Ik vond die zooooo saaaaai
Ja echt bizar hoeveel dat geluid met je kan doen. In mijn straat gaan gasten met hun gehuurde auto ook gerust even eten terwijl de motor maar blijft draaien
Is hetzelfde als naproxen.
Kan beter gewoon het huismerk naproxen slikken, is goedkoper ook
Als iemand die deze ook heeft gelezen kan ik dat beamen, hahah. Er zit wel magie in maar dat uit zich toch vrij anders dan in harry potter.
Ah ok, dat wist ik niet!
@grace Ik heb The Marlow Murder Club ook nog op mijn lijstje staan, dat zou ook in de lijn van de Thursday Murder liggen, misschien ook een aanrader (zelf nog niet gelezen, dus kan mijn persoonlijke mening er nog niet over geven)
Haha ja, ik volg de boeken nog wel (op papier that is) en vind het nog steeds erg leuk!
Alle delen zijn toch gewoon als ebook? (tenminse de Engelse versies).
En naproxen werkt toch niet per se beter bij menstruatiepijn dan ibuprofen, of toch wel?
Dat moet dan tijdelijk geweest zijn want voor zover ik weet heb ik alle delen gelezen. (Alleen de graphic novels niet.). Vind bij deze boeken de ereader versie wel handig vanwege woorden die ik snap makkelijk even kan vertalen.
Jawel dat werkt echt beter! Moest het ook een keer slikken voor een kijkoperatie aan mân baarmoeder, arts zei toen dat het erg goed werkt bij baarmoederkrampen/menstruatiepijn
Ok die toch maar de volgende keer proberen. Misschien zelfs wel zometeen, qua uren is de ibu zo uitgewerkt, al hoop ik dat de ergste pijn voorbij is ![]()
![]()
Ik principe werken alle NSAIDâs hoor, er is bij onderzoek niet een die per se beter werkt. Ik krijg zelf van Naproxen echt giga maagpijn, terwijl ik wel hoge doseringen Ibuprofen kan eten, dus dat is wel ook nog een dingetje.
Ja naproxen neer maagklachten, ibu risico op hartklachten. Dus ik koos ook voor ibu ivm al vaak last maag/darmen. Nu twijfel ik weer ![]()
Haha. Ik pakte altijd Ibuprofen 3x per dag 600mg op mân twee ergste menstruatiepijn dagen, maar kom dan âs nachts net niet uit. Maar zag laatst dat een reumatoloog iemand voor langere tijd Ibuprofen 3x800mg voorschreef voor langere tijd en nu pak ik ook 800mg voor de nacht, maar het voelt als iets illegaals. ![]()
Ja dus daar kun je dan mooi weer Nexium bij nemen (a 17euro per 14 stuks ipv 7 euro bij omeprazol
)
Haha ik heb het zonder PPI overleefd, want had natuurlijk geen zin om daar geld aan uit te geven
maar heb echt van één Naproxen 500mg vijf dagen behoorlijke maagpijn gehad.
Dat hoeft toch niet bij paar dagen gebruik tijdens menstruatie 1x p maand?
Oh zo veel joh, ik houd me meestal wel aan de 1200 maar het duurt zo lang voor het werkt en houdt ook echt niet 8 uur aan
Oh ik zou zeker voor de eerste dagen 3x600mg nemen dan hoor. En het duurt idd lang, 45-60 minuten ofzo, voor het goed werkt, vaak genoeg in bed liggen wachten tot het ging werken. ![]()
ik heb echt precies hetzelfde gehad met odorex, heel wonderlijk toch maar weer terug naar mijn vertrouwde sanex gevoelige huid