Tijdens het fietsen ging de ketting er af, ik kreeg de kettingkast niet los dus ging naar een fietsenmaker. Die konden helpen maar hadden DONDERDAG pas tijd en ik mocht ook geen schroevendraaier lenen om het zelf te fixen
Aan mijn eigen ongeduld, ik heb gisteravond iemand een berichtje gestuurd op vinted en ik wil!!! Reactie!!! (en zo voel ik me al sinds 5 minuten nadat ik dat bericht verstuurd heb)
Aan mijn ouders. Ik ben minder uren gaan werken voor mijn gezondheid én omdat ik naast mijn fulltime baan allerlei freelance /vrijwilligers dingen doe, o.a. voor hun bedrijf. En alles wat zij zeggen is "ja nu altijd lang weekend " en aangeven dat het maar relaxed is blabla. Nee het was eerder niet te doen maar oke.
Yo zolang ik zelf mn levensonderhoud betaal, hoef ik geen commentaar.
Waarom wordt altijd als negatief gezien om veel vrije tijd te hebben of veel vakantie te hebben.
Gefeliciteerd worden door een kennis in de supermarkt met je zwangerschap inclusief een heel enthousiast wat onzettend leuk meid.
Ja onzettend leuk echter ben ik niet zwanger. Voel mij nu al de hele avond rot. Moet gewoon ongesteld worden en heb door dit weer een mega opgezette buik.
Ze schaamde zich dood en zei wel sorry Oh heb ik weer. Was gewoon beetje in shock.
Ja het was zo ongepast, ik snap echt niet dat mensen zulke opmerkingen maken. Nouja die duffe doos zou wel weer lachend naar haar man zijn gegaan Oh oh wat ik nu weer meemaakte zoo gĂȘnant. Ik voel mij al iets minder rot heb het snel met warm weer en heb net gewoon genoten van mijn chocolade ijsje haha
Hoop dat je het toch snel kunt loslaten, dit ligt volledig bij haar. En het feit dat ze zegt âdat heb ik weerâ wijst er alleen maar op dat het haar dus vaker gebeurt dat ze iets ongepast en doms zegt.
Mijn favo nummer (poison, alice cooper) gaat ineens viral op tiktok en mensen maken er allemaal domme videos mee blijf af van me lied ja
En vooral wanneer je adaptive cruisecontrol aan hebt staan. Mijn auto gaat dan ineens in de ankers en begint keihard te piepen en een veiligheidsmelding te flashen op het dashboard. Schrik me telkens helemaal de pleuris
Maar blijkbaar is afstand houden tegenwoordig voor veel mensen overrated. Zelfde als van die mensen die je inhalen en dan super kort hun auto voor je bumper frotten terwijl ervoor de hele weg vrij is
Dat instanties altijd denken dat ze mijn naam beter kennen dan ik. Nu mag ik SVH gaan bellen van mijn naam klopt niet in jullie register. In mijn tweede naam zit een koppelteken. Dus soms krijg ik dan te horen dat ik bijvoorbeeld A.B-C Visser of A.B.C. Visser heet terwijl het gewoon A.B. Visser is. Ik denk dat het misgaat omdat mijn naam buitenlands is maar ja aan de andere kant ook geen idee hoe ze het doen bij een Marie-Claire of Anne-Marie. Misschien dat die tegen hetzelfde probleem aan lopen
Mezelf. Ben zo extreem chagerijnig. Wil echt alleen maar schelden en tegen dingen aanschoppen vanavond.
Dat ik niet eens de kans krijg om in slaap te vallen. Dochtertje schreeuwt om de haverklap om vervolgens te draaien en verder te slapen en man snurtkt als de pest
Zit nu op de plee en dadelijk misschien richting woonkamerâŠmaar daar hoor ik het gesnurk ook want met slaapkamerdeur dicht slapen is geen optie, dan heb ik 's ochtends twee gekookte garnaaltjes.
Niet kunnen slapen! Kan wel janken. Slaap al heel de week heel kort doordat ik midden in een grote verbouwing zit en gewoon moet werken. Het is echt heel druk allemaal. Vanavond dacht ik: eindelijk weekend; morgen geen bouwvakkers en even rust maar nee hoor. Dochter komt om de haverklap; water op, knuffel kwijt, mot op kamer, bang. Kan zij niets aan doen maar ben klaar wakker. Heb haar nu naast mijn vriend gelegd en zit zelf maar weer klaarwakker beneden
Dat ik mezelf alweer heb wakker gehoest. Word er helemaal lijp van inmiddels
Ja die hebben hetzelfde. Mijn man heeft een hele Hollandse dubbele voornaam en een tweede naam en wordt ook heel vaak zo aangeschreven.
Ik doe dit ook al twee weken, heerlijk
Mensen die deze box meenemen naar het strand.
Het hoeft van mij echt niet doodstil te zijn op een strand, maar de bas uit deze tyfusdingen draagt echt 100 meter ver, en het type mens wat zoân ding bezit draait toevalligerwijs ook altijd de grootste kutmuziek. Ben al drie keer verplaatst en elke keer verschijnt er weer zoân ding
Ik snap dit sowieso niet, doe gewoon oortjes in ofzo waarom moet het hele strand meegenieten van jouw pleurisherrie
Een vriend van mij heeft een mooi nieuw appartement in Haarlem, vlakbij het centrum. Mooie vloer, alles mooi afgewerkt. Nieuwe badkamer met ligbad. Ik dacht volgens mij 80 m2. Zit hij te zeuren dat ie het klein vindt. Man je woont er alleen en sowieso mag je daar tegenwoordig al zo blij mee zijn. Ik zei dat ik hem wat ondankbaar vond klinken, nou, dat werd niet echt in dank afgenomen.
Als je in zoetermeer woont heb ik eventueel wel een schroevendraaier zodat we t samen kunnen proberen