Waar erger je je aan? #16

Oooh inderdaad, gisteren bij Coldplay geweest en het duurde gewoon echt heel lang voordat we de parkeergarage uit konden, geen probleem, is te verwachten, maar dat mensen dan gewoon allemaal hun auto laten draaien snap ik echt niet!

3 likes

Huh zou jij dan je auto helemaal uitzetten terwijl je erin zit?

1 like

Heb ik wel gedaan idd, maar we stonden dan ook echt helemaal stil in een parkeergarage voor ongeveer een uur :tired_face:

4 likes

Ik kom gewoon niet in slaap, al weken niet. De hele avond moe, probeer je schermtijd te minderen, yoga, hobby, thee waar valeriaan in zit, niet meer eten paar uur voor het slapen, lofi. Nog steeds geen slaap hoor!
:triumph:

6 likes

Misschien helpt het om even uit bed te gaan en iets te gaan doen tot je echt moe bent? Of ff lezen? Ik heb zelf soms ook dat ik niet in slaap kom door gedachtes etc en steeds denk kut mijn wekker gaat al bijna

Dat heb ik helaas ook al geprobeerd. Uiteindelijk twee koppen thee + Crime junkie luisteren heeft geholpen :pensive: nu met minder dan 5 uur slaap naar werk :grin:

1 like

Niet onzinnig, ik vind dit bot gedrag van je passagier.

63 likes

Ooh ik snap deze ergernis zo goed! Mijn man doet dit altijd, moet ik de motor nog afzetten en hij springt echt een soort van die auto uit en vraagt vervolgens aan mij waarom het zo lang duurt voor ik uitstap. Vraag dan ook altijd waarom hij zo een haast heeft en dan staat ie beetje stom te kijken.

4 likes

Is aso. Zou logisch zijn als je samen oploopt. Anders neemt ze maar een taxi.

13 likes

Ik wil een tonijnpastasalade maken maar nu heb ik de rode ui vergeten en dat moet er echt in meeeh. Laat ik die vriend van mij maar weer naar de supermarkt laten gaan want die zit toch alleen maar in de tuin te smoken en helpt echt 0. Ja hoeft ook niet maar ik voel me bijna zn dienstmeid inmiddels.

4 likes

Terecht hoor dat je hem naar de winkel stuurt

5 likes

Er komt zo iemand van de woningbouw langs om naar de ventilatiesystemen te kijken en vind dat toch irritant want ik weet niet wanneer precies hij komt en ik wil gewoon lekker in bed liggen op m’n vrije middag :upside_down_face:

4 likes

Dat een driekwarts broek bij mij staat alsof ik hoog water heb.
Korte pootjes problemen hier :joy:

1 like

Welke magnesium neem jij hiervoor? Ik lees online dat er verschillende vormen van magnesium zijn

2 likes

Dat je nagels niet allemaal even snel groeien en ze dus niet allemaal van dezelfde lengte blijven als ze langer worden. Heel irritant!!!

13 likes

Deze kan wel invloed op je darmen hebben. Heb t heel lang geslikt maar merkte wel invloed ervan. Ik gebruik nu de fancy eigen merk van etos met verschillende er in en vind die wel fijner.

Pff mn man en ik hadden afgesproken dat we in de zomer een weekje vrij zouden nemen samen, niet op vakantie zouden gaan en dan later in het jaar zouden we nog 2 weken doen en dan wel op vakantie. Nu wil mn man ineens wel weg in die ene week en dan is is verbaasd dat er niet veel meer beschikbaar is en dat was er nog is, is niet te betalen. Maar een week thuis blijven is ineens geen optie meer, want hij moet er echt even uit. (sidenote, 3 weken later gaat ie met vrienden een midweek weg, is dit jaar al meerdere weekenden weg geweest, maar hij moet echt even eruit)

3 likes

Dat er een dief in mijn moestuin mijn 2 volle bessenstruiken volledig heeft geplunderd :sob:. Er zat een net om dus vogels kunnen het niet zijn geweest. Echt werkelijk geen bes meer te bekennen. Tssssk

4 likes

Ze hebben er bij de kruidvat eentje die ‘slaap’ heet. Sinds ik die gebruik slaap ik wel beter

2 likes

Ja! Ik had een keer een etosmedewerker die helemaal losging over die biglycinaat, maar dat is wel een stuk duurder. Vind deze ook fijn.

Die van mij is nu een week op en lig al paar dagen snachts wakker en vraag me echt af of t hier aan ligt. Toch maar even naar de etos weer.