Eindelijk een vrije maandag, belt de collega van mijn vriend me wakker om te vragen waar mijn vriend blijft. Die had zich verslapen. Ik snap de bezorgdheid van zijn collega en de reden ook waarom hij belt. De ergernis is in de trant van: kan ik een keer uitslapen, wordt ik wakker gebeld. Ben ook klaarwakker nu.
Ja dit is ‘m denk ik! Hier was ik naar op zoek, thanks! Ik bedoel met ‘zeker weten’ misschien meer dat je een manier hebt die je kunt reproduceren en kunt zien of het klopt.
Alleen deze klopt zo niet denk ik? Oh hahah, nu ik je quote zie ik dat je het goed getypt hebt. Blijkbaar wordt het aangepast naar 52 maar tis dan idd 5 x 2 + 5
Edit, met antwoord:
Maar dit is alleen bij huurwoningen toch?
Het is overal zo verschillend. Een vriend van mij huurt in Londen, en daar leveren ze het vaak deels gestoffeerd en al.
Aw yes voel me helemaal slim nu
Ik ga over 2 weken op festivalvakantie en precies op dag 1 moet ik ongesteld worden, dus ik wil bij de huisarts pillen aanvragen waarmee je je menstruatie kunt uitstellen. Woensdag eerst gebeld, nou prima ik kon het donderdag gelijk ophalen. Donderdag bij apotheek bleek het er niet te zijn, vonden ze gek maar email doorgegeven en zou horen als het er wel was. Vrijdag mail gekregen dat die pillen maandenlang niet leverbaar zijn, landelijk. Ik weer bellen want er werd geen alternatief voorgesteld, niks. Zouden gaan overleggen met huisarts, moest vandaag maar terugbellen. Net weer gebeld en gehoord dat de huisarts nog wel wat vragen erover heeft dus de beste man gaat mij zelf bellen, morgen. Manmanman wat een gedoe Hoop echt dat er een alternatief is, anders ben ik letterlijk dat hele festival (8 dagen) lang zwaar ongesteld.
Oh wat irritant! Is dat ook niet medicatie die je eisprong moet voorkomen dus wat je vóór je eisprong moet gaan slikken? Of is dat tegenwoordig niet meer per se zo?
Wij hebben boven de rolluikbakken van de ramen op de bovenverdieping van die anti vogel pinnen.
Guess who er nu een nest hebben gebouwd ACHTER die dingen
2 mega schattige verliefde duifjes…
De niet leverbare die ik eerst zou krijgen niet (noresthisteron), daarmee begin je 2 tot 3 dagen voor menstruatie en moet je 2 tot 3 pillen per dag slikken. Nu krijg ik als het goed is lynestrenol en daar moet je 2 weken van tevoren mee beginnen, 1 pil per dag (of tot 3 dagen van tevoren beginnen maar dan 3x per dag pil nemen). Nouja ik hoop maar dat die tweede wel leverbaar is!
Ja is idd al een hele tijd niet leverbaar. Ik word echt gek en verdrietig dat er zoveel medicatie niet leverbaar is. Dit is zo slecht voor de zorg. Bij zoveel mensen moet je op zoek naar een alternatief.
Je kan de natuur niet tegenhouden
Buren van mijn ouders hebben ooit de planken van hun kant erafgehaald omdat de nieuwe bewoner niet wilde betalen. Leuk zo’n doorkijk-schutting
Dat ik niet hoefde te koken vandaag omdat ik al eten had gemaakt, maar omdat ik nog HelloFresh maaltijden heb en die nog maar 2 dagen goed blijven moet ik alsnog gaan koken
Mijn theorie is het rondje. Want als je overal het aantal hoeken bij elkaar optelt en dan deelt door 2 heeft het zwarte figuur dat aantal hoeken
Dus
4+3+5=12/2=6
3+4+3=10/2=5
6+6+4+4=20/2=10
3+?+5=4 om hier 4 te krijgen moet het vraagteken 0 zijn dus een cirkel
Ps wil nu wel graag weten of het klopt
Ik ben echt te dom voor deze puzzels
Ik had precies dezelfde redenatie en het klopte!
Het enige gevoel wat ik ervan krijg is dat ik mijn diploma écht bij een pakje boter heb gekregen
Dit dacht ik zelf eerst ook Dacht al huh maar dat is juist precies wat ik wil