Waar erger je je aan? #16

Mijn buren hebben een drone.
Het is echt een verschrikkelijk geluid en zoi het liefste dat ding uit de lucht meppen.
Hopelijk crashen ze hem snel.

5 likes

Is dit een haiku?

58 likes

En dat mag wel bij jou in de buurt? https://map.godrone.nl/

3 likes

Sowieso niet want ik woon in de omgeving van Schiphol. Vliegtuigen willen hier nog wel eens recht over vliegen.

Ik dacht dat de cheese bites permanent terug waren bij de McDonald’s maar ze zijn alweer weg! Ik wil gewoon een kleine hartige snack die vega is kunnen bestellen daar en niet gelijk zoiets groots als een hamburger :sob:

4 likes

De burgerking heeft ook cheese bite dingen. Betere dan die mini kaassoufles.

6 likes

Dat werkt ook niet helaas
heb ik ook al geprobeerd. Hij blijft dan volhouden dat de letters van de postcode die bij mijn huisnummer horen XX is ipv XZ. Maar dat klopt dus niet want dat is de overkant van straat

3 likes

Buiten dat het irritant is, met 1 letter anders komen ze toch ook wel aan?

4 likes

Ah, helaas!

1 like

Cute and fat :heart_eyes: maar ontzettend ongezond natuurlijk

14 likes

Echt? Ik dacht dat het dan juist biet afgeleverd werd omdat de postcode niet klopt?

Ik ben geen postbezorger, maar ik denk als de postcode in zoverre klopt dat de bezorger in je straat staat, dat het dan wel goed komt met het vinden van het huisnummer. Als het een postcode helemaal ergens anders is dan komt het natuurlijk in een verkeerd busje terecht en dan komt het niet zomaar goed denk ik.

2 likes

Ik baal dat er bij mij in de buurt geen Subway meer is. Kan niet meer spontaan een keer een broodje halen :slightly_frowning_face:

3 likes

@Rozevarken oh wauw dat wist ik niet, dacht echt dat het retour zou gaan of op de stapel onbezorgbare pakketjes zou belanden ivm niet matchende postcode. Nou dan ga ik toch maar bestellen. Dankjewel allebei!

1 like

Mensen die ik ken zijn bij Boos omdat ze hun medewerkers bedriegen. Wtf haha.

Aan mezelf dat ik een stuk lekkere kaas ben vergeten in de trein. Mocht er toevallig nu iemand in de trein van Amsterdam naar Enkhuizen zitten, in een zilveren koelkasttasje zit een blok roquefort!

10 likes

@anon62860942 Omg had je dat achter ze gezocht? Hahaha

@Plantengekkie sorry er ging iets mis met het reageren. Maar wat balen :sob:

1 like

achter wie???

2 likes

Huh ik reageer op de verkeerde :joy:

Kreeg een reminder van FB dat ik mijn scriptie 10 jaar (!) geleden heb ingeleverd. Noem me dan maar gelijk een oude loser.

4 likes