Waar erger je je aan? #16

Maar dit is ook best lastig? Moet het net een Nederlandse R of Engels? Als je snapt wat ik bedoel.

4 likes

Als in de overdreven WEN?

Het leek zo’n makkelijk naam in ieder geval :rofl:

1 like

Vind het wel grappig dat jullie allemaal namen hebben genomen die helemaal niet zo duidelijk zijn qua uitspraak. Lullig als naasten eraan voorbij gaan, maar ik snap de verwarring

44 likes

Ja eigen schuld, dikke bult hoor. Noem je kind gewoon Karel of Wilma als je je zo druk gaan lopen maken over uitspraak :rofl:

19 likes

“There’s a powerful voice inside of you”

“I just wanna do things for myyseeeelf”

Die kutreclames van die hbo serie, word er elke keer mee doodgegooid

2 likes

Mijn fam noemt me ook allemaal verkeerd. Zelfs mn eigen moeder noemt me niet bij mn naam haha. Boeit me echt 0.

4 likes

Mensen die ‘dank je wel’ typen. Zijn ook altijd 40+

7 likes

Kårel of Karèl?

14 likes

Rel altijd rel.

1 like

Ik heb een vrij simpele naam, maar echt…de variaties waarop ik mijn naam gespeld heb zien worden is bizar haha.

1 like

Zo ie zo

5 likes

Djerowen😂

5 likes

Absoluut geen afkorting van Jeroen.
En de naam is ook niet Roen. Ik bedoelde dat de klemtoon in de naam door sommige mensen verkeerd wordt gezet.

Maar dat krijg ik in geschreven tekst natuurlijk niet heel duidelijk. :upside_down_face:
Het is mij in ieder geval duidelijk dat ik hem makkelijker had ingeschat, dan dat hij dus daadwerkelijk is, inschattingsfoutje.

2 likes

Dat we om 12.30 weg zouden gaan en mijn vriend nog onder de douche staat. Schiet oppppp.

1 like

Nee eens hoor, wist ik ook wel van tevoren. Maar dat is echt zoiets dat ik als nieuwe moeder met versgeperste baby en kraamtranen heel vervelend vond en nu dan weer prima kan relativeren.

5 likes

Ik heb dit ook hoor, een u in die naam die alle Nederlanders als een oe uitspreken.

Ik heb een fruitvliegjesplaag!! Het is echt niet normaal

Wel m’n eigen schuld want ik had de vuilniszak eerder moeten verwisselen maar ja

1 like

Mobiel betalen. Ik vind het eigenlijk juist superhandig want dan hoef ik niet altijd mn portemonnee mee te slepen. Maar ik kan er niet van op aan want dat mobiel betalen werkt bij mij denk ik 8/10 keer.

Zonet bij AH bij de servicebalie ging het helenaal goed en daarna bij de zelfscankassa vertikte ie het weer. Moest dat meisje de bon helemaal op een andere kassa zetten en daar deed ie t weer wel.

Dus tl;dr ik moet alsnog mn pinpas altijd meenemen en dat is mn enorme first world problem ergernis

3 likes

Hoe weinig niet-triangel bikini’s er zijn met striksluiting.

2 likes

Bij Calzedonia hebben ze die wel veel

1 like