Waar erger je je aan? #16

Vakanties/ weekendjes weg boeken.

Eerst al zoeken en dan 100453523909 opties doorgaan, op een gegeven moment weet ik niet eens meer wat ik bekeken heb. En dan heb je iets: blijkt die kutsite waarop je kijkt dat te hebben aangegeven als: vergelijkbaar hotel in plaats x op 10000 kilometer verder dan je zoekopdracht! :smiley: :smiley:
Of je hebt iets leuks, maar alles wat het leuk maakt is tegen betaling waardoor je uiteindelijk je hele bankrekening mag leegstorten aan dat hotel.
En toen had ik iets leuks wat al het bovenstaande eindelijk niet had. Kun je alleen betalen met creditcard en die heb ik natuurlijk weer niet.

I give up, ik wacht wel tot iemand een AI-vakantieplanner uitvindt.

3 likes

Pfoe, ik merk aan de ene kant dat ik m’n redenatie graag verder wil toelichten, maar denk dat dat niet echt van toegevoegde waarde is, we staan er beide totaal anders in en daar gaan we niet uitkomen en dat is ok. Dat dingen die ik zeg belachelijk worden genoemd en een middelvingersmiley verdienen vind ik verder niet heel tof.

9 likes

ik vind die reclames voor datingapps sowieso mega cringe, ik kan niet dansen en hij ook niet, wij zijn echt een match made in heaven :rolleyes:

2 likes

Lijkt me prima als je je redenering niet verder uit legt, want ik heb nul zin om hier de hele avond te discussiëren. Ik snap prima wat je denkt en waarom je dat denkt. Ik zit alleen als patiënt aan de andere kant van die tafel en heb mede daarom een hele andere beleving van wat de gevolgen van dit soort nieuwe bevindingen zijn.

En tja, wellicht helpt het als je niet doet alsof iedereen die hier niet op zit te wachten oogkleppen op heeft mbt de ernst van overgewicht en doet alsof het niet ernstig is. Alsof dat de enige motivatie zou zijn om dit niet met applaus te onthalen.

4 likes

Ik moet nu wat dingen regelen met iemand die éxact is zoals ik: ontwijkend, onduidelijk en chaotisch.

Wat een hel :joy: zal wel karma zijn maar mijngod wat irritant.

10 likes

Oh vind dat echt een van de leukste dingen die er is.

1 like

Hahaha ja dit is echt zo @Zemraluani :rofl:

3 likes

Betaal je nu voor white noise en regengeluiden enzo? Dat staat ook allemaal op Spotify, dus dan is het alsnog gratis te horen (als je Spotify hebt dan maar daar ga ik wel even van uit). Timertje aanzetten dat hij na een uur automatisch uit gaat en klaar

2 likes

Ik wilde net even snel inloggen bij mijn AH Miles en ik heb zonder grap minstens 25 van die ‘I am not a robot’ plaatjes met ‘select the images with a fire hydrant’ moeten doorstaan. Hoe onnodig en irritant. Kreeg ook nog een mailtje met verificatiecode, is dat niet genoeg bewijs dat ik geen robot ben?

8 likes

Haha ja ik vind dat geluid ook echt chill, heb het gevoel dat ik er makkelijker van in slaap val ook.

2 likes

Überhaupt verzuimbureaus en dan met name voor kort ziekteverzuim :smiling_face_with_tear:

1 like

Ja dan sowieso. Dit ging over tweede spoor. Maar dr is al zo vaak wat fout gegaan ook daar en dan moet je er zelf maar weer achter aan terwijl t niet goed gaat. Nu heb ik ook 3 weken in de stress gezeten met lichamelijke pijnklachten als gevolg terwijl dat niet nodig was geweest maar puur door hoe die andere casemanager iets had gezegd.

Maar heb ook wel eens bij mn bijbaantje gehad dat ik nog wel vrij kort ziek was en ook wel met een duidelijk iets, stond er zo’n miep voor de deur. Vond en vind dat nog steeds zo bizar. Dat kost toch ook veel meer dan een tiener gewoon doorbetalen.

2 likes

Volgens mij heb jij hier vaker over gepost en ik begrijp helemaal hoe kut dit is. Sterkte. :yellow_heart:

2 likes

Mijn verzuimbureau is ook waardeloos. Niet te bereiken idd en heb nog geen enkele empathische medewerker gesproken. Laatst kwam de mededeling dat we wel nog even een plan van aanpak op moeten stellen. Na een half jaar……

1 like

Ahh ha…! Je bedoelt dus plat gemeten? 80-88 cm rondom is voor mijn gevoel niet heel vet, dus ik was er best verbaasd over…

1 like

Ik was er ook verbaasd over, maar hier staat dat je ter hoogte van je navel moet meten, dat is bij mij dan wel weer bijna het breedste punt.

1 like

Dat doucherek naar beneden valt.

3 likes

Buikomtrek meten vind ik ook wel een beetje een rare manier ja.

Ik ben 1.80 en stel ik en een vriendin van 1.60 hebben exact hetzelfde figuur, dan is mijn buikomtrek nog altijd meer dan die van haar. Volgens mij zag ik @Sjern dit ook al postten ergens.

1 like

Bij overgewicht is het belangrijk te weten waar het vet zich bevindt. Veel vet in de buikholte verhoogt het risico op hart- en vaatziekten,

Het gaat blijkbaar om bovenstaand. Dus iemand van 1.80 kan sowieso veel buikvet hebben. Iemand van 1,60 ook (en ook niet).

1 like

Nog een nieuwe ergernis trouwens: dat het tiktok algoritme me er altijd van probeert te overtuigen dat ik gay ben met raging adhd en narcistische ouders.

Ik scroll nu altijd snel verder maar het blijft zo nu en dan terugkomen.

8 likes