Waar erger je je aan? #16

Die grenst niet aan die nog te openen vakken, het blijft om het even, onder de 3 of 4.

5 likes

Ik geloof inderdaad dat ik er toch niets van snap, haha.

2 likes

@Merrow Ben nu wel benieuwd of je gewonnen hebt? :triangular_flag_on_post:

1 like

Dat kinderen altijd zo entertaint willen worden. Vermaak jezelf ofzo :smiling_face_with_tear:

Oh en ik heb al dagen dat “save tonight” lied in mn hoofd. En ik ken die tekst amper. Dus de hele tijd “saaaave tonight”

5 likes

Ja! Ik klikte rechts en hij zat op links :cool: Maar vind dit echt zo stom. Heeft niks meer met logica te maken

@MevrWillem Die cijfers gaan alleen over de 8 vakjes direct om dat cijfer heen. In bovenstaand geval heb je alleen te maken met de 3 en de 4 en dan kan de bom onder allebei de vakjes zitten

7 likes

Ik heb blijkbaar een losse hoofdhaar ingevroren in/door een ijsblokje heen :skull: ik kom er net achter terwijl ik drink. Gelukkig is het mijn eigen haar en mijn eigen koffie :face_holding_back_tears:

4 likes

Ik ben zelf niet een echte reiziger (ik ben wel al op verre vakanties geweest maar altijd een max. van 3 weken) en mijn tenen krommen ook altijd wanneer iemand van reizen zijn gehele identiteit maakt, maar ik erger me er wel enorm aan dat reizen soms wordt bestempeld als ‘een vlucht (uit het ‘echte’ leven)’.

Je neemt jezelf altijd mee, dus ik geloof juist dat het je meer inzichten kan geven over wie je bent en wat je wil. Tegelijkertijd is het toch ook juist goed om soms even voor langere tijd uit je dagelijkse leven te stappen? Juist voor de ontspannende werking ervan. Ik denk ook dat je door de afstand die je neemt juist vanuit een ander perspectief je dagelijkse leven kan bekijken.

Een vriend zit in een relatiecrisis en kon twee weken vanuit een vakantiehuis van een bevriende familie gaan werken, en dan zeggen verschillende vrienden ‘ja hij vlucht gewoon.’ Vind dat echt super stom, want ik kan me juist voorstellen dat al je vanuit jezelf de keuze moet maken of je met iemand verder kan en wil, je juist even afstand nodig hebt van die persoon.

4 likes

Ik ga echt gillen als er nog een opdrachtgever vraagt ‘of we niet ook iets met Threads moeten’. Vriendin het is nog niet eens beschikbaar in de EU, doe rustig.

8 likes

Beter niet, want zodra je het wil verwijderen, wordt ook je instagram account verwijderd

3 likes

Welke randebiel heeft papieren rietjes bij caprisun bedacht

3 likes

Ik wil op allerlei manieren heel graag de wereld redden, maar please mogen de plastic rietjes weer terug? :pleading_face:

15 likes

Bedankt voor deze reminder! Jaren geleden, gelijk weer gedownload.

2 likes

Alsof die plastic rietjes niet elke keer bogen :sob:

3 likes

Wie wil er ĂŒberhaupt rietjes? Vind ze alleen maar irritant en onnodig ĂŒberhaupt

6 likes

Ik drink thuis alles met rietjes. Veel beter voor je tanden :v:t3:

2 likes

Daar kon je het pakje tenminste nog mee open maken. Met dit papieren ding kan je niks.

@babushkababy ik ben echt te onhandig voor een caprisun zonder rietje.

2 likes

In 33 jaar zonder rietje heb ik ook nog nooit een gaatje gehad.

Ieder z’n ding hoor, in mijn ogen is het een onnodig product.

6 likes

Hoe drink jij dan caprisun? Als een vampier erin bijten?

3 likes

Haha gewoon niet. Niks voor mij.

6 likes

Die metalen rietjes vind ik vermomde moordwapens :wink:

Maar ik heb siliconen-rietjes die je kunt ‘openvouwen’ en zo supermakkelijk kunt reinigen (van Sostrene Grene) maar die heb ik niet altijd bij me. Zou mooi zijn als ik zo georganiseerd was :sweat_smile: