Neem niet zomaar elke magnesium want er is er een die laxerend werkt hahaha. Even uitzoeken welke bij je past.
Jeroen niet doen!
Is er iets gênanters dan als je kind tegen elke random man/jongen ‘papa!!!’ zegt.
De mijne zegt tegen elke onbekende vrouw oma. Is ook niet iedereen blij mee .
Aan mezelf. Ik had op een website een accessoire voor de babykamer gezien, en in de reviews stond dat een bepaalde verfkleur er perfect bij paste. Ding besteld, verfkleur gekocht en op de muur gezet (door m’n vriend), maar toen ik de muur zag dacht ik al hm wat is het oranje. Nu blijkt dat ik het hele zooitje in net een andere kleurtint besteld heb (en dus geverfd is). Mijn vriend over de zeik op mij (snap ik goed want hij had een mooie verfkleur op het oog en ik heb dit lopen veto’en en hij heeft vet veel werk in dat verven gestoken) en zelf heb ik nu al de hoop op een mooie babykamer volledig opgegeven (hallo hormonen). Wat een kutzooi.
Die ga ik onthouden hahaha
Vroeger had ik nooit problemen met oplaadkabels en sinds mijn vriend hier woont moeten we de ene na de andere kopen. Denk dat ik hem maar terugstuur
Wakker worden met een verstopte neus en knallende hoofdpijn. Nu weet ik dat de paracetamol op is in huis, gelukkig vond ik nog wat in mijn tas.
Beleefd zijn. Ik haat het dat je in sommige settings uit beleefdheid dingen moet vragen. Terwijl die dingen die ze me vertellen geen ene moer interesseren. Vind het echt zonde van mn energie om te praten over de saaie vakantie van mn manager.
Andersom vind ik het ook mega irritant om iedereen die er naar vraagt over mijn vakantie te vertellen. Veel verder dan ja leuk ik wil weer terug kom ik dan ook niet.
Jaa vind ik ook irri hahah.
O ja dit deed mijn zoon ook. Toen heb ik gezegd dat niet alle oudere vrouwen oma zijn en hij het beter niet kon zeggen omdat ze dat misschien niet leuk vinden. Later zei hij al vingerwijzend ‘oude mevrouw’ tegen alle 50+ ers🤦♀️
Mijn werk. Dat ze me gevraagd hebben voor een extra wijk/dienst, ik bezwaar heb gemaakt en de wijk nu nog op mijn rooster staat. En degene met wie ik gesproken heb over het bezwaar, is niet te bereiken. Nu moet ik wachten tot hij belt.
Ik had een collega die een keer van elke dag van de ochtend tot de avond verslag ging doen van wat ze hadden gedaan op vakantie
Mn buik borrelt altijd veel als ik ongesteld ben, gelukkig vooral 's nachts maar als ik dat overdag ook heb vind ik dat soms zo genant maarja er valt ook weinig tegen te doen.
Ik heb daar ook echt geen interesse in. Gaat vaak ook gepaard met 1000 van dezelfde saaie foto’s die je moet bekijken.
Aan dat ik alleen een huis kan huren kleiner en duurder dan ik nu heb.
Aan al die domme Ikea/action diys waar mensen twee kommen op elkaar lijmen en dan een nieuwe vaas/tafel/accessoire hebben. Nee! Ik zie twee kommen op elkaar en het ziet er stom uit!
Sommige IKEA hacks vind ik leuk om te zien maar dan kosten die materialen tering veel geld. Ik denk dat het dan goedkoper is om gewoon een duurder meubel te kopen maar goed. Is waarschijnlijk ook gewoon mensen hun hobby om creatief bezig te zijn.
Ik heb dit ook, en dan wordt er gevraagd heb je honger NEE IK HEB GEWOON PIJN
Ik haat het als kinderen in regenlaarzen rondlopen. Waarom trek je niet gewoon slippers aan kind.