Waar erger je je aan? #16

Nou ik krijg nu inderdaad tips: stop met de pil. Maar dat wil ik helemaal niet

2 likes

De marechaussee ziet je pasfoto wel gewoon in kleur

1 like

Zo, er zijn zoveel meiden die ik ken gestopt met de pil de laatste tijd! Inclusief ikzelf dus geen oordeel verder maar dat was op advies van een arts. Niet dat het perse iets slechts is om te stoppen met de pil, maar wel bijzonder hoe dat ineens is ontstaan.

3 likes

Ja misschien. Maar ik vind mn acne daar niet heftig genoeg voor. Ik dacht gewoon o misschien is hier in duitsland nog een goede facewash ofzo om te proberen. Want ik heb in Nederland ook al zoveel geprobeerd. Maar bedankt, hahaha

1 like

Nou bij mij vragen ze altijd nog door: ach waarom niet? Kom je hebt toch wel ff tijd?
Heb geen zin in geneuzel dus dan kies ik voor de ‘kan niet verstaan’ optie

2 likes

Ik ging net iets schoonmaken op de grond op m’n balkon, ik dacht ff op m’n hurken te gaan zitten. Schraap ik met mijn bil zo langs de hoek van mijn metalen balkontafeltje af, hele bloedende schram op mijn bil :sob: Heb er maar een pleister opgeplakt maar het zit precies aan de onderkant van m’n bil waar zo’n vouw zit, lekker handig weer

5 likes

Jazeker waar. Maar lees overal ineens dat pil altijd de schuld van is. Ik zou je iemand dus een afspraak bij een dermatoloog adviseren en niet een gynaecoloog :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja heel vaak en heb ook al vanalles gebruikt. En dan tijdens de kuur is het allemaal goed en daarna komt het weer terug

2 likes

De pil is ook achterhaald. Al die bijwerkingen en risico’s. Als de pil nu op de markt kwam, niemand zou 't willen.

20 likes

De bijwerkingen van toen bedoel je? Want nu vind ik de pil de fijnste van alle opties die beschikbaar zijn.

5 likes

Ik ben dus zelf iemand die ook sinds oktober gestopt is met de pil (zonder kinderwens), omdat ik het eigenlijk ook wel bizar vond dat ik het al sinds mijn 16e slik en dus nooit als volwassene zonder heb ervaren. Maar wel al 2 x naar het ziekenhuis moest omdat ze een longembolie wilden uitsluiten. Nu was dat gelukkig niet het geval, maar het feit dat het dus zo een realistische optie is vind ik wel gewoon een ding. Dat je als pubermeisje zo makkelijk de pil kan krijgen en er verder niet echt naar om wordt gekeken.

Nu sluit ik niet uit dat ik weer ga beginnen (of een spiraal, ben iig niet anti pil) ben ik nog niet over uit, maar er mogen wat mij betreft echt wel wat meer vraagtekens gesteld worden bij dit middel ipv blindelings slikken vanaf een vrij jonge leeftijd.

Er is niet voor niks nog geen algemeen geaccepteerde mannenpil denk ik dan haha.

16 likes

Ik heb een stoeltje gekocht op marktplaats en het is super leuk. Alleen ruikt het echt enorm naar bruine kroeg :nauseated_face: hoop dat ik het een beetje eruit krijg. Maar ben er bang voor

1 like

Ik heb serieus nog nooit van die term gehoord en ben nu in een soort rabbit hole beland van ‘Bingo wing busting excercises’. Het klinkt eigenlijk meer als iets wat ik bij KFC op het menu zou zien staan haha.

5 likes

Ehm geen idee eigenlijk! Het is zo’n barok stoel, alleen in kinder formaat met een hele volwassen geur :joy:

13 likes

Hahahahha ja dat klopt :joy::joy: die vrouw zei ook nog dat hij voor haar hond was, maar dat die er niet op ging. En dat verhaal trek ik nu in twijfel

7 likes

Als het stof is zou je azijn kunnen proberen. Zo heeft een kennis een stoffen bank rookvrij gekregen. Daar was wel veel azijn voor nodig.

1 like

Nee ja vast niet maar mn gezicht wassen moet ik toch dus dan sta ik wel open voor tips

3 likes

Deze vieze dingen. Dat gevoel van dat kartonnen dekseltje tegen je mond :woozy_face:

Ohja en het gat is ook zo groot dat de ijsklontjes er telkens doorheen willen en dan zo half blijven steken waardoor er geen drinken uitkomt maar alleen een klont ijs tegen je tanden

4 likes

Bingo wings? Die kende ik nog niet. Ik zeg altijd houdoe armen.

2 likes

En dan gewoon azijn? Of azijn met baking powder