Waar erger je je aan? #16

9 likes

Nou ik zit dus bij de asn bank en heb een apparaatje dus dat gaat niet helemaal op helaas

3 likes

Ik zit ook bij ASN maar heb nog nooit een apparaatje nodig gehad (geloof ook niet dat ik die heb).

4 likes

Dat ik zo nu en dan mijn scriptie trauma vergeet en naar masters zit te kijken. Dit is echt zo’n terugkomend iets waar ik in mijn hoofd dan een paar dagen mee bezig ben.

2 likes

Ah dan is dat misschien wel gewijzigd, zit je al lang bij asn? Ik 5 jaar denk ik en heb deze cutie

6 likes

Nee niet intern. Gewoon voluit GAA GAA GAAAAAAAAA

5 likes

Ja ik zie op de website dat de digipas vervangen is door de app en de browsercode. Je kan zelfs je oude digipas naar ze opsturen.

3 likes

Oh nou daar heb ik nooit post over gehad. Maar ik vind het prima zo, het is alleen bij overboekingen van boven de 1000 euro en internetbankieren via de browser doe ik nooit

4 likes

Ik denk dat je dat wel kan veranderen in de app. Ik kan dat soort bedragen namelijk gewoon met de app overmaken, heb ik verder niks voor nodig. En ik heb ook nog nooit iets via mijn browser hoeven doen.

3 likes

Ja waarschijnlijk wel inderdaad! En sowieso altijd een goede tip om naar asn of triodos over te stappen als je iets geeft om de natuur of mensen om je heen :muscle:t2:

5 likes

Ik heb o.a. bij ING een rekening en zo’n apparaatje.

1 like

Ing heeft toch helemaal geen apparaatje? Is toch altijd bevestigen met je mobiele nummer en later met de app geweest?

3 likes

Haha dit design doet me denken aan een kruising tussen deze twee :laughing:

1048069434
Untitled-2

20 likes

Een lopende.

1 like

Meerdere wegen leiden naar Rome bij de ING I guess!

1 like

Jawel, alleen voor klanten die de app niet hebben

4 likes

Toen elektronica nog leuk was

1 like

Dat heb ik ook gehad met Odorex! Heel goor.

Ik heb al de hele dag dat nummer ‘koekje met je moeder’ van Kalvijn in m’n hoofd :sob: en ergens vind ik het nog een lekker nummer ook.

1 like

Hoe kan dat nouuu :face_with_monocle:

3 likes