Waar erger je je aan? #16

Cute and fat :heart_eyes: maar ontzettend ongezond natuurlijk

14 likes

Echt? Ik dacht dat het dan juist biet afgeleverd werd omdat de postcode niet klopt?

Ik ben geen postbezorger, maar ik denk als de postcode in zoverre klopt dat de bezorger in je straat staat, dat het dan wel goed komt met het vinden van het huisnummer. Als het een postcode helemaal ergens anders is dan komt het natuurlijk in een verkeerd busje terecht en dan komt het niet zomaar goed denk ik.

2 likes

Wordt gewoon bezorgd! Het gebeurt zeer regelmatig en de postbezorgers kijken eerder naar de straat en huisnummer. Kan alleen zijn dat het een paar dagen langer duurt omdat de machine de combi niet kent dus dat ie dan handmatig door de sortering gaat.

3 likes

Ik baal dat er bij mij in de buurt geen Subway meer is. Kan niet meer spontaan een keer een broodje halen :slightly_frowning_face:

3 likes

@Rozevarken oh wauw dat wist ik niet, dacht echt dat het retour zou gaan of op de stapel onbezorgbare pakketjes zou belanden ivm niet matchende postcode. Nou dan ga ik toch maar bestellen. Dankjewel allebei!

1 like

Mensen die ik ken zijn bij Boos omdat ze hun medewerkers bedriegen. Wtf haha.

Aan mezelf dat ik een stuk lekkere kaas ben vergeten in de trein. Mocht er toevallig nu iemand in de trein van Amsterdam naar Enkhuizen zitten, in een zilveren koelkasttasje zit een blok roquefort!

10 likes

@anon62860942 Omg had je dat achter ze gezocht? Hahaha

@Plantengekkie sorry er ging iets mis met het reageren. Maar wat balen :sob:

1 like

achter wie???

2 likes

Huh ik reageer op de verkeerde :joy:

Kreeg een reminder van FB dat ik mijn scriptie 10 jaar (!) geleden heb ingeleverd. Noem me dan maar gelijk een oude loser.

4 likes

Aan mezelf, ik had niet opgelet en toen was het ineens al zo laat dat de normale trein niet meer reed. Dus nu ben ik al een uur onderweg en ik moet er nog anderhalf pfff :cry:

Terwijl ik al de hele dag een beetje ziek zwak en misselijk ben en ik met mezelf had afgesproken het niet te laat te maken

En achter mij zit er een of andere jongen in super hinderlijk Dunglish een heel college over improvisatie muziektheater te houden inclusief voorbeelden :confused:

Echt ik wil gewoon uit deze kuttrein verdwijnselen en in mijn huis weer verschijnselen

8 likes

JA! Dit 100% :sob:

2 likes

Nee echt totaal niet. Zij lijkt ook wel aardig te zijn, maar haar man/ex bedreigd de boel bij elkaar en heeft overal schulden. Volgens mij hebben mensen hier ook slechte ervaringen met ze. Heel weird.

2 likes

Ja. :smiling_face_with_tear: Het was echt een enorme loser. Ga gewoon werken.

3 likes

Hahahah ja, hij kon zelfs niet liegen. Wat een sukkel.

4 likes

Ben ik weer met een treinergernis hoor

Er zit een kind van een jaar of 3 tegenover me in de trein en ze is heel druk, de hele tijd aan het gillen. En ze heeft me al een paar keer geschopt. Ouders zeggen niks. Maar net zette ze haar voet op mijn been om op de stoel te klimmen? Echt wtf. De ouders zagen het niet maar een ander meisje wel en die keek ook zo van huh. Ik hou van kinderen maar dit is echt een schijtirritant kind zeg.

6 likes

Ik zou er iets van zeggen hoor. Dat zou je tegen een kind van 11 of een volwassene ook doen. En ik zou t gewoon rustig en kalm tegen dat kind zeggen. En dan kijken hoe kind en ouder reageren. Kom op je bent geen speeltoestel.

Ik heb zelf een peuter van 3 en zou dit echt niet tolereren.

Ik haat het ook enorm als kinderen in het vliegtuig in je rug schoppen en ouders niks zeggen. Vind ik net zoiets.

10 likes

Dat mn buren en hun familie t normaal vinden om tegen de hond/kinderen te schreeuwen
Echt doe eens normaal.

1 like