Ik heb deze rietjes ook, maar sinds ik een filmpje zag over een drinkbeker waar jaren lang schimmel inzat zonder dat diegene het doorhad durf ik ze niet meer te gebruiken =’)
Daarom heb ik glazen rietjes! Zijn doorzichtig en drinken ook fijner.
Ik gebruik nog plastic rietjes!
Ter compensatie maak ik geen kinderen.
Same. Van Dille & Kamille. Kunnen ook in de vaatwasser
Haha dat kan natuurlijk ook. Ze zijn wel echt heel lekker hoor
Mn sleutel is afgebroken in de poortdeur en we krijgen hem er met geen mogelijkheid uit. Zo fucking irritant
Dat de Bever in de winkels alleen maar de katen hangt voor slanke mensen. Jack Wolfskin en Fjallräven hebben online wel allemaal extra maten staan maar de Bever weigert deze in de winkel te hangen.
Mijn tremor. ik tril altijd elke dag maar vandaag is het wel extra erg, zó irritant. Ben als het shaken als een gek.
Te laat erachter komen dat er geen wc papier meer is op dit openbaar toilet.
@Pepernoot mocht je ze willen: ik zag net glazen rietjes bij de Lidl liggen. Ze hadden ook metalen en siliconen. Moest aan dit gesprek denken haha. Heb er geen ervaring mee want ik zou ze onmiddelijk kapot laten vallen.
Wat ernaast lag en ik wel heb gekocht: een airfryer.
Dus alvast ter voorbereiding op mogelijke toekomstige ergernissen: als ik voortaan alleen nog over airfryers post, sla het eruit aub
Aaaah shit ik kom net thuis van de lidl maar heb daar niet gekeken. Ik ga van de week eens kijken, thanks voor de tip!
Ik luister altijd StuBru in de auto, en ze draaien daar zo vaak 's ochtends als ik naar mn werk ga dezelfde nummers. Nu zo’n nummer wat me enorm aan Abba doet denken (last dinner party oid) en het is zo’n enorme oorwurm, zit er al dagen mee in mijn hoofd
Een jongen waar ik al zo enorm lang een gigantische zwak voor heb en die ik denk zo’n vijf jaar niet hebt gesproken, appte me opeens vandaag. Ben echt een beetje van slag ervan merk ik wat ik irritant vind want ben superblij en gelukkig met m’n (nog redelijk recent nieuwe) vriend. En nu heb ik toch teruggeappt hoezooohoooo nou kut
Blokkeer hem!!!
Er zijn best wat mensen met een beperking die alleen met een rietje zelfstandig kunnen drinken
Heb je een reservesleutel? Dan zou je die aan de andere kant in het slot kunnen steken (zover als lukt) en daar dan zachtjes met een hamer tegenaan slaan. Lukt niet altijd, maar zou kunnen dat je dan de afgebroken sleutel eruit kan tikken (of iig ver genoeg dat je hem met een tangetje vast kan pakken en eruit kan trekken)
Dat je volgens de nieuwe richtlijnen als vrouw obesitas hebt bij een buikomtrek van 88 cm, bron NOS. Online staat op andere site vanaf 80 al maar zeker vanaf 88. Nou, proost maar weer.
Ik heb een megagrote blaar ónder mijn voet en het doet zo fakking veel pijn. Hij is leeg (vanzelf opengesprongen) maar bij een piepklein beetje druk ga ik al door de grond. Dus holladiee lekker weekje strompelen.
ik heb wel eens gelezen dat mensen dat met lijm of kit doen. een beetje erop smeren en dat het nog uitsteekt en dan kun je lijm met sleutel en al verwijderen.
een beetje het idee van je haren waxen waarbij de wortel er ook uitgaat.
hopelijk krijg je hem er nog uit.
Ik heb een stille ventilator gekocht en nu mis ik het white noise achtige geluid van die oude