In principe gaan stemmen per appartementsrecht dus heeft de verhuurder in zijn eentje juist veel stemmen en dus macht (als hij veel appartementen heeft)
Death and Croissants van Ian Moore is ook zoiets. Ietsje minder grappig, maar ook lekker kneuterig. Heb je nu ook meerdere delen van.
Ik word helemaal wild omdat Citrix Workspace een update heeft gehad en m’n iMac weigert die uiteraard te downloaden en te installeren en nu kan ik niet meer inloggen op werk vanuit thuis. Erger me dood. Als iemand me kan helpen dan let me know. Ik heb nu m’n oude laptop maar letterlijk afgestoft, die het geluid maakt of ie op gaat stijgen.
Kan ICT niet helpen?
Omg vind dat jij het altijd zo goed ziet die dingen en verwoord. Een paar broers van mn vader zijn dus zo als die 70+er goorlap haha. Echt zo blind voor alles die lui, alleen omdat ze geld hebben vinden ze dat ze allerlei rechten hebben?!?! Kijken niet verder dan hun neus lang is en zijn zo egoistisch als de pest gatverdamme.
55 minuten geleden 2 paracetamols en 2 ibuprofen geklapt tegen helse menstruatiekrampen en het werkt nog niet. mijn hele kop is verdrongen van de pijn, angstaanjagend bijna.
Sowieso citrix
Nee die zeggen dat ze nooit gezegd hebben dat Apple producten compatibel zijn en dat je dat lekker zelf uit mag zoeken.
Ik heb een nieuwe deo van odorex gebruikt vandaag en ik stink gewoon? wow hoe kan dit haha. Niet eens naar normaal zweetgeur als je bijv een keer wat meer zweet, maar echt stank en heel penetrant.
Is echt knap want ik stink nooit! Heb echt het gevoel dat deze deo mij heeft laten stinken??
Nooit meer gebruiken hoor.
Ik vond die zooooo saaaaai
Ja echt bizar hoeveel dat geluid met je kan doen. In mijn straat gaan gasten met hun gehuurde auto ook gerust even eten terwijl de motor maar blijft draaien
Is hetzelfde als naproxen.
Kan beter gewoon het huismerk naproxen slikken, is goedkoper ook
Als iemand die deze ook heeft gelezen kan ik dat beamen, hahah. Er zit wel magie in maar dat uit zich toch vrij anders dan in harry potter.
Ah ok, dat wist ik niet!
@grace Ik heb The Marlow Murder Club ook nog op mijn lijstje staan, dat zou ook in de lijn van de Thursday Murder liggen, misschien ook een aanrader (zelf nog niet gelezen, dus kan mijn persoonlijke mening er nog niet over geven)
Haha ja, ik volg de boeken nog wel (op papier that is) en vind het nog steeds erg leuk!
Alle delen zijn toch gewoon als ebook? (tenminse de Engelse versies).
En naproxen werkt toch niet per se beter bij menstruatiepijn dan ibuprofen, of toch wel?
Dat moet dan tijdelijk geweest zijn want voor zover ik weet heb ik alle delen gelezen. (Alleen de graphic novels niet.). Vind bij deze boeken de ereader versie wel handig vanwege woorden die ik snap makkelijk even kan vertalen.
Jawel dat werkt echt beter! Moest het ook een keer slikken voor een kijkoperatie aan m’n baarmoeder, arts zei toen dat het erg goed werkt bij baarmoederkrampen/menstruatiepijn
Ok die toch maar de volgende keer proberen. Misschien zelfs wel zometeen, qua uren is de ibu zo uitgewerkt, al hoop ik dat de ergste pijn voorbij is