Mijn favo nummer (poison, alice cooper) gaat ineens viral op tiktok en mensen maken er allemaal domme videos mee blijf af van me lied ja
En vooral wanneer je adaptive cruisecontrol aan hebt staan. Mijn auto gaat dan ineens in de ankers en begint keihard te piepen en een veiligheidsmelding te flashen op het dashboard. Schrik me telkens helemaal de pleuris
Maar blijkbaar is afstand houden tegenwoordig voor veel mensen overrated. Zelfde als van die mensen die je inhalen en dan super kort hun auto voor je bumper frotten terwijl ervoor de hele weg vrij is
Dat instanties altijd denken dat ze mijn naam beter kennen dan ik. Nu mag ik SVH gaan bellen van mijn naam klopt niet in jullie register. In mijn tweede naam zit een koppelteken. Dus soms krijg ik dan te horen dat ik bijvoorbeeld A.B-C Visser of A.B.C. Visser heet terwijl het gewoon A.B. Visser is. Ik denk dat het misgaat omdat mijn naam buitenlands is maar ja aan de andere kant ook geen idee hoe ze het doen bij een Marie-Claire of Anne-Marie. Misschien dat die tegen hetzelfde probleem aan lopen
Mezelf. Ben zo extreem chagerijnig. Wil echt alleen maar schelden en tegen dingen aanschoppen vanavond.
Dat ik niet eens de kans krijg om in slaap te vallen. Dochtertje schreeuwt om de haverklap om vervolgens te draaien en verder te slapen en man snurtkt als de pest
Zit nu op de plee en dadelijk misschien richting woonkamer…maar daar hoor ik het gesnurk ook want met slaapkamerdeur dicht slapen is geen optie, dan heb ik 's ochtends twee gekookte garnaaltjes.
Niet kunnen slapen! Kan wel janken. Slaap al heel de week heel kort doordat ik midden in een grote verbouwing zit en gewoon moet werken. Het is echt heel druk allemaal. Vanavond dacht ik: eindelijk weekend; morgen geen bouwvakkers en even rust maar nee hoor. Dochter komt om de haverklap; water op, knuffel kwijt, mot op kamer, bang. Kan zij niets aan doen maar ben klaar wakker. Heb haar nu naast mijn vriend gelegd en zit zelf maar weer klaarwakker beneden
Dat ik mezelf alweer heb wakker gehoest. Word er helemaal lijp van inmiddels
Ja die hebben hetzelfde. Mijn man heeft een hele Hollandse dubbele voornaam en een tweede naam en wordt ook heel vaak zo aangeschreven.
Ik doe dit ook al twee weken, heerlijk
Mensen die deze box meenemen naar het strand.
Het hoeft van mij echt niet doodstil te zijn op een strand, maar de bas uit deze tyfusdingen draagt echt 100 meter ver, en het type mens wat zo’n ding bezit draait toevalligerwijs ook altijd de grootste kutmuziek. Ben al drie keer verplaatst en elke keer verschijnt er weer zo’n ding
Ik snap dit sowieso niet, doe gewoon oortjes in ofzo waarom moet het hele strand meegenieten van jouw pleurisherrie
Een vriend van mij heeft een mooi nieuw appartement in Haarlem, vlakbij het centrum. Mooie vloer, alles mooi afgewerkt. Nieuwe badkamer met ligbad. Ik dacht volgens mij 80 m2. Zit hij te zeuren dat ie het klein vindt. Man je woont er alleen en sowieso mag je daar tegenwoordig al zo blij mee zijn. Ik zei dat ik hem wat ondankbaar vond klinken, nou, dat werd niet echt in dank afgenomen.
Als je in zoetermeer woont heb ik eventueel wel een schroevendraaier zodat we t samen kunnen proberen
Haha nou jij bent in ieder geval aardiger dan de fietsenmaker maar het is gefixt!
Als ik een broekje draag onder een jurkje dan kruipt dat broekje op en gaan die naadjes schuren en zijn de schuurplekken eigenlijk alleen maar erger dan zonder broekje
Niet echt een ergernis, meer een verwondering (met lichtelijke ergernis?) waarom is iedereen ineems helemaal weg van Rammstein? Ik ken zo veel mensen die echt nooit naar concerten gaan, en (voor zover ik weet) niet per se veel naar muziek luisteren maar ineens helemaal los gaan voor Rammstein? Ik vind het verbazingwekkend omdat het ook niet per se toegankelijke muziek is (ik vind het vreselijk, maar goed, smaak is persoonlijk enzo);.
Haha als het lukt om kaartjes te kopen ga ik naar Taylor met mensen die aan de beschrijving voldoen. Had het zelf nog niet eens zo gezien.
En nu helemaal, als je een beetje hebt gevolgd wat de zanger heeft gedaan. (En ja, hij is nog niet veroordeeld maar hoe bewijs je zulke zaken. In dit geval is hij voor mij schuldig, drugs erbij of niet. 18-jarigen uit laten zoeken voor op de eerste rij en daarna van die feestjes. Begrijp niet dat je er dan nog van kan genieten. Is mij niet meer gelukt en kaartje verkocht.)
Ik heb net die bigmc wraps gemaakt en het was echt vies. De saus smaakte gewoon naar mayo, augurk en de andere ingredienten en het leek er gewoon niet op. Het vlees was gewoon flauw, de cheddar was goor Ik verziek echt alles in de keuken
Nou dit, en precies hetzelfde gedaan met mijn tickets. Lijkt bijna alsof ze er alleen maar populairder van geworden zijn, hoor er zoveel over…