Ik heb een vriendin die de tikkke-app niet veilig genoeg vindt en alleen via internetbankieren betaalt.
Ik heb voor grote bedragen soms nog steeds dat Rabobank apparaatje nodig, dus heb soms ook wel eens moeten zeggen dat ik het pas kon betalen als ik weer thuis was
Ik had zelf heel lang heel weinig apps, ik had die bank app niet omdat die niet op mijn oude crappy tel paste, misschien was het zoiets?
Nee ik bedoel echt de tikkie-app, niet die van je eigen bank.
Ja heel irritant, ik krijg nog 400 euro van iemand terug. Het is inmiddels zo lang geleden dat ik het maar heb laten zitten. Overigens vroeg ik gewoon om het in mn bankaccount te boeken, diegene heeft mn gegevens.
Oja, en ik dacht dus dat dat een vriend was, om te janken.
Wow serieus? Ik zou echt elke dag alleen nog maar “reminder!” appen als ik jou was, niet bij laten zitten hoor
400 euro Hoe dan?
Zo asociaal, zeg.
Echt ontzettend asociaal!! Kan echt niet! Lijkt alsof mensen zichzelf tegenwoordig steeds meer permitteren. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je dit doet als je genoeg geld hebt. En als ik niet genoeg geld zou hebben zou ik zeggen dat ik niet mee kan nu, of dat het wat later moet of dat ik het op datum x betaal. Allemaal van tevoren als die ander het ermee eens is.
Ik zou het er ook niet bij laten zitten. Berichtje sturen dat uit je administratie blijkt dat je nog steeds €400 terug hoort te krijgen en dit graag per direct wil hebben. 2 dagen later een reminder sturen. Dan nog 2 dagen wachten en dan elke dag die reminder sturen. Als je zijn mailadres hebt zou je dit misschien zelfs automatisch kunnen laten lopen. Als dat kan dan zo instellen dan als je over een week nog niks hebt, er elk uur een reminder wordt gestuurd.
Het is op deze manier toch al geen vriend dus je hoeft ook geen rekening te houden met eventuele sociale omgangsnormen.
En als je nog ergens bewijs hebt dat hij je geld schuldig is (en maak screenshots als hij op je reminder reageert!!) dan zou je het ook nog professioneel kunnen aanpakken met aanmaningen.
Fuck hem
Ja ik vind het heel naar allemaal gegaan, dus vermijd het vooral nu. Daarbij ging ik ook verhuizen en alles wat voor veel stress zorgde en ik het steeds meer naar de achtergrond heb geschoven. Ik heb wel zn emailadres, maar ben nog niet echt op het punt gekomen om het echt aan te pakken eigenlijk. Mn vriend vindt het dan weer een beetje overbodig om nog uberhaupt iets van tijd in die gast te steken. Zo van “laat maar dan zijn we beter af.”
Fucking muggen op 26 hoog? Echt nog nooit gehad in de 4 jaar die ik hier woon, vannacht ineens 6 van die beesten en met evenveel bulten wakker geworden
Het gaat wel om een hoop geld waar je echt veel leuke dingen mee kan doen. Maar zou dan kijken wat voor jou goed aanvoelt
Ik vind “ik gil” echt een stomme uitdrukking
Stel me ook direct een gillend en krijsend iemand voor ipv iemand die geamuseerd is
Ik vind die echt leuk. Ik zie dan een lachende pino voor me.
Bij ‘ik gil’ zie ik een Bonnie voor me
De ultieme ‘ik gil’
Dat tandartsen je altijd pijn moeten doen?? Er werd een gaatje gevuld in mijn kies en ik was verdoofd en ik ben echt niet kleinzerig, maar ik ben gewoon drie keer een soort van in elkaar gedoken en heb mijn hand omhoog gestoken omdat ze me echt pijn deed? Een keer bijvoorbeeld moest ze iets tussen mijn kies krijgen waardoor ze echt heeeeeel veel kracht moest zetten en toen duwde ze keihard een andere tand aan de kanr waar het niet verdoofd was in mijn lip en ik zie nu net thuis dat mijn tand gewoon door mijn lip is gegaan met een wondje? En dan kan je niet eens zeggen wat er is want je kan niet praten. Wat een ellende altijd
Ja ik wil niemand beledigen maar je moet echt een speciaal persoon zijn om tandarts te willen worden
Ik zie dan altijd een gillend kind voor me
Maar de realiteit is meer dit denk ik:
Ah dat is echt heel rot Ik heb een tandarts die niet van dit soort is trouwens, ben nu 3 jaar bij haar en ze heeft me nog nooit pijn gedaan. Heel zachtaardig, vraagt altijd of ik iets gedaan wil hebben voordat ze eraan begint (‘zal ik je tandsteen verwijderen?’) en er hangt altijd een goeie, gezellige sfeer ook tussen haar en haar assistente. Echt 10/10 would recommend, ze bestaan dus wel echt!