Super stom wel. Wat voor tegels zijn het? Als het die simpele vierkante zijn kost het gelukkig een paar euro voor nieuwe maar het blijft een lullige actie.
Ja het zijn inderdaad van die standaard tegels. Maar ergens vind ik het nu ook echt te belachelijk voor worden dat ik nu overlast en kosten heb omdat iemand tegels jat. Ik ga er nog
wel even over nadenken wat te doen.
Terug jatten. En dan jouw tegels verven zodat als ze weer gejat worden het opvalt hahah.
Is er geen buurtfacebook groep ofzo? Dat je daar een berichtje maakt of iemand weet waar die tegels zijn of iemand er 2 over heeft? Veel mensen hebben van die standaard tegels wel een paar over
Mijn brein dat niet meewerkt, had laatst aardbeien gekocht en heb die blijkbaar in een lade (?) gestopt ipv de koelkast Die liggen nu in de prullenbak
Mensen die geen thee kunnen zetten
O, dat is wel een goede misschien kan ik even een oproepje doen voor de tegels. Ik heb nu eerst de gemeente gebeld maar ik gok dat zij niets gaan doen omdat het officieel geen gemeentegrond is.
Ik herken het zo en het is voor mij een reden dat ik minder graag naar festivals ga. Ik vind het heel knap dat je dit zo rustig kan oplossen .
en dan een theezakje willen delen iewl
Aaargh, ja een luxeprobleem maar waarom kan ik geen fatsoenlijk mooi zittend badpak vinden. Ja bikini’s heb ik wel maar ik wil gewoon graag een keer een mooi badpak. Ik geef het op denk ik .
Thee is sws overrated
Omgekeerde wereld hè
Als mn haar in een staart zit krijg ik hoofdpijn. Doe ik het los zweet mn nek.
Een email die afgesloten werd met ‘met vrijheidsgezinde groet’
Ik vind woordafbrekingen sowieso heel lelijk staan.
Ja, echt heel lelijk. Bij een goede eindredactie van een boek/gedrukt werk is het een beetje een ongeschreven regel om namen ook eigenlijk niet af te breken, juist omdat het er zo raar uitziet.
Dus daarom kan je het niet zetten?
Aan de Belgische post. Ze zouden iets vandaag bij mij thuis bezorgen. Ipv van bij mij, een postpunt of postautomaat hebben ze het op het pastkantoor gebracht, dat enkel open is tussen 9.30 en 12u smiddags.
Daar heb ik een te lang hoofd voor. Kort kort staat mij niet.