ik heb mn haar nu in twee vlechtjes. ik zie eruit als een kind van 12 maar het zit heel fijn met dit weer.
En zo een banenklem? Vind ik vaak wel beter, dan is mijn haar iig uit mn nek, maar zit het niet zo strak als met een staart
Dat mijn zorgverzekeraar de lader (160 euro) van mijn gehoorapparaat niet vergoedt, maar ik wel gratis een tv hulpsysteem (160 euro) kan krijgen. Prioriteiten wel.
Jaa werkt wel beter. Maar ik heb ook best wel zwaar haar en werk in een benauwde ruimte. Blijft gewoon elk jaar een struggle.
Ik heb een fijne shampoo gevonden bij de kruidvat, verkopen ze er geen conditioner van.
Nou behoorlijk ja! Ik kan er ook zo boos over worden. Heb een tijdje lang gehad dat ik mij zelf schuldig ging voelen als ik iemand bot afwees. Had destijds lang haar, vonden mannen het blijkbaar ook nodig om zomaar aan mijn haar te zitten. Al die subtiele aanrakingen, al die vervelende mannen maken wel dat je je steeds onveiliger voelt op openbare plekken. Maar ook gewoon handen op je kont, handen om je middel richting je kruis het is gewoon aanrandingā¦
O dat vind ik zooooooo stom. Ik heb een hele lekkere zomergeur shampoo bij de dm gekocht, zit ook geen conditioner bij. Maar ik wil niet een hele andere, dus gebruik nu ff alleen shampoo
Ik heb een early access ticket gekocht voor The Weeknd morgen omdat ik vooraan wil staan maar niet urenlang wil aanschuiven.
Opent die klote early access ingang om 13u en moet ik alsnog zes uur in de pokkehitte aanschuiven om zeker te zijn dat ik vooraan sta Flessen water, snacks, zonnebrand, godverdomme ik voel me net Bear fucking Grylls.
Edit: oh ja en een fucking PARAPLU want het aanschuiven is gewoon buiten en er is 0,0 beschutting van de elementen, dus los de zon op je kop.
Zoveel moeite voor Tedros
Ja en je betaalt 25% eigen bijdrage voor een gehoorapparaat terwijl een cochelair implantaat (minstens 8000 euro) volledig vergoed wordt.
#tedrussynation
Ja en snap vergoeding cochleair implantaat wel, iets kunnen horen zo belangrijk en daar zou geen financiƫle drempel op moeten zitten. Maar dat ik eindstand eindstand 700+ euro kwijt ben (lader, eigen bijdrage, eigen risico) en dan een wel ongevraagd en onnodig een dure gadget kan krijgen maakt me wel echt chagrijnig. Geef me dan op zijn minst korting als ik dat weiger.
Wat is er?
Ik heb dit spel echt nooit gesnapt en zat gewoon random te klikken
Ze kan niet beargumenteren welke laatste de bom is onder de 3 of 4, dus dat wordt gokken
Ik huur mijn huis en kreeg een paar maanden terug een mail dat de toenmalige ketelservice was gestopt en dat het via het tussenkantoor zou gaan. Nu ontving ik een briefje van een Eneco monteur (waar ik geen contract heb) die mijn geiser wil controleren vorige week met of ik hem wilde bellen. Dus ik stuur een foto van dat briefje naar het tussenkantoor met de vraag of dit vanuit hun is gestuurd. Krijg ik terug:
Beste Vagabond, nee dit briefje is van Eneco. Met vriendelijke groet.
dat had ik zelf ook wel door meneer!
Onder de drie toch.
Waarom niet onder de 4?
Kan niet met de bovenste een op links.