Dat ik sinds woensdag 4 brieven zou moeten krijgen (waaronder mn moeder haar overlijdensakte). En er welgeteld 1 is binnengekomen (en niet de akte die eigenlijk het belangrijkste nu is)
Nouja prima dat je je daaraan ergert (al denk ik live en let live) maar waarom begin je over een poepende bejaarde man met 1 arm?
Dat gaat het niet beter maken hoor hahah
Ik gier
love dat dit van Van Dale komt
Kun jij je aub beperken tot één bericht per keer. En niet meerdere berichten onder elkaar plaatsen.
Welkom terug Kaaskroket!
Dat is het opbiecht topic zonder omg reacties, maar jouw bericht is in mijn ogen geen biecht.
Impopulaire mening topic mogen wel omg reacties op komen haha
Moet je maar niet zulke rare dingen posten? Heftig voor je dat je zo van je melk raakt van een bikinibroekje
Dan werden strings wel vergeleken met vaccinaties ipv bejaarden zonder armen.
Haha nou het klinkt vooral als een hele geforceerde manier van âoudâ en âonwetendâ over willen komen, en dat in combinatie met de vele nutteloze vragen klinkt als een classic kaaskroket move
Bij Impopulaire meningen mogen gewoon reacties worden gegeven, dus dan had je hetzelfde gehad als in dit topic. Je doelt waarschijnlijk op het Opbiechttopic zonder omg-reacties. Maar daar hoort jouw bericht ook niet.
Volgens mij was de vraag meer waarom je zei: âEen bejaarde man met 1 arm hoef ik ook niet te zien kakken.â Dat is nogal een specifieke omschrijving En niet zozeer je opmerking over stringbikiniâs. Al is het inderdaad eerder een (al dan niet impopulaire) mening dan een ergernis.
Zou echt leuk zijn als deze uitdrukking onderdeel gaat uitmaken van de forum-vocabulaire
Jaa zin in!
Dit is trouwens écht een Vlaamse (of Antwerpse?) uitdrukking, niet verzonnen door @LoLLeKeN
Hm ja de tijd zal het leren naar mijn idee was het vorige karakter van dat account incl. manier van communiceren ook één grote farce dus verbaast me niets als ze weer een nieuwe manier vind van aandacht vragen
Nee joh, dan heeft ze het weer over een trouwjurk, kinderen, haar vriend, een huisdier of zo
Omg haha het account is idd alweer verwijderd
Is dit een nieuw record?!?!
Haha huh zag de posts gewoon verdwijnen voor mijn ogen