Waar erger je je aan? #16

Ik had thuis geen brood meer dus ik denk ik haal in de pauze wel even een broodje ergens. Alleen is de Bufkes blijkbaar dicht want vakantie, bij Bakker Bart stond een rij met zeker 25 mensen tot buiten en dan kon ik nog geeneens zien wat er binnen stond, bij de Albert Heijn is markt dus daar kon ik niet eens mijn auto kwijt, de Jumbo had geen verse afbakbroodjes meer die moesten nog gebakken worden maar het gaat daar zo traag dat ik daar ook niet op kan wachten.

Duuuus nu zit ik maar bij een frituur 2 dorpen verderop aangezien die in de buurt ook allemaal nog dicht waren of vakantie hadden :expressionless:

8 likes

Je kan toch drinken in flesjes bestellen? Of is dat niet meer?

Hahah ja maar mensen kunnen ook gewoon niet nadenken. Iets niet geven of zelf iets verzinnen, levert zoveel errors op. Bij KCF: 3 kipstukken. Dat hebben we niet mevrouw. Que? Bleek het dat ze alleen nog maar los verkochten of per 6 ofzo. ZEG DAT DAN of sla 3x 1 kipstuk aan. Of als je heet water bestelt ergens. Error XL. Want staat niet in de computer. Thee zonder de thee dan graag. Bitch please. (En dan alsnog met de theedoos naar tafel komen) :dotted_line_face:

6 likes

Nou over mc donalds gesproken, ik vind het echt jammer dat je hier niet extra mag betalen voor extra toppings op je mc flurry (in het buitenland kan dit wel). Heb later maar 2 ijsjes besteld waarvan 1 “zonder ijs” :crazy_face:

8 likes

Je hebt die ook gewoon in zo’n pakje met alleen die. Bij de plus

1 like

Ja die kleine kaassnackjes, waarom doen ze die er niet in?

3 likes

Ja vind ik ook echt heel stom. Doe gewoon die mc plant erin of vega kipnuggets

1 like

Dat dingen kopen mijn copingsmechanisme is oeps :sob: zoveel geld gespend afgelopen week is echt niet ok

12 likes

Shoplog aub

1 like

Ik zou dan een mc flurry zonder toppings bestellen en thuis zelf er dingen in doen.

3 likes

Hahaha de definitie van leedvermaak :joy:

1 like

Is goed zal even alles op een rijtje zetten :joy:

1 like

Ik vind de barbie hype leuk en sommige merken hebben echt een leuke collectie. Maar bij sommige merken zie je echt dat ze ook maar mee doen en ff snel iets ontwerpen. Van die simpele shirts met de text barbie erop. Doe dan niet mee.

12 likes

Ja ik heb inmiddels wel thuis een pot caramel saus staan zodat ik iig de mc flurry kan maken zoals die bedoeld is

4 likes

Ik vind het super irritant dat ik ‘ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het kan’ de laatste tijd overal tegenkom. Erger me er inmiddels dood aan

25 likes

En het is NIET van Pippi Langkous!!!

41 likes

Die verkopen ze niet meer sinds een maand ofzo :sob:

3 likes

Op twitter heb ik hetzelfde. Echt de meeste homofobe, racistische of antisemitische shit en dan vinden ze niets tegen de richtlijnen.

5 likes

Sinds Elon is Twitter ook een platform voor extreem rechts geworden. :frowning:

Alle sociale media beginnen echt af te takelen zeg.

1 like

Dat ik weer eens iets onmogelijks zoek. Al heel veel winkels bij langs geweest maar nergens is een mini navulbaar adressenboek te koop. En ik ben nergens navulverpakkingen tegen gekomen.

3 likes