Waar erger je je aan? #16

Hier in Twente voel ik al de eerste druppeltjes :sun_behind_rain_cloud:

4 likes

Idd net hele kleine drupjes, en nu schijnt de zon weer :sunny: Als het goed is vanavond laat regen en onweer zag ik net

4 likes

Het kan ook flink waaien en onweren dus een paraplu is waarschijnlijk toch niet zo handig.

3 likes

Ik had aangifte gedaan van diefstal van mijn tas en portemonnee die samen meer dan 1000 euro waard zijn en nu heeft de politie het onderzoek na een dag gesloten omdat ze het te druk hebben :rocket::face_with_spiral_eyes::skull: echt FML

6 likes

Dat ik perongeluk mijn oude leidinggevende een volgverzoek heb verstuurd doordat op insta story’s de hele tijd voorgestelde personen voorbij komen. Zo irritant.

4 likes

Als je blokt ziet diegene het niet haha

2 likes

Hahaha zoooo gemeen ben ik ook weer niet

1 like

Ik had gister rond half 10 ā€˜s avonds afgesproken met een meisje om vandaag koffie te halen in het park en lekker te wandelen, locatie en tijdstip afgesproken maar ik had niet gereageerd op haar allerlaatste berichtje. En nu zegt ze dat ze al iets anders heeft gepland omdat ze niet zeker wist of het doorging. Dat is snel, vast een populaire meid

8 likes

Aan al die stomme vliegen binnen die overal kunnen zitten, maar dan per se op mij willen zitten.
Tijd voor een vliegengordijn voor de schuifpui, ook al vind ik die krengen spuuglelijk.

2 likes

Ik wil regen want mijn allergieƫn zitten echt in de weg.

1 like

Was dit die tas die misschien ook van het dak was gevallen? Weet je inmiddels zeker dat hij gestolen is?
Voor de politie is het lastig om zo’n zaak op te pakken en te lossen als niet duidelijk is of en zo ja waar/wanneer er gestolen is, er zijn toch bijv beelden of getuigen nodig. Hoe dan ook echt superzuur als het zo’n dure tas is en nog kutter als niemand er onderzoek naar doet, is toch lastig te accepteren

1 like

Ja er zijn beelden want het was bij een tankstation en ik heb getuigen die hebben verklaard niks op mijn dak te hebben zien liggen toen ik wegreed waardoor er wel het sterke vermoeden was dat hij toen ik binnen was in het tankstation van het dak af is gehaald…

En snap dat de politie het druk heeft maar dit is eigenlijk alleen die camera beelden opvragen en bekijken…

3 likes

De airco in mijn auto is al 3 weken kapot, ik leg het af in zo’n hete auto en rijd regelmatig wel stukjes van 30/45 minuten (of langer als er file staat). Kon vandaag eindelijk terecht bij de garage, krijg ik met pijn en moeite een leenauto mee, met… je raadt t al… een kapotte airco :sob::hot_face:

Kan je niet contact opnemen met het tankstation in kwestie met het tijdstip van je transactie of zij ook even kunnen kijken of het op het dak lag? Snap dat ze niet de beelden mogen delen, maar dan weet je in ieder geval of er beelden zijn.

4 likes

T-mobile belt aan: jaa we komen voor je glasvezel installatie. Ik heb niks aangevraagd. Ja daarom kom ik juist. Ik zo ja ik heb dus ook geen interesse. Wordt die vent boos. Ik weet niet maar jij staat hier ongevraagd voor mijn deur :joy: grapjas.

7 likes

Dat rijstwafels altijd zo aan je lippen blijven plakken.

Is dit je eigen huis? In ons appartementencomplex is het besloten door de VvE en iedereen moet verplicht meewerken aan het aanleggen van de bekabeling (ook huurders), of je het vervolgens in gebruik neemt mag je zelf weten.

1 like

Nee is particuliere huur! Maar we hebben hier geen enkel bericht over gehad. Hij zei wel dat het vanuit gemeente Amsterdam is geregeld, maar ook van hun geen enkel bericht gehad. Dus ik ga dan niet zomaar iemand mijn huis in laten.

3 likes

Ik had laatst een melk opschuimer gekocht bij bol: na 3 keer gebruiken was hij al kapot. Nu had ik een nieuwe (ander merk) besteld, is het stukje niet bijgeleverd waar de melk mee wordt geklopt. Niemand gunt me mijn kokos cappu en ik had er nog wel zo’n zin in vandaag :frowning:

2 likes

Ik moest naar een gesprek van mn gli laatste gesprek. Moest 20 min door de regen. Duurt het gesprek maar 7 minuten.
Gaat het goed ja oke doei.

2 likes