Ja ik zie op de website dat de digipas vervangen is door de app en de browsercode. Je kan zelfs je oude digipas naar ze opsturen.
Oh nou daar heb ik nooit post over gehad. Maar ik vind het prima zo, het is alleen bij overboekingen van boven de 1000 euro en internetbankieren via de browser doe ik nooit
Ik denk dat je dat wel kan veranderen in de app. Ik kan dat soort bedragen namelijk gewoon met de app overmaken, heb ik verder niks voor nodig. En ik heb ook nog nooit iets via mijn browser hoeven doen.
Ja waarschijnlijk wel inderdaad! En sowieso altijd een goede tip om naar asn of triodos over te stappen als je iets geeft om de natuur of mensen om je heen
Ik heb o.a. bij ING een rekening en zoân apparaatje.
Ing heeft toch helemaal geen apparaatje? Is toch altijd bevestigen met je mobiele nummer en later met de app geweest?
Haha dit design doet me denken aan een kruising tussen deze twee
Die Swing, heerlijk. Kon je van een sms twee woorden per keer lezen op dat schermpje
Een lopende.
Meerdere wegen leiden naar Rome bij de ING I guess!
Jawel, alleen voor klanten die de app niet hebben
Toen elektronica nog leuk was
Dat heb ik ook gehad met Odorex! Heel goor.
Ik heb al de hele dag dat nummer âkoekje met je moederâ van Kalvijn in mân hoofd en ergens vind ik het nog een lekker nummer ook.
Hoe kan dat nouuu
Dat mân schoonmoeder al meerdere keren de naam van mân baby verkeerd uitspreekt. Net alsof het zoân vreselijk moeilijke naam is maar nee zij verandert steeds de eerste letter.
Doen mijn schoonouders en ouders ook. Is best irritant, maar ergens onderweg wordt het ook een soort van hun speciale koosnaampje en vond ik het niet erg meer. Maar in het begin is het heel hinderlijk inderdaad, je hebt met zorg een naam uitgekozen, is irritant als die verbasterd wordt.
voorbeeld
Mijn dochter heet Juliette op zân Frans uitgesproken, schoonouders zeggen Djuliette (bah), mijn ouders zeggen wel Sjuliette, maar korten het af naar het Nederlandse Juultje. En dat ben ik in de afgelopen 2 jaar dan wel weer leuk gaan vinden. Alleen als zij het zeggen dan, zelf zeg ik gewoon Sjuul/Sjuulie/Sjuuliejet
Leuke naam!
Maar ik snap gewoon niet wat er moeilijk aan is om een naam gewoon goed uit te spreken. Ouders kiezen de naam en als het je zoveel moeite kost om het uit te spreken zoals het hoort, moet je beter je best doen. Hij heeft niet de naam van Musk zân kind, das pas moeilijk.
Afkortingen daargelaten, dat vind ik ook wel leuk.
Weggehaald ivm herkenbaarheid.
Ik vind het niet gek dat mensen Ro-wen zeggen?