Waarschijnlijk zien ze hun vriendin ook niet als partner maar als gratis dienstmeid.
Ik win. Ik had t weekend voor mn paspoort fotos mn pony dronken gekniptâŠ
Zelfs zwart wit is dit niet te redden.
Op dit Duitse jaren 80 kapsel na heb je wel de perfecte smize onder de knie
Ik verwacht ook niks anders dan met dat soort teksten
Ik ben een praktiserende thuis-nudist en soms bellen er mensen aan die ik niet verwacht. Altijd een overweging snel iets aan te schieten, maar vaak wil ik dat niet. Maar of ze blijven bellen of ik word gek van mijn nieuwsgierigheid.
Good to know, gelukkig was die van mij geen hoofdprijs maar zonde is het wel. Dank je wel, nu aanbiedingen maar in de gaten houden
Ik snap dat je ergens moeite kan hebben als je partner heel erg aankomt maar alsnog er zo over praten echt niet oke.
Is het nationale spreek-iemand-steeds-aan-op-Utrecht-Centraal-dag? En al ziet de ene jongen dat je aan geeft haast te hebben, gaat vervolgens een andere jongen -die ook heeft gezien dat de ander je aansprak- alsnog proberen om je aan te spreken. Ga weg.
Ja, ik zag ze net ook! Snel tussendoor geglipt, vind dat echt irritant als je net je trein uitkomt
Omdat ik te lui was om mijn messen met de hand af te wassen, deed ik ze in de vaatwasser. Maar nu zitten er van die hardnekkige roest plekken op die met azijn niet meer weg gaanđ
Gewoon doen alsof je Duits bent en geen Nederlands / Engels spreekt. Beetje jammer wel als zij wel Duits kunnenđ
Ik had in een bepaalde facebookgroep om advies gevraagd voor acne en nu reageren allemaal meiden: just make an appointment with your gyno
Juist⊠jullie wonen duidelijk niet in Nederland ik heb nog nooit een gynaecoloog gezien
Sowieso, wat moet een gynaecoloog met acné of begrijp ik het dan niet helemaal?
Zijn hebben verstand van hormonen denk ik? Wat vaak wel een rol speelt in het ontstaan van acne.
Van mijn gynaecoloog kreeg ik de Diane pil toen deze opeens overal werd verbannen. Kwam voor een spiraal maar dit was ook prima.
Owh dat zou kunnen ja, dacht eerder aan een dermatoloog maar zal liggen aan de oorzaak van de acné dan denk ik.
Krijg direct flashbacks naar mijn oude bijbaan waar een groepje mannen heel denigrerend over hun vrouw/vriendin aan het praten waren. Inclusief details over hun seksleven. Was echt niet ok
Ja omdat die meiden denken dat het hormonaal is
Ik heb echt het gevoel dat er onder vrouwen een anti pil beweging is ontstaan. Alles komt door de pil.
Dat ik nu al bingo wings heb ontwikkeld. Ik ben 32 en heb echt de armen van mijn 69 jarige tante
tiet pijn