Waar erger je je aan? #16

My crazy toxic ass die diep van binnen boos wilt doen tegen mijn vriend maar de reden slaat gewoon nergens op. Doe gewoon normaal. Misschien dat ik gewoon even naar bed ga.

Ik ga tegenwoordig gelijk weg als er iets gebeurt waar ik mij aan irriteer. Heeft echt mijn leven verbeterd. Maar ben ook weleens slechter terechtgekomen, moet ik zeggen.

5 likes

Ik krijg zo vaak kledingstukken vanuit een webshop die gewoon echt vies zijn. Waar gewoon vlekken op zitten enzo. Ik vraag me altijd af of anderen dit ook hebben. Vind het echt zo stom als je je op een kledingstuk verheugt en het dan goor aankomt. Ik heb heel erg smetvrees en kan daar dan echt even van de leg door zijn. Plus ik mag het weer gaan retourneren…

Ja had ik eigenlijk wel moeten doe maar ik koos ervoor om me van binnen op te vreten. Had er ff geen zin in haha dus kies ik dan helemaal zelf voor.

2 likes

Ja heel af en toe. Kleding die ruikt naar parfum / deo / rook / lichaamsgeur, en laatst een shirt waar vetvlekken op zaten.

Kan me sowieso ergeren aan mensen die zien dat je met iets aan het worstelen bent en dan niet ff aanbieden om te helpen maar wel lekker toekijken

11 likes

Ik snap gewoon niet hoe dat kan? Gaan mensen er dan een hele dag in lopen en eten enzo (en morsen blijkbaar) om het dan vervolgens toch terug te sturen? En waarom neemt zon webshop dat aan als retour om het vervolgens in zon staat door te verkopen? Zoveel vragen :thinking:

2 likes

Ik heb geen spa rood in huis maar ik wil het wel heel graag. Twijfel om in mn halve pyjama naar een shoarma zaak te lopen. Of bestel ik er 6 en laat zr bezorgen

4 likes

Dat laatste.

2 likes

Ja! Hoefde er maar 3 te bestellen dus de keuze was snel gemaakt 🫶🏻

5 likes

Dat bij koffietentjes altijd van die lekkere dingen in de vitrine staan waardoor ik daar zin in krijg en het bestel, en dat je dan afrekent en een plak simpele citroen maanzaad cake al 4 euro blijkt. Echt wat een afzetterij. En ik erger me er vooral aan dat ik er telkens weer in trap. De prijs staat er ook nooit bij en ook niet op het menu, dan staat er iets van ‘wisselend gebak vanaf x euro’.

Vandaag 16 euro afgerekend voor twee koffie en twee plakken cake :money_mouth_face: en de cake was nog droog ook.

2 likes

Er zit in de trein een paar stoelen achter me iemand haar nagels te veilen :nauseated_face:

1 like

Wat is het hoogste bod?

79 likes

Hahah, oeps. Vijlen.

1 like

Een kleine ergernis maar een vriend slaapt hier 3 nachten. Ik zei gisteren van oh als je wil mag je wel naar de AH lopen en koop maar wat je wilt en dan betaal ik wel, want weetikhet wat hij allemaal wil eten. Ik vroeg alleen of hij brood kon meenemen. Maar dat brood is dus 1 doormidden geknakt stokbrood. Ja stokbrood is ook brood maar ik wil graag een tosti nu :joy:

6 likes

Aan een goede vriend met wie ik had afgesproken die de afgesproken tijd niet haalt, terwijl ik me altijd druk maak en mijn best doe om het wel te halen. Doe ik dus ook niet meer. :triumph:

2 likes

motoren!!! en vooral dat idee van stoerheid en vrijheid wat mensen er nog steeds aan hangen

mogen wat mij betreft meteen verboden worden

3 likes

Stationair draaiende auto’s of motoren. Ik raak daar echt hels van

17 likes

Ik heb het idee dat je het met het warme weer ook vaker ziet. Zo zonde :pensive:

Dat er geen stopcontact in mijn badkamer zit. Lekker handig met föhnen.