Waar erger je je aan? #16

Ja allerlei soorten en merken eigenlijk

2 likes

Owh
 nou mocht je nog geen snagtights hebben kan ik die aanraden. Heb lekker de grootste maat zodat t ook niet knelt of wat dan ook en daardoor wellicht minder snel opkrult.

2 likes

Zijn dat van die gladde soort second skin broekjes?

1 like

Nee, panty materiaal (hele dikke panty zeg maar)

1 like

De zin ‘voorkom problemen voordat ze ontstaan’. Als je ze voorkomt ontstaan ze niet en als ze zijn ontstaan heb je ze niet voorkomen. Zo lelijk dubbelop.

4 likes

Oh hmm interessant, ga ik bekijken! Thanks!

1 like

Ik kan ze ook heel erg aanraden! Als je pech hebt ladderen ze wel na een paar keer (bij sommige van m’n broekjes gebeurde dat wel en bij anderen niet), maar ook dan kun je ze gewoon blijven dragen.

Ze zijn relatief lang, maar onder een korter jurkje kun je het materiaal makkelijk iets korter trekken zeg maar

1 like

Soms zou ik die dingen echt uit de lucht willen schieten :rage:

2 likes

Ik erger me eraan dat je bier kunt krijgen in de bioscoop. Het geluid van flesjes en die dop steeds is irritant, de groepen mensen (net 3 jongens met 12 biertjes ofzo) zijn vrijwel altijd super luidruchtig en vervelend. Waarom zou er alcohol in een bioscoop verkrijgbaar moeten zijn?!

6 likes

Echt omg wat een kutnacht. Ik word dus al twee dagen lek gestoken door muggen en ik snapte niet waarom. Want ik houd de slaapkamerdeur dicht en er zit een hor voor het raam. Heeft iemand en ik noem geen namen, een stuk tape van die hor gehaald. Dat had ik er op geplakt omdat er een gat in zit.

Heb ik de afgelopen 20 minuten 4 muggen doodgeslagen. Denk ik eindelijk te kunnen slapen. ZIT ER OPEENS OOK NOG EEN WESP IN DE SLAAPKAMER. WTF.

5 likes

Ik schrok me ook helemaal lam, ben ook klaarwakker nu

1 like

Oooooh ja jezus, zat rechtop in m’n bed.

3 likes

Een brand in een kringloopwinkel

1 like

Ik was gister op Vunzige deuntjes (een festival) en gister was ik het ineens zat dat veel mannen je altijd maar willen aanraken. Zo een natte hand in je nek, of dat ze je arm gaat pakken. Je uit het niet een hand willen geven om zichzelf aan je voor te stellen (hoeft echt niet hoor) of je vastpakken als ze je passeren.

Dus gister dacht ik: ik ga dat niet meer doen. Dus telkens als een man een poging deed me aan te raken deed ik rustig een stapje opzij. En dan krijgen ze een error en blijven ze het maar proberen?! Echt meerdere malen gebeurd. Dan vraagt zo’n man “wat is er?” Dan zeg ik “er is niks maar ik hoef niet per se aangeraakt te worden :slightly_smiling_face:” Nou je moet hun blik eens zien. Dan ben ik natuurlijk de bitch.

M’n vriendin en ik zaten even op de grond in kleermakerszit. Kwam er een gezellig ogende jongen naar ons toe die zei “wat zitten jullie gezellig te kletsen! Mag ik er ik erbij komen zitten?” Dus ik zo “ja hoor kom maar lekker zitten” Nou dat deed hij dus en dan meteen zo met z’n knieĂ«n tegen de mijne aan. Dus ik ga een stukje naar achter verzitten. Hij weer naar voren. Ik weer naar achter. Hij: “stink ik ofzo?” Ik “nee hoor maar ik hoef niet zo dichtbij je te zitten dus ik schuif een stukje op” hij hand op m’n knie “meen je dat” vriendin: “ze heeft er geen zin aangeraakt te worden en je ziet het ook aan haar lichaamstaal dus doe maar niet” zij samen daarover in gesprek want ja je zou het maar eens accepteren hĂš. Dus m’n vriendin zegt als je doorgaat staat ze op en loopt ze weg. Dat hoorde ik niet. Die jongen drukt op m’n knie alsof het een deurbel is en ik sta inderdaad op en loop weg. Dus jongen helemaal verbaasd.

En zo ging het de héle tijd. Als je dat niet meer wil zoals ik gister dan zie je echt hoe vaak dat gebeurt. Wist het al maar was gister echt even in shock toen ik besloot het niet meer te willen, hoe lastig dat is in de praktijk.

Er waren (gelukkig) ook leuke wĂ©l respectvolle mannen die bijvoorbeeld in het voorbij gaan zeiden “wow je haar is echt tof zo met die 2 kleuren!” En dan zonder aan te raken hĂš. Jaja het kan nog.

Maar goed ik was er gister echt even verdrietig over wel. Heb het verder wel echt maar m’n zin gehad hoor gelukkig, we zijn bijna tot het einde gebleven.

90 likes

Ja dat doe jij wel he? Knap van je hoor. Ik dacht dan wordt het nog ongezelliger want de mannen vonden het nu al te heftig :flushed: maar je hebt gelijk.

Doe jij dat ook niet meer, je zomaar laten aanraken? Of bekijk je dat per man/vibe-moment?

1 like

Echt vervelend is dit, dit is de reden dat ik nerveus ben als ik naar festivals ga omdat ik het gevoel krijg alsof mijn eigen gedrag raar is. Maar het is toch de normaalste zaak van de wereld om iemands afstand te respecteren.

2 likes

Ah ja dat snap ik, op bijvoorbeeld een danchall-feest is dat inderdaad weer anders. Het waren gister toevallig wel steeds witte mannen, verrassend weer :rage:

Ik vond het gister echt heftig toen ik het zo bij me binnenkwam maar ik denk dat ik het ook per keer zal bekijken/aanvoelen.

3 likes

Ik sla mannen hun handen weg. Echt geen zin in vreemden die mij aanraken of met een vreemde te schuren.
En ook hoe raar is dat om met een wildvreemde die je nog niet hebt gesproken zo intiem te dansen? Echt laat me met rust!

27 likes

Jeetje wat eng en intimiderend ook.

Ja, dat was het ook. Kwam echt even bij me binnen gister.

9 likes

Ik heb dat ook altijd, heb er nu een paar bij de KIK gehaald (Duitse winkel) met een kanten randje onderaan, en doordat dat randje minder stretchy is blijven ze dus heel goed zitten!