Nee, ik vind dat het je goed recht is om er geld voor te vragen. Waarom niet. Maar die ander heeft net zo goed het recht om af te dingen of er vanaf te zien als de prijs niet naar wens is. Niemand is hier de slechte persoon naar mijn mening.
Ik heb het ook niet specifiek over een forumer maar meer de hele discussie die is ontstaan. Ik vind het wel gaar dat ik nu ook vragen krijg of ik het dan wel gratis zou doen en de opmerkingen over winst maken.
Denk dat het meeste wel gezegd is nu overigens!
En als de nieuwe bewoner jouw vloer of raambekleding nou lelijk vindt en er wat anders wil leggen/hangen? Lekker dubbel betalen lol nee dank je.
Nee helemaal eens. Je wordt ook niet gedwongen het over te nemen. Maar een prijs ervoor vragen vind ik heel normaal, en als ze daar niet mee akkoord gaan dan vind ik het ook normaal om het dan mee te nemen en door te verkopen.
Ik ben nu wel heel benieuwd hoeveel je hebt gevraagd
Ik heb 50 euro betaald voor gordijnen, luxaflex en de router (??) waar de persoon voor mij 90 euro voor had betaald. Echt spijt dat ik akkoord ben gegaan. Ik heb zelf geen overnamekosten gevraagd aan degene die in mijn woning kwam (ik liet oa een wasmachine staan van 20 jaar oud, weet zeker dat anderen daar geld voor hadden gevraagd).
Of misschien vindt die persoon de vloer spuuglelijk. Ik heb ook een specifieke smaak wat betreft vloeren dus ik snap dat best.
Oh dat mag je best weten hoor! Ik had 150 voor alles gevraagd maar was nog gezakt naar 100 euro. Lag er nog geen drie jaar.
Het was ook geen laminaat maar wat duurder pvc.
Klinkt wel als een redelijke prijs
Vind dat geen rare vraagprijs. Voor 150 euro leg je geen nieuwe vloer ook.
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand zān vloer meeverhuisd heeft eigenlijk! Maar wel vrijwel standaard bij iedere nieuwe woning een nieuwe vloer (moeten) aanschaffen. Of je moet inderdaad een afspraak met de vorige bewoners gemaakt (kunnen) hebben, maar anders moet je de woning helemaal leeg opleveren, dus ook de vloer eruit. Vaak dus ƩƩn van de grootste kostenposten bij een verhuizing. En allesbehalve duurzaam.
Oh nee ik had er zelf ook geld voor gevraagd en gebaald als ze het niet zouden willen/het te duur vonden, maar ik vroeg me gewoon af of het dan anders zou voelen als de woningbouw zei dat je het mocht laten liggen. Was verder geen judgement ofzo.
Zou alsnog zuur voelen maar wel anders omdat je niet kan overleggen. Hij heeft trouwens het besloten het te nemen. Krijg er echt veel minder voor dan mijn vraagprijs maar vind eruit halen zonde maar ook zonde van mijn tijd.
Ik irriteer me dat ik dit dilemma niet opgelost krijg. Ik weet het gewoon echt niet. Zucht
4 misschien?
Stapjes van - 3 - 2 -1
Ja, zou een optie kunnen zijn⦠maar vind het niet logisch omdat je dat niet kunt bevestigen/ontkrachten. Het zou op die manier ook 4 kunnen zijn, want dan heb je een cirkel met 2, 3, 4 en 5. Maar dan dus hetzelfde probleem dat je het niet zeker weet. En de app kennende, moet je het zeker kunnen weten.
Lekker de prestatiecultuur verheerlijkenā¦
Ik erger me aan mijn eigen brein wat steeds flarden van een, mijns inziens, matig sollicitatiegesprek van donderdag afspeelt terwijl ik pas op zān vroegst woensdag iets kan horen.
Misschien is het wiskundige toepassing
Begint in cirkel, vierkant is *2, driehoek is +5
Bij de eerste: 5 *2 + 5 = 15
Tweede: 2+5 =7
Derde: 3 *2 =6 *2 = 12
je begint vanaf de cirkel dus de vierde heeft dan als uitkomst 15 en dan is de cirkel 0? 0+5 =5 *2 = 10 +5 = 15
Je reageerde op iemand anders dat je het zeker moet weten haha en dat weet ik niet maar goed wat is wel zeker in de wereld
Ik vind het normaal dat je je eraan ergert en ik vind het ook een normale vraag aan een nieuwe huurder. Ik heb ook een keer gedoe gehad hierover met de huurder die er na mij in kwam. Ik vroeg wat geld voor de vloer en hij vond dat maar raar want die vloer zou toch naar de stort gaan. En hij had eerder in dat gebouw gewoond en toen had hij ook zijn vloer laten liggen. Nouja dat kan allemaal en dat was zijn ervaring. Mijn ervaring was juist toen ik die woning kreeg dat de huurster ook geld vroeg voor de vloer. Alleen door een miscommunicatie had ze de vloer er toen al uitgehaald. Ik had ook niet de goedkoopste vloer van de bouwmarkt / ikea erin gelegd dus het was best wel een kwaliteit. Dus het is maar net wat je gewend bent uit eerdere ervaringen en wat je normaal vindt. Hij redeneerde vanuit zijn kader ik vanuit het mijne.
Heb toen alles eruit gehaald en die vloer ga ik binnenkort aan iemand anders geven om her te gebruiken.