Waar erger je je aan? #16

Dat nog niet alle sportclubs rookvrij zijn.

Er is ook zoveel slecht personeel. Wat natuurlijk mede komt door de baas maar ik denk ook dwt teveel mensen het werk onderschatten en vinden dat ze het wel kunnen.

1 like

Hoe werkt dit dan? Is het dan voordelig om dikke billen te hebben? (asking for a friend)

2 likes

En een kiwifiguur, hoe riskant is dat?

34 likes

Ik heb altijd het idee dat dat heel erg verschilt per supermarkt. Bij de AH en Lidl zeggen ze altijd hallo/goedmiddag etc. Bij de Plus mag je denk ik alleen maar werken als mensen negeren je hobby is.

5 likes

Mijn vriend. Ik kwam thuis na een lange vermoeiende dag van mijn werk. Ik wordt niet eens begroet maar hij begint gelijk te tetteren over de tv die niet goed is, er staat tegelijkertijd hardcore door de woonkamer te blazen en twee van onze vrienden zitten op de bank. Ik kan ze niet eens fatsoenlijk begroeten want mn vriend eist meteen alle aandacht. Ik zeg: Ook hallo! En hij tettert gewoon door. Echt, ik kan die gast soms weleens achter het behang plakken. Heb gezegd dat ie even zn klep moest houden. Maar man man man. Hij gaat straks een weekend lang naar een festival en stiekem ben ik blij dat ie even opgetieft is.

4 likes

Staat er een vpn aan?

1 like

Huh hij zet zelf gewoon harde muziek aan? Wat onbeleefd en raar zeg. Doet hij dat vaker? Lijkt me ook heel vervelend voor de vrienden die er op dat moment waren.

Nee!

Late reactie maarre hoe zit dit als ik vragen mag? Is het onschuldig maar irritant? Als ik niet te nieuwsgierig ben hoor.

1 like

Ja 1 of ander setje van Masters of Hardcore. Schijt irritant op elk moment van de dag wat mij betreft. Maar we hebben dus een nieuwe tv, moest dé tv zijn van het jaar, maar uiteindelijk is het crap kwaliteit. Hij wou laten zien wat voor beeld het gaf, en blijkbaar moet dat met zulke muziek. :expressionless: en als ik ergens niet op zit te wachten na een rot dag is die bonk muziek.

Haha inderdaad. Dus je deelt de omtrek van je middel door de omtrek van je heupen. Als je middel in verhouding groot is ten opzichte van je heupen heb je een verhoogd risico op hart en vaatziekten. Het gaat inderdaad om het vet rond de organen wat als schadelijk wordt beschouwd. Dus wat @anon69373215 ook al zei appelfiguur loopt meer risico dan een peerfiguur.

3 likes

Ramen lappen terwijl de zon erop staat. Slecht idee was dit.

3 likes

Je bent ook veel te laat! Dat hoort om half acht uiterlijk gebeurd te zijn :wink:

1 like

Misschien is dat het probleem dan. Toen was ik nog aan wandelen met hond.

1 like

Half serieus hoor, moest denken aan die typische ijverige huisvrouwen die zoiets first thing doen. Maar is bij ramen zemen mss ook gewoon handig.

(Savonds laat is dat minder, heb t getest)

8 likes

Ja dat denken ze wel

4 likes

Nou, bij mij is het eerder uitstel gedrag maar moest echt vanmorgen door planning

4 likes

Ik ga morgen op vakantie en iedereen vraagt of ik al heb ingepakt en ik krijg daar stress van ook al weet ik dat ik het vanavond gewoon even in een uurtje fix :sweat_smile:

19 likes

Vind ik ook veel makkelijker, kan ik ten minste alles in één keer inpakken zonder na te hoeven denken wat ik nog moet gebruiken en later pas kan pakken.

5 likes