Waar erger je je aan? #16

Heb je een reservesleutel? Dan zou je die aan de andere kant in het slot kunnen steken (zover als lukt) en daar dan zachtjes met een hamer tegenaan slaan. Lukt niet altijd, maar zou kunnen dat je dan de afgebroken sleutel eruit kan tikken (of iig ver genoeg dat je hem met een tangetje vast kan pakken en eruit kan trekken)

3 likes

Dat je volgens de nieuwe richtlijnen als vrouw obesitas hebt bij een buikomtrek van 88 cm, bron NOS. Online staat op andere site vanaf 80 al maar zeker vanaf 88. Nou, proost maar weer.

2 likes

Ik heb een megagrote blaar Ăłnder mijn voet en het doet zo fakking veel pijn. Hij is leeg (vanzelf opengesprongen) maar bij een piepklein beetje druk ga ik al door de grond. Dus holladiee lekker weekje strompelen.

1 like

ik heb wel eens gelezen dat mensen dat met lijm of kit doen. een beetje erop smeren en dat het nog uitsteekt en dan kun je lijm met sleutel en al verwijderen.
een beetje het idee van je haren waxen waarbij de wortel er ook uitgaat.

hopelijk krijg je hem er nog uit.

3 likes

Ik heb een stille ventilator gekocht en nu mis ik het white noise achtige geluid van die oude

11 likes

HME dit💀

3 likes

Op Spotify kan je er 8 uur lang naar luisteren

2 likes

Hereditaire Multiple Exostosen/Multiple Osteochondromen?

4 likes

Havermelkelite

2 likes

Je iPhone heeft ook gewoon een permanente white noise he?

Instellingen > bedieningspaneel > horen aanklikken zodat ie bij toegevoegde regelaars staat.

Dan kan je vanaf rechtsboven in je drop down menu op het oortje icoon drukken en aanzetten. Je kan kiezen uit verschillende soorten, oceaan, regen, gewone ruis etc.

Heel handig vind ik.

16 likes

En dat geldt voor alle lengtes? :roll_eyes::roll_eyes: dan heb ik ook obesitas, echt wat een onzin en slecht dat ze dit delen zeg.

2 likes

Ik heb nu zelfs een fucking muggenbult op m’n ooglid. Echt hoor, rot op kutbeesten.

1 like

Ze doen ook alsof die omtrek nieuw is terwijl dat echt al 20 jaar vaak ook bij die bmi websites staat.

1 like

Er zijn verschillende afkapwaardes voor verschillende etniciteiten, en als je daar boven zit betekent dat dat je een verhoogd cardiovasculair risico hebt. In combinatie met je BMI en de ziektes die je al hebt wordt een risico-inschatting gemaakt, en aan de hand daarvan kun je interventies gaan doen om dat risico omlaag te brengen. Meer dan de helft van de 60±ers heeft cardiovasculaire ziekte, dus dat heel veel mensen binnen de parameters ‘loopt risico’ vallen is niet onlogisch.
Maar als jij helemaal geen zin hebt om iets aan dat risico te doen dan hoeft dat natuurlijk niet, dan wacht je gewoon lekker af wat er op je afkomt in je leven.

9 likes

Is die laatste zin nodig?

8 likes

Mijn hele uitleg is niet nodig.

5 likes

Wow

Je kan toch ook gewoon een uitleg geven zonder een heel oordeel erbij. Het is een risico dat wil dus ook zeggen dat het niet hoeft te gebeuren, het kan. Het komt inderdaad heel veel voor maar dan nog is het niet zo makkelijk als ‘je doet er wat aan’ en tada: het risico is verdwenen.

10 likes

Het oordeel zat al in de eerste post, met ‘onzin’ en ‘slecht dat ze dit delen’.
En ik zeg ook ‘risico omlaag brengen’, ik suggereer nergens dat je het risico tot 0 kan brengen, dat kan natuurlijk nooit.

17 likes

Wanneer ik een keer naar een keer naar een locatie moet in plaats van kantoor dan ben ik meestal na 08:00 op het station in plaats van 06:30 en elke keer vind ik dat zo’n deceptie. De avond van te voren denk ik top langer slapen maar dan ‘s ochtends zijn alle goede fietsenplekken al weg en op de een of andere manier kom ik standaard geïrriteerde mensen tegen.

4 likes