Ja 1 of ander setje van Masters of Hardcore. Schijt irritant op elk moment van de dag wat mij betreft. Maar we hebben dus een nieuwe tv, moest dé tv zijn van het jaar, maar uiteindelijk is het crap kwaliteit. Hij wou laten zien wat voor beeld het gaf, en blijkbaar moet dat met zulke muziek. en als ik ergens niet op zit te wachten na een rot dag is die bonk muziek.
Haha inderdaad. Dus je deelt de omtrek van je middel door de omtrek van je heupen. Als je middel in verhouding groot is ten opzichte van je heupen heb je een verhoogd risico op hart en vaatziekten. Het gaat inderdaad om het vet rond de organen wat als schadelijk wordt beschouwd. Dus wat @anon69373215 ook al zei appelfiguur loopt meer risico dan een peerfiguur.
Ramen lappen terwijl de zon erop staat. Slecht idee was dit.
Je bent ook veel te laat! Dat hoort om half acht uiterlijk gebeurd te zijn
Misschien is dat het probleem dan. Toen was ik nog aan wandelen met hond.
Half serieus hoor, moest denken aan die typische ijverige huisvrouwen die zoiets first thing doen. Maar is bij ramen zemen mss ook gewoon handig.
(Savonds laat is dat minder, heb t getest)
Ja dat denken ze wel
Nou, bij mij is het eerder uitstel gedrag maar moest echt vanmorgen door planning
Ik ga morgen op vakantie en iedereen vraagt of ik al heb ingepakt en ik krijg daar stress van ook al weet ik dat ik het vanavond gewoon even in een uurtje fix
Vind ik ook veel makkelijker, kan ik ten minste alles in één keer inpakken zonder na te hoeven denken wat ik nog moet gebruiken en later pas kan pakken.
Joh ik moet vaak de dag zelf nog wasjes draaien en dat komt ook altijd goed, haha
Ik was thuis aan het werk en mijn laptop viel bijna uit dus wil ik hem aan de oplader leggen, past die oplader opeens niet meer? Dus nu kan ik niet verder en heb ik al weekend omdat mijn laptop uitviel en moet die uren natuurlijk op een ander moment inhalen
Ben je een verloopstukje kwijt? Of hoe kan het dat het niet meer past?
Was diie situatie om 0530 in de ochtend?
Ik wil sneakers bestellen bij courir want daar zijn ze gewoon voor 50% in de sale. Maar die stomme site zegt dat mijn huisnummer niet matcht met de postcode. Alsof ik zelf niet weet waar ik woon
Geeen idee, het lijkt een beetje alsof er iets verbogen is aan het verloopstukje en denk dat het daarom niet meer past zo raar want heb er niks bijzonders mee gedaan. Volgende week maar langs de IT desk op werk
Deze snap ik niet? Het was na een lange dag werken, als ik het goed heb werkt @Steady in een winkel dus dat zou dan 's avonds zijn lijkt me?
Inderdaad, ben opticien en werk de hele donderdag + koopavond. En uiteraard was het echt een dag waar alles niet liep zoals het eigenlijk moest. Dus was wel toe aan even een rustig moment.
Mezelf, omdat ik zowel onder- als overprikkeld ben en dat al een paar dagen bij vlagen. De afgelopen paar dagen ook al zoveel huilbuien gehad (deels door hormonen overigens) en ik wil ook al een paar dagen een knuffel van 1 specifiek persoon (maar dat kan nu even niet) En ik moet echt verder met het redigeren van mijn boek zodat ik hem weer in kan leveren, maar alle afleiding is veel leuker dan redigeren en dat schiet dus ook niet op.
Ik heb dat ook een keer gehad bij een andere webshop, dat ging fout door automatisch invullen van gegevens. Bij mij hielp het door alle gegevens zelf in te typen zonder automatisch invullen. Misschien dat dat jou ook kan helpen.