Haha nou jij bent in ieder geval aardiger dan de fietsenmaker maar het is gefixt!
Als ik een broekje draag onder een jurkje dan kruipt dat broekje op en gaan die naadjes schuren en zijn de schuurplekken eigenlijk alleen maar erger dan zonder broekje
Niet echt een ergernis, meer een verwondering (met lichtelijke ergernis?) waarom is iedereen ineems helemaal weg van Rammstein? Ik ken zo veel mensen die echt nooit naar concerten gaan, en (voor zover ik weet) niet per se veel naar muziek luisteren maar ineens helemaal los gaan voor Rammstein? Ik vind het verbazingwekkend omdat het ook niet per se toegankelijke muziek is (ik vind het vreselijk, maar goed, smaak is persoonlijk enzo);.
Haha als het lukt om kaartjes te kopen ga ik naar Taylor met mensen die aan de beschrijving voldoen. Had het zelf nog niet eens zo gezien.
En nu helemaal, als je een beetje hebt gevolgd wat de zanger heeft gedaan. (En ja, hij is nog niet veroordeeld maar hoe bewijs je zulke zaken. In dit geval is hij voor mij schuldig, drugs erbij of niet. 18-jarigen uit laten zoeken voor op de eerste rij en daarna van die feestjes. Begrijp niet dat je er dan nog van kan genieten. Is mij niet meer gelukt en kaartje verkocht.)
Ik heb net die bigmc wraps gemaakt en het was echt vies. De saus smaakte gewoon naar mayo, augurk en de andere ingredienten en het leek er gewoon niet op. Het vlees was gewoon flauw, de cheddar was goor Ik verziek echt alles in de keuken
Nou dit, en precies hetzelfde gedaan met mijn tickets. Lijkt bijna alsof ze er alleen maar populairder van geworden zijn, hoor er zoveel over…
Haha heb dit gister gemaakt en vond het echt heerlijk vieslekker. Wel vegagehakt.
Misschien omdat ze in korte tijd toch best veel shows in Nederland hebben gegeven? Snap er niks van.
Ja! Ik had mager rundergehakt gebruikt dus misschien is dat daarom misgegaan!
@Rozevarken Oeh misschien ga ik het met vega gehakt een 2e poging geven, vind daar sws meer smaak aan zitten.
Ik heb zoiets gemaakt war facking lekker was. Vooral de saus gehakt wel goed kruiden.
Deze was het: TikTok - Make Your Day
Ik eet ook meestal mager rundergehakt, maar dat is best wel smakeloos idd
Dus kan best daar aan liggen. Hoewel ik die wraps niet ken
Ik heb dit ook gemaakt en t was chill
(Trouwens wel zout door gedaan en wat andere kruiden)
Mager rundergehakt vind ik ook echt smakeloos. Ik heb t ook wel ongeveer zo gemaakt ( ander sausje) maar toen wel t gehakt gekruid.
De muziek van Rammstein is juist heel toegankelijk. Iedereen kan wel een heel nummer “du hast mich” mee zingen, ongeacht of het je muzieksmaak is of niet. Daarnaast gaat het merendeel er denk ik heen voor de show.
Ik maak het met de mince van Beyond meat. Volgende week ook 1+1 gratis bij de Appie. Mijn vriend en ik zijn fan, eten het bijna wekelijks.
Dat Jumbo huismerk Engelse drop geen snoep bevat met chocolade smaak (die bruine). Hele reden waarom ik zak juist had gehaald.
Pff
Ja dit, zou wel naar Rammstein willen voor de show, lekker meebrullen, moshpit en je wenkbrauwen eraf laten schroeien door de bizarre vuurkanonnen.
Maar nu blijkt hoe shady ze zijn is die wens wel echt volledig weg
Welk merk draag je? Ik heb van snagtights en bij mij kruipen die niet op en blijven altijd op hun plek zitten (ook als ik ze bv wat hoger trek i.v.m. een kort jurkje).
Ik zit hier half naakt in de tuin om een poging te doen tot afkoelen, vliegt er een fucking drone boven m’n straat.