Waar erger je je aan? #16

Ik gebruik de wielrenbroekjes van h&M en die zitten heel goed bij me.

1 like

Kleedkamer in de sportschool rook naar hele sterke douchegel gemengd met schijt :nauseated_face:

2 likes

Eh nee… 30 seconden geluisterd, zonde van m’n tijd.

7 likes

Ik heb dadelijk avonddienst en het is super warm op onze afdeling. Maar oh jee zet niet de airco aan want dan worden alle bejaarden ziek of ze krijgen het te koud :fu:t3:

2 likes

Maar door de hitte kunnen ze toch juist snel uitgedroogd raken?

5 likes

Maar ze moeten wel warm blijven. Water en warmte.

2 likes

Fwp, maar allemaal jetske ultee producten raken langzaam maar zeker op en ik vier over paar weken (pas) mn bday dus mocht iemand mij vragen wat ik wil hebben dat vraag ik een cadeaubon, alleen dat duurt dus nog eventjes. Grrrrr

2 likes

Aan dat ik per ongeluk geparfumeerde wc rollen heb gekocht. :unamused:

6 likes

Iemand (ik heb wel een vermoeden wie maar kan het niet aantonen) heeft twee tegels uit de steeg getrokken precies voor mijn schuurdeur. Ik vind dat zo ontzettend aso. Nu stap ik elke keer in kuil.

2 likes

Een aantal maanden geleden heb ik in mijn eentje een huis gekocht en ben het volledig aan het verbouwen. Ik heb echter niet genoeg geld om alles in één keer te doen dus het is nog niet klaar. Hoe vaak ik nu al de opmerking heb gekregen “ben je nu nog niet klaar met verbouwen?”. Ja zo vreemd is dat toch niet? Ik heb echt het idee dat veel mensen geen idee hebben wat een stukadoor, een vloer, een keuken of badkamer kost.

46 likes

Maar…waarom?

2 likes

Ik erger me aan hoeveel tabbladen ik altijd open laat staan. Denk dat ik 1 a 2 x per week alles verwijder, maar in die tijd loopt het gewoon op tot 180 open tabbladen.

11 likes

Every. Single. Time.

2 likes

Dit doet me eraan denken toen mn vriend en ik laatst gingen vliegen en hij heeft nog een oude pasfoto. Waarop ie nog een volle bos donker haar heeft en hij gaat nu al wat jaren kaal door het leven. En degene van de controle zat echt zo heen en weer te kijken en besloot met ‘You look different’ En mn vriend ‘yeah I shaved my head’ En die jongen: ‘nice change!’ haha so wholesome

8 likes

De nieuwe buren hebben laatste een nieuwe schutting geplaatst en ik vermoed dat zij de tegels hebben weggenomen. Schutting stond namelijk al een tijdje maar aan de kant van de steeg waren er nog gaten bij i.v.m. ontbrekende tegels. Sinds dat de tegels bij mij ontbreken hebben zij geen gaten meer. Ik vind dat op zijn minst erg toevallig.

4 likes

Haha super brutaal. Vooral ook dat het zo duidelijk zichtbaar is als naaste buren. Misschien een potje tetris van maken met tegels van voor hun schuur?

6 likes

Ik zou honderd procent tegels bij hun wegnemen, wat een mafkezen zeg.

10 likes

Dit idd! Ook mijn ergernis! Veel mensen weten het ook niet. Zij hebben misschien zelf een aantal jaar geleden verbouwd en kunnen zich niet voorstellen wat het nu kost. Wij zitten ook midden in een verbouwing en als ik dan wel eens zeg wat idd een stukadoor of tegelzetter kost dan zeggen ze: zoveel!!! Bij ons was het maar … Zij hebben geen idee hoeveel de prijzen zijn gestegen.

Edit: en wij vinden het al duur met zijn 2, laat staan alleen!

4 likes

Ja dat is wat ik stiekem wel zou willen doen maar wat ik niet ga doen. Sowieso weet ik het niet zeker en de nieuwe buren zijn goed bevriend met de rest van de buurt dus heb niet zo zin in gedoe. Ik ben al heel erg het buitenbeentje en ik wil dat niet erger maken.

3 likes

Dit inderdaad! Wij zijn/waren op zoek naar een aannemer voor de badkamer en dat vertelde ik aan een kennis. Legde ook uit wat er allemaal moet gebeuren enzo. Toen zei hij dat we daar Max €2000 voor moeten betalen omdat we anders opgelicht worden. Zij hadden 4 jaar geleden de badkamer laten doen. Nouuu, maak daar nu maar minstens €6000 van hoor 🫠

3 likes