Dat iedereen in griekenland is behalve ik.
Ik ben nog hier? Tel ik niet mee?
Ik ben eigenlijk een beetje verbaasd dat buikomtrek nu wordt meegenomen en niet waist-to-hip ratio, waarin de omvang van de heupen ook wordt meegenomen. Dacht eigenlijk dat dat een betere marker was voor verhoogd risico op hart- en vaatziekten en dat lijkt me ook gedeeltelijk de factor lengte mee te nemen.
Nee
Mensen achter de kassa die aan het bellen of appen zijn en je boodschappen scannen zonder op of om te kijken
Hoe kan iemand appen en scannen tegelijkertijd
Meestal twee handen…
Ik had een keer toen ik binnenkwam ergens bij een café dat ze me negeerden en heel druk met elkaar aan het kletsen waren en niet op me reageerde toen ik hallo zei en daar stond te wachten (zaak was net open en nog vrij leeg). Dus toen ik voor de 2e keer herhaalde, is er een tafel voor drie personen begon ze daarna net hard genoeg zodat ik het kon horen tegen die ander dat mensen tegenwoordig geen hallo meer zeiden. Voelde me nog rot ook, want zorg juist altijd dat ik netjes ben.
Aan mijn gemeente en een bepaald beleid wat totaal niet strookt met andere gemeenten. En er valt natuurlijk niks tegen te doen.
Pfff ja, ik ben zo lang caissière geweest. Soms had je mensen die zo’n briefje geld naar me toe gooide en munt geld ook. Doe even normaal.
Laat staan de mensen die bellen (?) en dan gaan wijzen naar (toentertijd) welk pakje sigaretten ze wilde en allemaal moeilijk deden als ik de verkeerde pakte. Hang op of zeg gewoon welk merk je wilt.
Dat nog niet alle sportclubs rookvrij zijn.
Er is ook zoveel slecht personeel. Wat natuurlijk mede komt door de baas maar ik denk ook dwt teveel mensen het werk onderschatten en vinden dat ze het wel kunnen.
Hoe werkt dit dan? Is het dan voordelig om dikke billen te hebben? (asking for a friend)
En een kiwifiguur, hoe riskant is dat?
Ik heb altijd het idee dat dat heel erg verschilt per supermarkt. Bij de AH en Lidl zeggen ze altijd hallo/goedmiddag etc. Bij de Plus mag je denk ik alleen maar werken als mensen negeren je hobby is.
Mijn vriend. Ik kwam thuis na een lange vermoeiende dag van mijn werk. Ik wordt niet eens begroet maar hij begint gelijk te tetteren over de tv die niet goed is, er staat tegelijkertijd hardcore door de woonkamer te blazen en twee van onze vrienden zitten op de bank. Ik kan ze niet eens fatsoenlijk begroeten want mn vriend eist meteen alle aandacht. Ik zeg: Ook hallo! En hij tettert gewoon door. Echt, ik kan die gast soms weleens achter het behang plakken. Heb gezegd dat ie even zn klep moest houden. Maar man man man. Hij gaat straks een weekend lang naar een festival en stiekem ben ik blij dat ie even opgetieft is.
Staat er een vpn aan?
Huh hij zet zelf gewoon harde muziek aan? Wat onbeleefd en raar zeg. Doet hij dat vaker? Lijkt me ook heel vervelend voor de vrienden die er op dat moment waren.
Nee!
Late reactie maarre hoe zit dit als ik vragen mag? Is het onschuldig maar irritant? Als ik niet te nieuwsgierig ben hoor.