Waar erger je je aan? #16

Dit is niet zo, pakketjes worden gescand door de post/pakketbezorger onderweg :slightly_smiling_face: Maar het gaat de laatste tijd vaker mis omdat de app die de bezorgers gebruiken niet altijd even lekker werkt op het moment.

4 likes

Maar worden brievenbuspakketjes dan ook gescand door de bezorger? want die gaan met de gewone postbezorger mee toch?

2 likes

Brievenbus pakketjes worden gescand voordat ze meegegeven worden met de bezorger, vanuit het distributiecentrum.

2 likes

De geur van honing :nauseated_face:

3 likes

Ja, daar ging ik ook vanuit. Het ging toch ook om een niet aangekomen brievenbuspakket?

1 like

Sorry maar dat is echt de enige reden waarom ik naar frankrijk ga . Als dat al niet te doen is zou ik verkassen.

13 likes

Deze bio op twitter :joy:

Dit is zo’n autonome burger haha

19 likes

7 likes

Ik heb gister met haast een nog natte tent in moeten pakken, dus moest even drogen, maar nu ligt er dus een volledige tent uigespreid in de woonkamer en heb ik uiteraard geen zin meer hem op te ruimen

7 likes

Dat de camera van de visdeurbel uit is. Ze hadden toch gewoon die bel weg kunnen halen tot het seizoen weer begon? Laat me lekker visjes kijken…

14 likes

Bij de ah to go kreeg je altijd 25 cent korting als je je eigen beker meeneemt. Maar vanaf 1 juli krijg je daar geen korting meer voor, maar moet je voor een wegwerp beker 10 cent extra betalen. Ik wil korting :smiling_face_with_tear:

Oh tekst aangepast, het leek net alsof je voor je eigen beker moet betalen. Dat is niet zo :laughing:

3 likes

Wat jammer zeg. Het is best prijzig om spontaan op het station drinken te halen. Zelf had Ik bij de kiosk zondag thee gehaald en daar moest ik 35 cent betalen voor de beker plus deksel. Ik weet even niet of daar de korting nog is van een eigen beker. Maar goed ik vond dat veel geld. Had ik bijna bij de Starbucks voor kunnen zitten met een thee.
Hopelijk komen ze gauw met statiegeld bekers.

1 like

Dat ik altijd zo ga zweten van fietsen. Ik weet weer waarom ik alles wandelend doe.

7 likes

Heb je Rosetta Stone wel eens geprobeerd? Terug in de middeleeuwen (2010) heb ik Frans via een cd rom + internet browser van Rosetta Stone geleerd, en dat was voor die tijd echt top. Interactief + nuttige woordenschat/grammatica. Ze hebben nu natuurlijk gewoon een app waar je abo kan nemen, ik ben heel benieuwd of dat wat is.

2 likes

En die slippers worden door meerdere mensen gedragen? Godver wat smerig. Waarom?

4 likes

Ik heb nu de app mondly die werkt voor mij heel goed.

1 like

mensen die nog nooit bubble tea hebben gedronken en daar dan helemaal hysterisch over doen. “ik wil dat echt een keer proberen maar ik vind het eng hoor!!!” “ik ben daar echt benieuwd naar maar ik durf het niet!!!” je gaat wat drinken kopen aansteller omg er zitten tapiocaparels in geen handgranaten :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: zo overdreven en irritant

30 likes

Opgeruimd :ok_hand:

Damn kan eindelijk weer normaal nadenken als ik de woonkamer inkom

3 likes

Lol never zou ik dit doen gadver

3 likes

Aan het feit dat ik al vanaf april probeer te regelen om naar Aïda te gaan met een vriendin.

Wanneer het bijna rond is, ze opeens dagen niet meer reageert en dan opeens zegt dat ze het niet kan betalen en als ik dan aanbied om het voor haar te betalen (zij nam mij gratis mee naar Lizzo), moeilijk doet.

Wanneer er dan een datum staat met back-up plan (moeder mee als het financieel niet lukt bij haar) en ik haar in de afgelopen maand al 2 keer heb gevraagd of ze al meer duidelijkheid heeft of ze mee kan (en zo ja zelf betalen of door mij), ze uiteindelijk (na een maand vanaf de eerste keer vragen) reageert dat ze dan kan en dat ze zich wil laten trakteren door mij (want dat mag ook wel eens) en als ik dan de verdere details wil bespreken (hoe gaan we (ov samen/apart, auto) hoe laat gaan we e.d.) ze weer niet reageert.

Mijn autistische brein kan hier zo overduidelijk niet tegen…

4 likes