Joh ik moet vaak de dag zelf nog wasjes draaien en dat komt ook altijd goed, haha
Ik was thuis aan het werk en mijn laptop viel bijna uit dus wil ik hem aan de oplader leggen, past die oplader opeens niet meer? Dus nu kan ik niet verder en heb ik al weekend omdat mijn laptop uitviel en moet die uren natuurlijk op een ander moment inhalen
Ben je een verloopstukje kwijt? Of hoe kan het dat het niet meer past?
Was diie situatie om 0530 in de ochtend?
Ik wil sneakers bestellen bij courir want daar zijn ze gewoon voor 50% in de sale. Maar die stomme site zegt dat mijn huisnummer niet matcht met de postcode. Alsof ik zelf niet weet waar ik woon
Geeen idee, het lijkt een beetje alsof er iets verbogen is aan het verloopstukje en denk dat het daarom niet meer past zo raar want heb er niks bijzonders mee gedaan. Volgende week maar langs de IT desk op werk
Deze snap ik niet? Het was na een lange dag werken, als ik het goed heb werkt @Steady in een winkel dus dat zou dan 's avonds zijn lijkt me?
Inderdaad, ben opticien en werk de hele donderdag + koopavond. En uiteraard was het echt een dag waar alles niet liep zoals het eigenlijk moest. Dus was wel toe aan even een rustig moment.
Mezelf, omdat ik zowel onder- als overprikkeld ben en dat al een paar dagen bij vlagen. De afgelopen paar dagen ook al zoveel huilbuien gehad (deels door hormonen overigens) en ik wil ook al een paar dagen een knuffel van 1 specifiek persoon (maar dat kan nu even niet) En ik moet echt verder met het redigeren van mijn boek zodat ik hem weer in kan leveren, maar alle afleiding is veel leuker dan redigeren en dat schiet dus ook niet op.
Ik heb dat ook een keer gehad bij een andere webshop, dat ging fout door automatisch invullen van gegevens. Bij mij hielp het door alle gegevens zelf in te typen zonder automatisch invullen. Misschien dat dat jou ook kan helpen.
Ik dacht ik neem een latere trein want dan reis ik gratis met weekendvrij abo en buiten de spits dus rustiger, maar nee hoor!! Nu moet ik staan in een benauwde trein en ik voel me duizelig
Mijn buren hebben een drone.
Het is echt een verschrikkelijk geluid en zoi het liefste dat ding uit de lucht meppen.
Hopelijk crashen ze hem snel.
Is dit een haiku?
Sowieso niet want ik woon in de omgeving van Schiphol. Vliegtuigen willen hier nog wel eens recht over vliegen.
Ik dacht dat de cheese bites permanent terug waren bij de McDonaldâs maar ze zijn alweer weg! Ik wil gewoon een kleine hartige snack die vega is kunnen bestellen daar en niet gelijk zoiets groots als een hamburger
De burgerking heeft ook cheese bite dingen. Betere dan die mini kaassoufles.
Dat werkt ook niet helaasâŠheb ik ook al geprobeerd. Hij blijft dan volhouden dat de letters van de postcode die bij mijn huisnummer horen XX is ipv XZ. Maar dat klopt dus niet want dat is de overkant van straat
Buiten dat het irritant is, met 1 letter anders komen ze toch ook wel aan?
Ah, helaas!