Ik heb meerdere klotetandartsen gehad en zit nu eindelijk bij eentje die goed luistert, me geen pijn doet, en me van mn klachten afhelpt. Dus wellicht is overstappen eens de moeite waard?
Kaakchirurg vind ik nog een stapje extra.
Wacht ik wordt dokter, oh nee toch tandarts. Oh nee kaakchirurg is het beste van allebei.
Ook een tandartsergernis waar ik wel om kan huilen: ik had letterlijk al jaren ontstoken en bloedend tandvlees. En elke 6 maanden bij de tandarts gaf ik aan dat ik echt echt echt twee maal daags poetste en eenmaal daags ragerde. Toch kreeg ik elke fucking keer een poets- en ragerinstructie. Een half jaar geleden vroeg hij er weer naar en zei hij “goh, dan zul je wel last hebben van een bacterie. Ik geef je een dubbele kuur”. Na 3 dagen van die kuur stopte het bloeden. Alleen is nu mn tandvlees heel erg opgetrokken waardoor ik boven heel veel ruimte tussen mn tanden heb gekregen, echt heel lelijk. Het lijkt continue of ik zwarte etensresten tussen mn tanden heb. Ik baal er zo van dat hij nooit heeft geluisterd (en dat ik niet beter wist en gewoon om een kuur had moeten vragen of assertiever had moeten zijn?)
Ik heb die van mij een keer gegoogeld, kwam erachter dat ie bij Vindicat heeft gezeten. Nou, dat verbaast me niks
Wat bedoel je precies?
Soms heb je die nog nodig, als ik bijvoorbeeld weer de rabobank app op mn ipad wil installeren heb ik voor de eerste keer wel degelijk die reader nodig. En ja waarom zou je daar tegen zijn dan?
Omdat ik dat kutding altijd kwijt raak en het 2023 is.
Ja neem aan dat mensen gewoon inloggen met hun code. Maar in sommige gevallen heb je dat kutding nog nodig. In mijn geval dus nu ik die rabobank app weer op mn ipad wil zetten.
@Puzzelmeiske je kan bedragen boven de 500 allemaal direct overmaken hoor bij rabobank. Maar misschien heb jij het dan eerder over 5000 ofzo?
Intern geschreeuw?
Dat kan bij elke bank hoor en ABN Amro* bijv. zuigt veel meer weet ik uit ervaring en die hebben volgens mij ook nog zo’n kutding. Ik log gewoon in met 5 cijfers, klaar. In uitzonderlijke gevallen heb je hem nog nodig.
Maar niemand heeft dat apparaat toch altijd bij? Bij mij ligt hij gewoon thuis op zn plek en als ik meer dan 1000 euro moet overmaken heb ik hem nodig. En dat is misschien 2 of 3 keer per jaar.
Ohja omdat je zegt meesjouwen in je post dacht ik dat je dat bedoelde
Voor iedereen die zich stoort aan apparaatjes en andere onhandigheden (bijvoorbeeld dat je geld wordt geinvesteerd in de wapenindustrie): goed moment om over te stappen naar een duurzame bank.
Nouja dat is voor mij niet bepaald het doorslaggevende argument bij het kiezen van een bank. Want dat is duurzaamheid, daarom zit ik bij Triodos en daar werkt alles misschien wat minder smooth dan bij de ING maar dat heb ik er graag voor over (en heb je bij Triodos sinds kort ook geen apparaatje meer nodig trouwens)
Nou ik zit dus bij de asn bank en heb een apparaatje dus dat gaat niet helemaal op helaas
Ik zit ook bij ASN maar heb nog nooit een apparaatje nodig gehad (geloof ook niet dat ik die heb).
Dat ik zo nu en dan mijn scriptie trauma vergeet en naar masters zit te kijken. Dit is echt zo’n terugkomend iets waar ik in mijn hoofd dan een paar dagen mee bezig ben.
Nee niet intern. Gewoon voluit GAA GAA GAAAAAAAAA