Waar erger je je aan? #16

Dat in dit pak ijs maar 2 van die ijsjes rechtsboven zitten. Want dat zijn eigenlijk de enige ijsjes hieruit die ik echt lekker vind maar vgm kan je ze niet los kopen?? Want dit ijsje is wel echt anders dan die gewone “stoplicht” ijsjes

2 likes

Mega spinnen. Echt waarom?? Dat er spinnen bestaan, oké. Maar waarom moeten ze zó overdreven groot zijn? Heb net 45 minuten een workout gedaan. Mijn beloning toen ik het raam open wilde doen: zo’n dikke huisspin zo groot als een kinderhand. Je woont in Nederland, doe even normaal zeg! :cry: :cry:

Ik was zo slim om bij het snijden van een peper handschoentjes aan te doen, zodat ik niet daarna nog uren met branende vingers zit. Ga ik net bij het afwassen met mijn hand langs de snijplank :sob:

1 like

Ik haat het ook, maar het is me de woedeaanval niet waard om er een probleem van te maken.

5 likes

Haha mijn neefje is dus helemaal gek van motorrijden, en zijn laarzen zien er een heel beetje uit als zijn vader zijn motorschoenen/laarzen dus wilt die dingen alleen maar aan want dan is hij ook een echt motorrijder op zijn loopfietsje.

5 likes

Ik ga voor het eerst in jaren met de bus naar mn werk, maar het is vakantiedienstregeling dus de tijden zijn ruk en de snelbus rijdt niet, de brug is afgesloten (de komende maand) dus de bus rijdt om en het kost me meer dan met de auto (oke dat krijg ik wel vergoed - mijn parkeerkosten niet dus daarom wilde ik met het ov). Niet echt motiverend.

Ik zit in een facebookgroep over een bepaalde vakantiebestemming, maar mensen doen daar zó dramatisch over hun vakantie. Dan gaat er iets heel kleins mis (als in: sleutel van de hotelkamer kwijt waar je heel makkelijk een vervanger voor kunt krijgen) en is hun hart gebroken of hun hele vakantie verpest. En iedereen gaat daar ook nog in mee door te zeggen hoe rot het is. Ben zo geneigd om de zure trut uit te hangen daar.

Edit: letterlijk 5 minuten later lees ik een post dat iemands vlucht 6 uur verzet is. “How do I tell my children? Their hearts will be broken”. Teeeering.

13 likes

Jezus, waar ga je heen? Overreacting island?

42 likes

Nou daar zit ze al

2 likes

Ik wil hier in.

1 like

Aan de immense vragenlijst die je moet invullen voor een overlijdensrisicoverzekering. Echt bizar welke dingen er gevraagd worden. Heb de neiging om in te vullen dat ik nooit ergens last van heb gehad maar dat is verre van reeel als je de waslijst bekijkt.

8 likes

Herkenbaar. Vooral die vragen om concrete data. Weet ik veel wanneer ik een arts heb bezocht voor xyz

1 like

Oh heerlijk, genieten zulke mensen!

Ik zit in een groep over kamperen met (jonge) kinderen en daar komen ook pareltjes voorbij. Echt lekker om te lezen vanaf de bank thuis.

4 likes

Hoe moeilijk vind mc donalds het om een happy meal zonder hamburger/kipnuggets te geven?? Ik wil ervoor betalen, ik hoef het alleen niet. Vind dat zo dom. Moeilijk gedoe. Uiteindelijk wel gekregen maar je moet ervoor in het debat team gezeten hebben:

8 likes

Echt zin in… ik stel mede hierom een bepaald onderzoek uit om niet nog meer gezeik te hebben.

2 likes

Ja ik snap dit ook niet. Een keer vroeg zo’n guy wat voor drinken erbij moest dus ik gaf aan dat er geen drinken bij hoeft… “JA MAAR HET MOET” :joy:

2 likes

Ik had thuis geen brood meer dus ik denk ik haal in de pauze wel even een broodje ergens. Alleen is de Bufkes blijkbaar dicht want vakantie, bij Bakker Bart stond een rij met zeker 25 mensen tot buiten en dan kon ik nog geeneens zien wat er binnen stond, bij de Albert Heijn is markt dus daar kon ik niet eens mijn auto kwijt, de Jumbo had geen verse afbakbroodjes meer die moesten nog gebakken worden maar het gaat daar zo traag dat ik daar ook niet op kan wachten.

Duuuus nu zit ik maar bij een frituur 2 dorpen verderop aangezien die in de buurt ook allemaal nog dicht waren of vakantie hadden :expressionless:

8 likes

Je kan toch drinken in flesjes bestellen? Of is dat niet meer?

Hahah ja maar mensen kunnen ook gewoon niet nadenken. Iets niet geven of zelf iets verzinnen, levert zoveel errors op. Bij KCF: 3 kipstukken. Dat hebben we niet mevrouw. Que? Bleek het dat ze alleen nog maar los verkochten of per 6 ofzo. ZEG DAT DAN of sla 3x 1 kipstuk aan. Of als je heet water bestelt ergens. Error XL. Want staat niet in de computer. Thee zonder de thee dan graag. Bitch please. (En dan alsnog met de theedoos naar tafel komen) :dotted_line_face:

6 likes

Nou over mc donalds gesproken, ik vind het echt jammer dat je hier niet extra mag betalen voor extra toppings op je mc flurry (in het buitenland kan dit wel). Heb later maar 2 ijsjes besteld waarvan 1 “zonder ijs” :crazy_face:

8 likes