalen voor stoel reserveren ://///////
Ik heb 'm, mijn kind dacht dat het een oorthermometer was en had hem op de badkamer in een kastje gelegd
Sloterdijk is echt zoooân kutstation, ik snap ook echt nooit wat van hoe ze die poortjes daar hebben geplaatst en idd ook dat random spoor op 5 min lopen, wat een ellende
ben ik weer
maar zit een vrouw lekker met haar blote voeten te wroeten in de (textielen) treinstoelen
Ik zat vanmorgen bij de film en toen keek ik even naar links en zag ik iemand met zân stinkpoten in vieze witte sokken over de stoel hangen. Donderstraal echt even een end op. Ik zie het wel vaker, met schoenen, zonder schoenen, soms zelfs blote voeten idd. Doe even normaal man. En al helemaal als ik op nog geen meter afstand van die gore poten zit. Gelukkig begreep hij de hint toen ik even âm aan keek.
Dat PostNL mailt dat mân brievenbuspakje gister om 19.01 bezorgd is maar dat het er niet is.
Dan komt het een paar dagen later. De brievenbuspost in de app komt bijna nooit op de aangekondigde dag.
Hmm bij mij altijd wel? Ga inderdaad maar eens bij mân buren checken.
Als je een kind hebt kun je eigenlijk niet meer ontbijten met chips
Ik heb dit vaker gehad en dan kwam het meestal een dag later en laatst zelfs echt bijna een week later⊠toen kreeg ik wel na een paar dagen opnieuw een melding dat het onderweg was terwijl ik eerder al een melding met tijdstip had gehad waarop het bezorgd zou zijn
ja klopt heb ik ook een aantal keer gehad, heb gehoord dat ze dan van tevoren vaak alvast een hele lading pakjes scannen en markeren als bezorgd, maar dan is het nog niet gelukt om hem te bezorgen
Ik vind van wel.
Dat ik de tijd om naar een afspraak te rijden te ruim heb ingeschat en nu 20 minuten moet wachten tot de anderen er zijn.
Ik heb net mortelbakken gekocht om als plantenbakken te gebruiken maar mijn hemel wat stinken die dingen zeg. Ben er nog steeds misselijk van en heb het idee het nog steeds te ruiken terwijl die bakken buiten staan (daar zijn ze ook voor gekocht).
Mn klote trein rijd weer niet for no reason had gewoon een half uur langer op bed kunnen liggen.
Ik ben op een camping in Frankrijk beland en erger me eigenlijk aan alles. De brave, saaie sfeer. Er zijn alleen maar Nederlanders. Dus ik hoor steeds iedereen âMorguhhâ âMorguhâ zeggen. Als je naar de wc gaat of wil douchen dan moet je je eigen slippers vervangen door slippers van daar. En de croissantjes van de boulangerie zijn gortdroog.
Ah menn⊠ik ben hier snel weer weg.